Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510189033-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku: Modernizacja Sali Obsługi Klienta oraz gabinetów lekarskich w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 17756003880000,
ul. Jachowicza
1,
09-402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48242625271, e-mail
ZAP_Plock@zus.pl, faks
+48242625660.
Adres strony internetowej (url): https://www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Sali Obsługi Klienta oraz gabinetów lekarskich w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):280000/271/11/2019-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Sali Obsługi Klientów oraz gabinetów lekarskich w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie zgodnie z projektem budowlanym, budowlano-wykonawczym, przedmiarem i STWIOR. (Z uwagi na znaczną objętość niniejszych opracowań, zostały one umieszczone na płycie CD, którą Zamawiający udostępni Wykonawcy na jego wniosek). 2.UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy, wyposażenia w meble, żaluzje i verticale, tablice informacyjne i oznakowanie graficzne oraz wyposażenie sanitariatów nie będące armaturą łazienkową, które zostały ujęte w załączonej dokumentacji projektowej. W związku z powyższym przedmiary robót nie obejmują tego zakresu oraz wartość kosztorysów inwestorskich również nie obejmuje ww. zakresu. LOKALIZACJA, Termin realizacji zamówienia Inspektorat ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8, 8 miesięcy od daty zawarcia umowy 3.Warunki realizacji: oWykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 8 miesięcy od daty zawarcia umowy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, oprotokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, oszczegółowy termin wykonania robót przedmiotu zamówienia będzie określał harmonogram realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzi harmonogram realizacji robót na etapie po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, oZamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, przekaże Wykonawcy celem zapoznania się następujące dokumenty: Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, instrukcję użytkowania obiektu, księgę bezpieczeństwa dla budynku I/ZUS w Ciechanowie. oWykonawca, nie później niż w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia robót przekaże Zamawiającemu: -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, -oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Ciechanowie, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. oWykonawca i podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności (z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie).: -wszystkie roboty budowlano - remontowe zawarte w projekcie budowlanym, projekcie budowlano wykonawczym konstrukcyjnym, elektrycznym, instalacyjnym, STWIOR, przedmiarze robót, -instalacja elektryczna i instalacja sanitarna polegająca na wykonaniu wszystkich robót budowlanych instalacyjnych (elektryczne i sanitarne) zgodnie z projektem budowlanym, budowlano-wykonawczym, STWIOR oraz z przedmiarem robót, -czynności w zakresie ochrony terenu budowy tj. przestrzeń w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy, -czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy, -naprawa, obsługa, konserwacja sprzętu i maszyn budowlanych, -kierowanie samochodami transportowymi, -obsługa zaplecza budowy. oroboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, oWykonawca zobowiązany jest w szczególności do: -wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, -utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, -Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacją zadania. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Protokołu odbioru końcowego - dowód na spełnienie powyższych wymagań, -uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu ona całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji (wraz z bezpłatnym serwisem) na minimalnie 36 miesięcy, a maksymalnie na 60 miesięcy. W okresie objętym gwarancją jakości Wykonawca będzie prowadzić również bezpłatne przeglądy, konserwacje z częstotliwością wymaganą przez producenta, jednak nie rzadziej niż raz w roku, w celu zapewnienia technicnej sprawności urządzeń. oOdbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych, bez wad nadających się do usunięcia, stanowiących przedmiot zamówienia. oWykonawca przed złożeniem oferty ma prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego lub mailowego uzgodnienia z zamawiającym. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1478947.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Wojciech Szwech TYMBUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2496900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Kryterium oceny ofert Znaczenie kryterium Cena oferty 60% Okres gwarancji wraz z bezpłatnym serwisem 20% Czas usunięcia awarii 20% |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.