To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510188537-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Politechnika Gdańska: dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do serwerowni Wydziału Fizyki Technicznej
i Matematyki Stosowanej, pom 15. w budynku Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku ul. G. Narutowicza 11/12.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579718-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000,
ul. Narutowicza
11/12,
80-233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 472 400, e-mail
dzp@pg.gda.pl, faks
583 472 913.
Adres strony internetowej (url): https://dzp.pg.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do serwerowni Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, pom 15. w budynku Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku ul. G. Narutowicza 11/12.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/189/055/D/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do serwerowni Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, pom 15. w budynku Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku ul. G. Narutowicza 11/12. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów systemu chłodzenia oraz ich montaż we wskazanym pomieszczeniu w budynku Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej, a także ich uruchomienie i sprawdzenie prawidłowości działania systemu chłodzenia. 3.Wykonawca po instalacji systemu chłodzenia i jego protokolarnym odbiorze przeprowadzi szkolenie dla grupy użytkowników z zakresu obsługi urządzenia. 4.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, kompatybilny i nie wymagać do prawidłowego działania dodatkowych elementów fizycznych lub dodatkowych elementów oprogramowania. 6.Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować: Co najmniej dwiema osobami, z których każda posiadać będzie kwalifikacje i uprawnienia wydane przez SEP: Grupa G1 - do wykonania prac na stanowisku: eksploatacji i konserwacji sieci, urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV, oraz grupa G2 - eksploatacja i konserwacja urządzeń chłodniczych o mocy do 50 kW. Każda z tych osób musi posiadać "certyfikat dla personelu", o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015, poz. 881). 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji w wymiarze 12 miesięcy na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczoodbiorczego bez zastrzeżeń. UWAGA! Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres gwarancji. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty jeżeli Wykonawca udzieli, na przedmiot zamówienia, gwarancji dłuższej niż minimalna wymagana tj. 12 miesięczna. Informacje dotyczące kryteriów oceny ofert zostały zawarte w rozdziale XIII SIWZ. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142028.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "KLIMAT" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135889.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.