To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30
Ogłoszenie nr 510189195-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.
Miasto Ełk: BUDOWA PARKINGU PRZY UL.WŁADYSŁAWA SZAFERA W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574711-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PARKINGU PRZY UL.WŁADYSŁAWA SZAFERA W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa ośmiu miejscpostojowych przy ulicy Władysława Szafera w Ełku na dz. geod. nr 195/1 , 195/9 obręb 01 Ełk I. Wzakres robót do wykonania wchodzi wykonanie nawierzchni miejsc postojowych i chodnika orazprzebudowa sieci oświetlenia ulicznego. Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawieraprojekt budowlany. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i zatwierdzenie projektuczasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych iobjazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległegodo stanu pierwotnego. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacjiprojektowej, w tym m.in.: - wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów zrozbiórki, - usunięcie drzew, - wykonanie robót ziemnych, - przebudowa sieci oświetlenia ulicznego, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz z kruszywa stabilizowanego cementem podnawierzchnie utwardzone, - wykonanie nawierzchni miejsc postojowych i chodników z kostkibrukowej betonowej, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie oznakowaniapionowego, - regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia podziemnego, - wykonanieprac wykończeniowych i porządkowych. c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2egzemplarzach, w tym między innymi: - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentacjageodezyjna powykonawcza sporządzoną przez uprawnionego geodetę, - oświadczenia kierownikówrobót i kierownika budowy, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcieprowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów. 1.2. W ramach zaoferowanej cenywykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacjirobót budowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dlazamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km, c) zachować oraz chronić przeduszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenialub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d) zapewnić obsługę serwisowązainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresieudzielonej gwarancji, e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa "Budowa parkingu przySzkole Podstawowej nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera" sporządzona przez PracowniaProjektowa "DROGOWNICTWO" Lutow Paweł. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: a)Projekt budowlany "Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. prof. WładysławaSzafera", Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakresrobót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny.Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową woparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczeniaumowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. 1.4. Wykonawcawyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu,przed podpisaniem umowy: a) kosztorys ofertowy, b) kopie dokumentów (np. referencje)potwierdzające doświadczenie kierownika budowy, zgodne z zadeklarowanym w złożonej ofercie, c)kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN, d) dokumentpotwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.5. Wymagania ogólneZamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użytemateriały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn.zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lubprzedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lubpochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wstosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania iodbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów conajmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjachtechnicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego,parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.Uwaga: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacjiZamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzoremosób uprawnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami". 1.6.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 1.6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty związane z wykonaniem nawierzchniutwardzonych, d) roboty związane z przebudową oświetlenia ulicznego, e) inne czynności związane zwykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.(Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót,czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierującychbudową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiającyuprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnianiaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególnoścido: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów idokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzeniaspełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.6.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tymwezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celupotwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy opracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie topowinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione napodstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzajuumowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniuwykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przezwykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacjizamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz zdokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umówpowinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bezadresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacjetakie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych). 1.6.4.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności zamawiający przewidujesankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wistotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego.Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przezzamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności. 1.6.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwościco do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócićsię o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalnywymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45310000-3, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58918.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielna Budowlanych SKOMAND
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65684.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.