To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30
Ogłoszenie nr 510189364-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564839-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 91362152000000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
7,
85-090
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 255 320, e-mail
przetarg@bg.policja.gov.pl, faks
525 255 319.
Adres strony internetowej (url): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPiFP-82-20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy 2. Kod CPV: Sprzęt peryferyjny CPV: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny ; Oprogramowanie biurowe CPV: 48700000-5; Laptop z oprogramowaniem systemowym CPV: 30213000-5; Części i akcesoria komputerowe, półprzewodnikowe przenośne nośniki danych, CPV: 30237200-1, 30237100-0, 30234000-8; Nośniki do przechowywania danych CPV: 30234000-8; Tablet CPV: 30213200-7; Oprogramowanie specjalistyczne (informatyka śledcza) CPV:48900000-7 3. Ilekroć w SIWZ i załącznikach mowa jest o "sprzęcie", "asortymencie", "towarze" lub "produktach" należy rozumieć przez to przedmiot zamówienia określony w ust. 1. 4. Zamówienie obejmuje 10 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu peryferyjnego: a) Skaner (konfiguracja A) w ilości 6 sztuk; b) Skaner (konfiguracja B) w ilości 4 sztuki; c) Skaner A3 w ilości 1 sztuka; d) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym podajnikiem, laser/atrament, monochromatyczne w ilości 1 sztuka; e) Drukarka laserowa, monochromatyczna w ilości 6 sztuk; f) Urządzenie wielofunkcyjne atrament, kolorowe w ilości 7 sztuk; 2) Zadanie nr 2 - Dostawa oprogramowania biurowego w ilości 1 licencji; 3) Zadanie nr 3 - Dostawa komputera przenośnego typu laptop z oprogramowaniem systemowym w ilości 1 sztuka; 4) Zadanie nr 4 - Dostawa części komputerowych i nośników danych w ilości 319 sztuk; 5) Zadanie nr 5 - Dostawa akcesoriów komputerowych i półprzewodnikowych przenośnych nośników danych w ilości 776 sztuk; 6) Zadanie nr 6 - Dostawa nośników do przechowywania danych w ilości 372 sztuki; 7) Zadanie nr 7 - Dostawa komputera przenośnego typu tablet w ilości 1 sztuka; 8) Zadanie nr 8 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego A (informatyka śledcza) w ilości 1 licencja; 9) Zadanie nr 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego B (informatyka śledcza) w ilości 1 licencja; 10) Zadanie nr 10 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego C (informatyka śledcza) w ilości 12 licencji; Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań (Załącznik nr 2 do SIWZ), zawiera minimalne parametry i wymagania techniczne, jakim ma odpowiadać oferowany sprzęt i oprogramowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu peryferyjnego: a) Skaner (konfiguracja A); b) Skaner (konfiguracja B); c) Skaner A3; d) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym podajnikiem, laser/atrament, monochromatyczne; e) Drukarka laserowa, monochromatyczna; f) Urządzenie wielofunkcyjne atrament, kolorowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19170.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: g. IT Solutions Michał Daszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19827.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa oprogramowania biurowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
894.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1020.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa komputera przenośnego typu laptop z oprogramowaniem systemowym |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 3 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa części komputerowych i nośników danych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56813.01
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: g. IT Solutions Michał Daszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75257.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa akcesoriów komputerowych i półprzewodnikowych przenośnych nośników danych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36219.51
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SALTAR Marcin Wroński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34375.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa nośników do przechowywania danych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 6 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa komputera przenośnego typu tablet |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 7 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego A (informatyka śledcza) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 8 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - oferta z najniższą ceną zaproponowana przez Wykonawcę Media Sp. z o.o. w zadaniu nr 8 tj. 22 140,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 000,00 zł; |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego B (informatyka śledcza) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1626.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Media Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego C (informatyka śledcza) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25691.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTOR P.Anton, A. Czapski, T.Rostropowicz Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28031.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.