eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeŚwiadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych o sygn. DZP/15PN/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510189410-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.: Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych o sygn. DZP/15PN/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578014-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163481-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27273516200000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3732308, 3732346, e-mail zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl, faks 032 3732308, 3732346.
Adres strony internetowej (url): www.klinika-zabrze.med.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych o sygn. DZP/15PN/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/15PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SIWZ cz. III. Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych" o sygn. DZP/15PN/2020 III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: o świadczenie usług transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) Zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Świadczenia zdrowotne wykonywane będą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę (także w dni ustawowo wolne od pracy). 3) Termin płatności stanowi wartość punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz XXV Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 4) Środek transportu sanitarnego będzie spełniał cechy techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązujących Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 5) Transport powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.). 6) Środek transportu sanitarnego będzie pojazdem uprzywilejowanym i posiadał zezwolenie MSW na używanie sygnałów dźwiękowych zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z późn. zm.). 7) Środek transportu będzie posiadał aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego). 8) Środek transportu będzie posiadał oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 9) Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego nastąpi na podstawie pisemnych zleceń lekarskich (wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. 10) Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiąże się do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie "na ratunek" nie później niż do 60 minut od zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia. 11) Pojazd sanitarny w szczególności powinien posiadać pojemniki transportowe umożliwiające utrzymanie podczas transportu temperatury wymaganej dla krwi lub preparatu krwiopochodnego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z późn. zm.). 12) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13) Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych. 14) Wykonawca zobowiąże się do poddania kontroli na zasadach określonych w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z późn. zm.) w zakresie wynikającym z umowy Zamawiającego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a także do poddania się kontroli Zamawiającego w zakresie realizacji niniejszej umowy. 15) Wykonawca zobowiąże się do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przed terminem podpisania umowy. 16) Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6a do SIWZ oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna część umowy) - załącznik nr 6b do SIWZ 17) Zamawiający wymaga, aby czynności dyspozytora związane z wykonaniem usługi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31488.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grażyny 6
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.