eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoRemonty dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510188454-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Sławnie: Remonty dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568946-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Sławnie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098310100000, ul. ul. Sempołowskiej , 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 8106422, 8104904, e-mail rozwoj@powiatslawno.pl, faks 0-59 8104912.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatslawno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty dróg powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DI.272.8.2019.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg powiatowych zgodnie z przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną. Remont dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego polegających na wykonaniu potrójnego powierzchniowego utrwalenia na istniejącej jezdni grysami bazaltowymi 2/5mm, 5/8mm i 8/11mm wraz z zastosowaniem emulsji modyfikowanej, wystąpiła potrzeba przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie remontów dróg powiatowych. Odcinki przeznaczone do remontu: 1) droga powiatowa na odcinku Lejkowo - Borkowo o długości 2.454.09 mb. Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: ? wyrównania lokalnego kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktem bitumicznym, ? remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, ? odkryciu krawędzi i oczyszczenia jezdni, ? potrójnego powierzchniowego utrwalenia na istniejącej jezdni grysami bazaltowymi 2/5mm, 5/8mm i 8/11mm wraz z zastosowaniem emulsji modyfikowanej, ? ścięciu poboczy gruntowych wraz z uzupełnieniem, profilowaniem i zagęszczeniem. 2) droga powiatowa na odcinku Wilkowice Radosław o długości 3.143,52 mb. Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: ? wyrównania lokalnego kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktem bitumicznym, ? warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego średnia grubość 6cm, ? wydłużenie istniejącego przepustu średnicy 1000 mm o 1 m wraz z umocnieniem wlotu i wylotu brukiem, ? remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, ? odkrycia krawędzi i oczyszczenia jezdni, ? potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, ? podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, ? pobocza utwardzonego z destruktu bitumicznego lub mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, ? wyrównania zjazdów mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktem bitumicznym, ? ścięciu poboczy gruntowych wraz z uzupełnieniem, profilowaniem i zagęszczeniem. 3) droga powiatowa na odcinku Stary Jarosław - Nowy Jarosław o długości 2.285,49 mb. Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: ? wyrównania lokalnego kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktem bitumicznym, ? remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, ? odkrycia krawędzi i oczyszczenia jezdni, ? potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, ? ścięciu poboczy gruntowych wraz z uzupełnieniem, profilowaniem i zagęszczeniem. 4) droga powiatowa na odcinku Chomiec - Dretyń o długości 1847,11 mb. Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: ? wyrównania lokalnego kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktem bitumicznym, ? warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego średnia grubość 6cm, ? warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, ? warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego grubości 8cm, ? remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, ? odkrycia krawędzi i oczyszczenia jezdni, ? potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, ? podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, ? wyrównania poboczy destruktem bitumicznym lub mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm, ? pobocza utwardzonego z destruktu bitumicznego lub mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, ? wyrównania istniejących zjazdów destruktem bitumicznym lub mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm, ? ścieków z elementów betonowych prefabrykowanych, ? odtworzenia istniejącego rowu, ? ścięcia poboczy gruntowych wraz z uzupełnieniem, profilowaniem i zagęszczeniem. 2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3) Wszystkie opisane w SIWZ elementy przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy traktować jako rozwiązania "równoważne" opisywanym, których jakość i parametry techniczne nie będą gorsze od założonych. Wykonawca, powołując się na rozwiązania "równoważne" opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7) Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych udzielanych w ramach zamówienia podstawowego. 8) Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (wymóg ten nie dotyczy czynności osobiście wykonywanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą). 2) Wykonawca lub Podwykonawca będzie dysponował osobami do wykonania czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania umowy o pracę przez którąkolwiek ze stron przed zakończeniem okresu realizacji umowy, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany/e poniżej dowód/y w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1549519.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMULEX Kalinowski Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czesława Tańskiego 16
Kod pocztowy: 73-102
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1113803.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1113803.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1480000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.