eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Dostawa i montaż klimatyzatorów w Auli budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510188852-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Powiat Legionowski: Dostawa i montaż klimatyzatorów w Auli budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575296-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 13269858000000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż klimatyzatorów w Auli budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.46.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest:1) dostawa i montaż 6 kpl. klimatyzatorów w Auli na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie,2) dostawa i montaż 1 kpl. klimatyzatora na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie.2.Szczegółowy zakres robót na dostawę i montaż klimatyzatorów w Auli na parterze budynku określa:1) projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,3) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.3. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:1)umowa,2) projekt wykonawczy,3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,4) przedmiary robót.4. PARAMETRY TECHNICZNE 1 kpl. klimatyzatora ściennego przeznaczonego do pomieszczenia biurowego zlokalizowanego na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie:1)Zakres wydajności mocy chłodniczej w kW (+-7%) - 5 kW,2)Maksymalna głośność na najniższym biegu jednostki wewnętrznej (pomiar wykonywany z maksymalnej odległości 1,5 m od urządzenia) - 26 dB,3)Maksymalna moc elektryczna (podczas chłodzenia) w kW - 1,64)Zakres temperatur pracy urządzenia (+-5%) - Chłodzenie -17°C ~50°C, Grzanie -15°C ~30°C,5)Klasa efektywności energetycznej podczas chłodzenia - A++6)Montaż jednostki zewnętrznej - Elewacja wschodnia budynku/elewacja lub dach budynku.5. Montaż ww. klimatyzatora obejmuje rozpakowanie, zainstalowanie w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu, wyregulowanie, podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, uruchomienie, przekazanie do użytkowania oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. 6. Przewody łączące jednostki oraz podłączenie do instalacji elektrycznej - obudowane korytkiem PCV.7. Maksymalna długość instalacji 25 m, w tym przewyższenie 15 m.8. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami i miejscem montażu urządzenia.9. Montaż jednostki zewnętrznej - elewacja lub dach budynku, odprowadzenie skroplin - grawitacyjne na zewnątrz budynku. Wszystkie jednostki zewnętrzne zostaną zamontowane na elewacji wschodniej budynku A lub elewacji budynku B. Dopuszcza się możliwość instalacji jednostki zewnętrznej na dachu obiektu.10. Urządzenie będące przedmiotem zamówienia zostanie dostarczone nieużywane, fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r., nieuszkodzone mechanicznie oraz elektronicznie.11. Prace szczególnie uciążliwe, w szczególności wiercenia w ścianach, cięcia metalu, wywóz gruzu, itp. należy prowadzić poza godzinami urzędowania tj. po godzinie 16.00 lub po uzgodnieniu z Zamawiającym. Prowadzenie prac poza godzinami urzędowania, należy uwzględnić w ofercie przetargowej.12. Jeżeli w SIWZ, załącznikach i ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.13. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać prace w zakresie wykonywania robót budowlanych elektrycznych i sanitarnych. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).Wymagania dotyczące:- sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób,- uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.14. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 15. Minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesięcy) od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4


Dodatkowe kody CPV: 39717200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95847.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROFIKLIMA Stanisław Gajlewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przepiórki 59
Kod pocztowy: 02-407
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87921.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87921.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192741
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.