eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510189394-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

"Bionanopark" sp. z o.o.: Dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach 1 konkursu w ramach Działania 4.1 "Badania naukowe i prace rozwojowe", Poddziałanie 4.1.4 "Projekty aplikacyjne" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 Umowa nr POIR.04.01.04-00-0058/17 zawarta 29.06.2018 Tytuł projektu : "Projektowanie i wytwarzanie spersonalizowanych implantów medycznych" akronim Custom -ITAP

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537680-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000, ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 844 444, e-mail przetargi@bionanopark.pl, faks 426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BNP/ZP-3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D objęta Projektem współfinansowanym w ramach 1 konkursu w ramach Działania 4.1 "Badania naukowe i prace rozwojowe", Poddziałanie 4.1.4 "Projekty aplikacyjne" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 na podstawie Umowy nr POIR.04.01.04-00-0058/17 zawartej 29.06.2018 Tytuł projektu : "Projektowanie i wytwarzanie spersonalizowanych implantów medycznych" akronim Custom -ITAP. Przedmiot zamówienia podzielony został na jedenaście Części, tj.: 1. Część nr 1 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do badań genotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów zużywalnych do badań genotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3. Część nr 3 obejmuje dostawę odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 4. Część nr 4 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 5. Część nr 5 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.5. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 6. Część nr 6 obejmuje dostawę materiałów do wydruków 3D modeli implantów określoną w Załączniku nr 1A.6. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 7. Część nr 7 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.7. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 8. Część nr 8 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.8. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 9. Część nr 9 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.9. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 10. Część nr 10 obejmuje dostawę linii komórkowych i materiałów do hodowli komórkowych określoną w Załączniku nr 1A.10. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 11. Część nr 11 obejmuje dostawę odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań cytotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.11. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 33793000-5, 38000000-5, 38437000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do badań genotoksyczności

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w Części nr 1 została złożona jedna oferta przez firmę HURT-CHEM Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha, Duchnice, ul. Boczna 10, 05-850 Ożarów Mazowiecki, która została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z odrzuceniem oferty ww. Wykonawcy jedynej złożonej na przedmiot zamówienia określony w Części nr 1 uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych do badań genotoksyczności

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w myśl, którego postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu w Części nr 2 zostały złożone dwie oferty przez firmy: BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna, ul. Wspólna 3 05-090 Janki oraz POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa, ul. Puszkina 80 92-516 Łódź. W ramach posiadanych uprawnień Zamawiający ma możliwość kontrolowania swoich czynności i w razie wątpliwości (czy to na skutek własnych przemyśleń, czy też powiadomienia przez Wykonawcę), poza niewielkimi wyjątkami może wycofać się z podjętej decyzji i powtórzyć daną czynność. Korygowanie własnych błędów przez Zamawiającego ma duże znaczenie dla procedury, zwłaszcza w postępowaniach o wartości poniżej progów unijnych, gdzie możliwość wnoszenia odwołań do Krajowej Izby odwoławczej jest ograniczona do kilku tylko przypadków Zgodnie z orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej Zamawiający może sam unieważnić wcześniej dokonane czynności: wyboru oferty, wykluczenia z postępowania Wykonawcy, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania.W związku z awarią urządzenia InCell 2000 firmy GE Healthcare zaistniała konieczność unieważnienia czynności dokonanej w dniu 08 lipca 2019 r. polegającej na odrzuceniu oferty firmy POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa złożonej w niniejszym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, z uwagi na stwierdzoną wówczas okoliczność, że jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z doktryną, jak i orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy kryje się każde uchybienie przepisom ustawy Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Musi to być przy tym uchybienie na tyle poważne, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta w następstwie procedury dotkniętej tym uchybieniem podlegałaby unieważnieniu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający sporządzając treść SIWZ ustalił trzy kryteria oceny ofert złożonych na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2, a mianowicie: A) Cena ofertowa brutto (C) 50%; B) Termin wykonania zamówienia (T) 10%; C) Zmienność dna płytki (Z) 40%. W pkt. 13.2.1.C) SIWZ Zamawiający przedstawił metodykę oraz sposób oceny ofert w kryterium "Zmienność dna płytki (Z)". Sporządzając treść SIWZ oraz formułując kryteria oceny ofert w Części nr 2 Zamawiający nie miał jednak wiedzy, że urządzenie InCell 2000 firmy GE Healthcare, dla którego miała być określana kompatybilność każdej z dostarczonych przez Wykonawców płytek za pomocą oprogramowania dedykowanego do ww.urządzenia wykazuje wadliwe działanie. Istnieje prawdopodobieństwo, że niesprawność urządzenia wpłynęła na wyniki uzyskane w trakcie oceny przez Zamawiający kompatybilności próbek płytek hodowlanych testowych 12- dołkowych Corning/3513 oraz 24 - dołkowych Corning/3526 przekazanych przez firmę POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa - stąd decyzja Zamawiającego o unieważnieniu czynności odrzucenia oferty ww. Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, co zostało potwierdzone podczas próby oceny płytek testowych przekazanych przez firmę BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna. Awaria urządzenia InCell 2000 firmy GE Healthcare - z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego jest niemożliwa do usunięcia. Tym samym w zaistniałych okolicznościach nie ma możliwości prawidłowego dokonania oceny ofert, złożonych na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2 wg wskazanych w treści SIWZ kryteriów. W aktualnej sytuacji brak możliwości obiektywnego porównania i oceny ofert jest uchybieniem, które niewątpliwie ma wpływ na wynik postępowania, co stosownie do przepisu art. 146 ust. 6 ustawy przyznaje Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych uprawnienie do wystąpienia o unieważnienie ewentualnie zawartej umowy, powodując jednocześnie konieczność unieważnienia prowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższa wada jest niemożliwa do usunięcia z uwagi na fakt, że na tym etapie postępowania Zamawiający nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert wskazanych w treści SIWZ. Należy stwierdzić, że zaistniały wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10829.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURT-CHEM Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Duchnice ul. Boczna 10
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12979.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12979.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12979.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa materiałów do wydruków 3D modeli implantów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa linii komórkowych i materiałów do hodowli komórkowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 10 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań cytotoksyczności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1784.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOKOM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 3
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Janki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1847.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1847.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1847.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.