eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkBUDOWA ULICY KOLONIA NA ODCINKU OD WĘZŁA PRZY DRODZE KRAJOWEJ NR 16/65 DO GRANIC MIASTA EŁK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510189313-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Miasto Ełk: BUDOWA ULICY KOLONIA NA ODCINKU OD WĘZŁA PRZY DRODZE KRAJOWEJ NR 16/65 DO GRANIC MIASTA EŁK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569616-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540155349-N-2020; 540157394-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA ULICY KOLONIA NA ODCINKU OD WĘZŁA PRZY DRODZE KRAJOWEJ NR 16/65 DO GRANIC MIASTA EŁK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kolonia wEłku na odcinku od węzła przy drodze krajowej nr 16/65 do granic miasta Ełk o długości około 1390mb. Ulica zlokalizowana jest w północno-wschodniej części miasta. Budowie podlega odcinek ulicyKolonia o przekroju jednojezdniowym o dwóch pasach ruchu, nawierzchnia jezdni z betonuasfaltowego o szerokości 5,50 m oraz przyległy ciąg pieszo rowerowy o szerokości 3,50m onawierzchni z kostki brukowej betonowej. Zakres zamówienia obejmuję także przebudowę kolizji zurządzeniami podziemnym, wykonanie odwodnienia jezdni oraz budowę kanalizacji teletechnicznej i budowę oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawia projektbudowlany i projekty wykonawcze. Zakres zamówienia obejmuje: I. Opracowanie i zatwierdzenieprojektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Wykonanie i utrzymanie drógdojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenieterenu przyległego do stanu pierwotnego. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonejdokumentacji projektowej, w tym: - wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałówz rozbiórki, - wykonanie wycinki drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych, - wykonanie robótziemnych, - wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, - wykonanie nawierzchni jezdni zbetonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej i betonuasfaltowego, - wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego z betonu asfaltowego koloruczerwonego, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm i 15x22 cm, - ustawienie obrzeżybetonowych 8x30 cm, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie oznakowaniapionowego i poziomego, - wykonanie odwodnienia jezdni w postaci wpustów deszczowych wraz zprzykanalikami, - przebudowa istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej, - przebudowa istniejącejinfrastruktury energetycznej, - wykonanie oświetlenia ulicznego na całym odcinku budowanej ulicy, -wykonanie przepustu z rur PEHD. Uwagi ogólne: - roboty prowadzić zgodnie z wymaganiamizawartymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, -wykonawca robót zapewni nadzór archeologiczny nad prowadzeniem robót ziemnych zgodnie zwymaganiami zawartymi w piśmie z WUOZ, - materiały z rozbiórki nadające się do powtórnegowykorzystania, podlegają zwrotowi Zamawiającemu, wraz z udokumentowaniem tego w stosownymprotokole przekazania, materiał rozbiórkowy musi zostać przekazany na paletach, zastreczowany izafoliowany, - Zamawiający dokonał zmiany nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego. Dokumentacjaprzewidywała wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej gr. 8cm. Ciąg pieszo- rowerowy należy wykonać w technologii: o warstwa ścieralna z betonu asfaltowegoAC 11S50/70 KR1 gr. 4 cm, o warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W50/70 Kr1 gr. 5 cm, opodbudowa z kruszywa łamanego grubości 15 cm. III. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2egzemplarzach, w tym między innymi: - projekt czasowej organizacji ruchu, - dokumentacjageodezyjna powykonawcza, - oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy, - protokoły zbadań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikatywbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a. zaopatrzyć się w energię elektryczną iwodę na okres realizacji robót budowlanych, b. przekazać materiały z rozbiórki, nadające się doponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km, c. zachowaćoraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d. zapewnić obsługęserwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy wokresie udzielonej gwarancji, e. uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Projekt zagospodarowania terenu, b) Projektarchitektoniczno-budowlany branży drogowej, c) Projekt stałej organizacji ruchu, d) Projektarchitektoniczno-budowlany branży elektrycznej, e) Projekt architektoniczno-budowlany branżytelekomunikacyjnej, f) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiaryrobót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianychdo wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinienprzeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własnąanalizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jestryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. 1.1. Wymagania ogólneZamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użytemateriały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy PrawoBudowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn.zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lubprzedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lubpochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wstosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania iodbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów conajmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjachtechnicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego,parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacjiZamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzoremosób uprawnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami". 1.2.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 1.2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacjizamówienia: - roboty drogowe, - budowa oświetlenia ulicznego i kanalizacji teletechnicznej, -przebudowa sieci elektroenergetycznej, - przebudowa infrastruktury teletechnicznej. (Wymóg tendotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw.pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiającyuprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnianiaprzez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególnoścido: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów idokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzeniaspełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.2.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tymwezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celupotwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy opracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie topowinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datęzłożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione napodstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzajuumowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniuwykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przezwykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacjizamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz zdokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umówpowinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bezadresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacjetakie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 1.2.4.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewidujesankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wistotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego.Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przezzamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwościco do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócićsię o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalnywymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45231000-5, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3610294.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp.z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3143664.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3143664.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4689934.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.