eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510189364-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564839-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 91362152000000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 255 320, e-mail przetarg@bg.policja.gov.pl, faks 525 255 319.
Adres strony internetowej (url): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPiFP-82-20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy 2. Kod CPV: Sprzęt peryferyjny CPV: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny ; Oprogramowanie biurowe CPV: 48700000-5; Laptop z oprogramowaniem systemowym CPV: 30213000-5; Części i akcesoria komputerowe, półprzewodnikowe przenośne nośniki danych, CPV: 30237200-1, 30237100-0, 30234000-8; Nośniki do przechowywania danych CPV: 30234000-8; Tablet CPV: 30213200-7; Oprogramowanie specjalistyczne (informatyka śledcza) CPV:48900000-7 3. Ilekroć w SIWZ i załącznikach mowa jest o "sprzęcie", "asortymencie", "towarze" lub "produktach" należy rozumieć przez to przedmiot zamówienia określony w ust. 1. 4. Zamówienie obejmuje 10 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu peryferyjnego: a) Skaner (konfiguracja A) w ilości 6 sztuk; b) Skaner (konfiguracja B) w ilości 4 sztuki; c) Skaner A3 w ilości 1 sztuka; d) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym podajnikiem, laser/atrament, monochromatyczne w ilości 1 sztuka; e) Drukarka laserowa, monochromatyczna w ilości 6 sztuk; f) Urządzenie wielofunkcyjne atrament, kolorowe w ilości 7 sztuk; 2) Zadanie nr 2 - Dostawa oprogramowania biurowego w ilości 1 licencji; 3) Zadanie nr 3 - Dostawa komputera przenośnego typu laptop z oprogramowaniem systemowym w ilości 1 sztuka; 4) Zadanie nr 4 - Dostawa części komputerowych i nośników danych w ilości 319 sztuk; 5) Zadanie nr 5 - Dostawa akcesoriów komputerowych i półprzewodnikowych przenośnych nośników danych w ilości 776 sztuk; 6) Zadanie nr 6 - Dostawa nośników do przechowywania danych w ilości 372 sztuki; 7) Zadanie nr 7 - Dostawa komputera przenośnego typu tablet w ilości 1 sztuka; 8) Zadanie nr 8 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego A (informatyka śledcza) w ilości 1 licencja; 9) Zadanie nr 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego B (informatyka śledcza) w ilości 1 licencja; 10) Zadanie nr 10 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego C (informatyka śledcza) w ilości 12 licencji; Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań (Załącznik nr 2 do SIWZ), zawiera minimalne parametry i wymagania techniczne, jakim ma odpowiadać oferowany sprzęt i oprogramowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30232000-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu peryferyjnego: a) Skaner (konfiguracja A); b) Skaner (konfiguracja B); c) Skaner A3; d) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym podajnikiem, laser/atrament, monochromatyczne; e) Drukarka laserowa, monochromatyczna; f) Urządzenie wielofunkcyjne atrament, kolorowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: g. IT Solutions Michał Daszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malina 62
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19827.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19827.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25891.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa oprogramowania biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 894.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malina 62
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1020.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1020.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1020.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa komputera przenośnego typu laptop z oprogramowaniem systemowym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 3 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa części komputerowych i nośników danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56813.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: g. IT Solutions Michał Daszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malina 62
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75257.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75257.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80134.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa akcesoriów komputerowych i półprzewodnikowych przenośnych nośników danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALTAR Marcin Wroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barwinek 5/26
Kod pocztowy: 25-150
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34375.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31389.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34375.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa nośników do przechowywania danych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 6 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa komputera przenośnego typu tablet

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 7 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego A (informatyka śledcza)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 8 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - oferta z najniższą ceną zaproponowana przez Wykonawcę Media Sp. z o.o. w zadaniu nr 8 tj. 22 140,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 000,00 zł;

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego B (informatyka śledcza)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Media Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrowicka 61
Kod pocztowy: 40-723
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3690.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego C (informatyka śledcza)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25691.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RESTOR P.Anton, A. Czapski, T.Rostropowicz Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworkowa 2/107A
Kod pocztowy: 00-784
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28031.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28031.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34349.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.