Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 510189642-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach: Dostawa opału- pellet drzewny w ilości 600 ton z prawem opcji 200 ton.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Gorczańska
3,
34-436
Maniowy, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 750 070, e-mail
gmina@czorsztyn.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.czorsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału- pellet drzewny w ilości 600 ton z prawem opcji 200 ton.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRG.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy pelletu drzewnego w ilości 600 ton z prawem opcji 200 ton (maksymalnie 800 ton).Pellet drzewny będzie spełniał poniższe parametry przez cały okres obowiązywania umowy: o Zgodność z normą DIN plus Al o Zgodność z normą EN plus Al o Średnica od 6 do 8 mm o Długość do 50 mm Pellet objęty niniejszym zamówieniem będzie dostarczany w jednotonowych Big - Bagach (do zwrotu) na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (rozładunek Big-bagów na koszt Zamawiającego) do: a)kotłowni Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Maniowach ul. Szkolna 2, oraz luzem do: a)kotłowni Szkoły Podstawowej w Sromowcach Niżnych ul. Szkolna 7, b)kotłowni Szkoły Podstawowej w Kluszkowcach ul. Szkolna 22. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia do Zamawiającego.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.Wykonawca będzie dostarczał pellet na zlecenie złożone telefonicznie lub drogą elektroniczną.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie podanym w ofercie od złożenia zlecenia, o którym mowa w pkt 3.6.Wykonawca będzie dostarczał jednorazowo pellet w ilości od 22 do 24 ton. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć: a) aktualny certyfikat jakości pelletu, w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, b) oświadczenie Wykonawcy o zgodności dostawy z wymaganymi parametrami pelletu. Dostawy dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego zależnych od ilości spalanego paliwa. Jednorazowa dostawa będzie wynosiła 24 tony, jednak Zamawiający dopuszcza, aby dostawy po wcześniejszym zgłoszeniu były realizowanie w większej ilości tj. 48 ton. Szczegółowe wielkości i terminy będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego, pisemnie, pocztą elektroniczną, lub telefonicznie z wyprzedzeniem 3 dniowym (dni robocze). Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wymaganego paliwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
527200.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MULTON Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
555960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.