eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poświętne"Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Szkoł@ nowych nowych horyzontów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510189696-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Urząd Gminy Poświętne: "Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Szkoł@ nowych nowych horyzontów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551471-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540109627-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Poświętne, Krajowy numer identyfikacyjny 54991500000000, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 564 034, e-mail agnieszka.turlinska@poswietne.pl, faks 447 564 034.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Szkoł@ nowych nowych horyzontów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.RZI.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Szkoł@ nowych horyzontów" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne. Część nr 2 - obejmuje zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) do nauczania w szkole i utworzenia wewnątrzszkolnej sieci bezprzewodowej oraz zakup materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dodatek nr 10 dla części nr 2. 3.Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania. 6.Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. 7.Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny: 1)posiadać deklarację CE - deklaracja Conformité Européenne; 2)posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3)w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4)być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5)posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 8.Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 9.Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub 3/dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11.Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkół z zakresu obsługi urządzeń. 12.Gwarancja: - dla części nr 2-Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące, a w przypadku monitorów - nie krótszy niż 60 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 30200000-1, 30210000-4, 30211000-1, 30230000-0, 30237000-9, 30237200-1, 48000000-8, 32000000-3, 32400000-7, 32410000-0, 30230000-0, 30232000-4, 30232100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do nauczania w szkole i utworzenia wewnątrzszkolnej sieci bezprzewodowej oraz zakup materiałów eksploatacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122357.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Techsource Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kordeckiego 38
Kod pocztowy: 05-120
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131182.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131182.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244723.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.