To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30
Ogłoszenie nr 510188745-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy w Kunowie: Przebudowa stacji wodociągowej w Biechowie wraz z awaryjnym odwiertem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Współfinansowane w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575915-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy w Kunowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Warszawska
,
27-415
Kunów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 2611356, 2613174, 2611358, e-mail
urzad@kunow.pl, faks
041 2611356, 2613174, 2611358.
Adres strony internetowej (url): www.kunow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa stacji wodociągowej w Biechowie wraz z awaryjnym odwiertem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.I.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa stacji wodociągowej w Biechowie wraz z awaryjnym odwiertem", współfinansowanego w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020". Umowa o przyznanie pomocy Nr 00102-65150-UM1300095/19 z dnia 27.04.2020 r. (zwana dalej "umowa o dofinansowanie" - stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ). 3.2. Szczegółowy zakres robót: Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie szeregu prac niezbędnych do odwiercenia otworu badawczo-eksploatacyjnego, tj. studni awaryjnej dla ujęcia wodociągowego w Biechowie, działka nr ewidencyjny 46/1, gmina Kunów, który po pozytywnym zakończeniu robót i badań oraz uzyskaniu odpowiednich pozwoleń stanie się studnią awaryjną ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w Biechowie. UWAGA! Roboty będą prowadzone w systemie zaprojektuj - wybuduj. Należy tak zaplanować wykonanie robót wiertniczych, aby nie została zakłócona praca istniejącej studni. Przerwa w pracy studni pozbawi mieszkańców wsi Biechów, Bukowie, Udziców, Chocimów, Prawęcin, przysiółek - Doły Opacie dostępu do wody. Nie istnieje techniczna możliwość zastosowania alternatywnego zasilania w wodę ww. miejscowości, dlatego też należy skalkulować w cenie zaopatrzenie w wodę. 3.3. Zakres robót określają: 1)Projekt robót geologicznych; 2)Decyzja znak: RŚG.III.6530.4.2019 z dnia 01.10.2019 r. zatwierdzająca projekt robót geologicznych; 3)Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej "PFU". Powyższe dokumenty stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.4. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w projekcie robót geologicznych, PFU oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt robót geologicznych, PFU oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Sposób ustalenia rozbieżności w dokumentacji określony zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany do ewentualnego uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 3.6. Wykonawca winien zapoznać się ze SIWZ, projektem robót geologicznych oraz PFU, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.7. W przypadku, gdy projekt robót geologicznych lub PFU wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, nadmienia się, że wszystkie użyte nazwy produktów, jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta, dostawcy lub produktu, dopuszcza możliwość składania "produktów" równoważnych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu (nie gorszych). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ma obowiązek wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Sposób wykonania zamówienia: roboty należy wykonać w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z załączoną dokumentacją robót geologicznych, PFU i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71351910-5
Dodatkowe kody CPV: 71322200-3, 71314100-3, 45231300-8, 45255500-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
383500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
467400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KUNÓW
więcej: przetargi KUNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- BUDOWA UL. BURSZTYNOWEJ W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Budowa sieci wodociągowej pomiędzy miejscowościami Jankowo - Święty Gaj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.