eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego dostosowanego do osób niepełnosprawnych w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510189699-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego dostosowanego do osób niepełnosprawnych w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach 3.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575111-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego dostosowanego do osób niepełnosprawnych w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach 3.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK.EPZ.50.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z konstrukcją szybu w pawilonie wejściowym w Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6, dostawa nowego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych z konstrukcją stalową szybu oraz jego montaż wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT). Opis stanu istniejącego: Rodzaj dźwigu: platforma pionowa, Typ dźwigu: CIBES A 5000, Nr fabryczny: 751037, Rok produkcji: 1997, Napęd: śrubowy, Udźwig: 400 kg, Prędkość: 0,15 m/s, Typ sterowania napędem: sterowanie za pomocą przycisków naciskanych w sposób ciągły, Ilość przystanków: 3, Ilość drzwi wysokich: 2, Ilość drzwi niskich: 1, Wysokość podnoszenia: 7010 mm, Wysokość szybu: 8110 mm, Wymiary platformy: 1467 x 995 mm, Drzwi: wychylne o szerokości 900 mm, Szyb: konstrukcja samonośna, Zasilanie: 380 V, Sygnalizacja: 24 V, Obwód bezpieczeństwa: 24 V, Sterowania: 24 V, Silnik typ: klatkowy, trójfazowy, jednobiegowy, Moc silnika: 2,2 kW, Prąd znamionowy: 5,4 A, Oświetlenie pulpitu: 24 v/5 W, Istniejące podszybie: 0 mm, Istniejące nadszybie: 2300 mm, Rysunek istniejącego szybu przedstawia załącznik A dołączony do SIWZ. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: Prace rozbiórkowe: Rozbiórka nawierzchni betonowej do ewentualnego wykonania podszybia (jeżeli okaże się konieczne). Wywóz gruzu i utylizacja. Rozebranie starego szybu podnośnika. Demontaż istniejącego podnośnika i utylizacja materiałów z demontażu. Prace montażowe: Budowa fundamentu - podszybia (o ile jest wymagany). Dostawa podnośnika. Dostawa konstrukcji stalowej wraz z wypełnieniem szkłem bezpiecznym (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym). Montaż konstrukcji stalowej wraz z wypełnieniem. Montaż podnośnika. Próby i badania. Odbiór przez UDT. Parametry techniczne dostarczonego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych: Rodzaj napędu: hydrauliczny, Zalecana szerokość ściany z napędem: 1540 mm. UWAGA: Zamawiający nie będzie ingerował w powyższy parametr. Dostarczony nowy podnośnik ma funkcjonować w dotychczas istniejącym miejscu. Zalecane wymiary platformy (kabiny): 1400 x 1100 mm x 2000 mm. UWAGA: Zamawiający nie będzie ingerował w powyższe parametry. Dostarczony nowy podnośnik ma funkcjonować w dotychczas istniejącym miejscu. Rodzaj szybu: stalowy przeszklony zabezpieczony, Udźwig platformy: minimum 300 kg, Rodzaj zastosowania sterowania ruchem platformy: elektroniczne, Układ odryglowania drzwi: elektryczny 12 VDC, Rodzaj zasilania: 230 V lub 400 V, Maksymalna moc silnika: do 2 kW, Zjazd awaryjny po zaniku napięcia do przystanku podstawowego, Wysokość podnoszenia: 7010 mm, Ilość przystanków/dojść: 3/3 (jednostronne), Wymiary drzwi (w świetle): 900 x 2000 mm, drzwi przeszklone aluminiowe panoramiczne, Kabina: wykonanie pełna kabina, ściany kabiny wykonane ze stali nierdzewnej dekoracyjnej, kaseta wykonana ze stali nierdzewnej, sufit wypełniony stalą nierdzewną dekoracyjną typu "LUSTRO" z oświetleniem typu LED zabezpieczonym przed kradzieżą, Podłoga antypoślizgowa, Komunikacja: GSM, Temperatura pracy: w zakresie od +5°C do +40°C, UWAGA: Wszystkie prace związane z dostawą i wymianą podnośnika muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego. Dostarczony i zamontowany podnośnik ma być urządzeniem fabrycznie nowym, nie naruszającym praw osób trzecich oraz pozwalającym na samodzielną obsługę przez osoby niepełnosprawne.. Prowadzone prace montażowe muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i dyrektywą maszynową 2006/42/WE. W czasie prowadzenia prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: Zabezpieczenia terenu montażu podnośnika, aby nie doszło do jakiegokolwiek zagrożenia dla osób trzecich przebywających w pobliżu. Prowadzenia prac montażowych zgodnie z zasadami BHP, p.poż. i prawa budowlanego. Prowadzenia prac montażowych w sposób nieutrudniający funkcjonowanie Palmiarni Miejskiej oraz w dniach i godzinach funkcjonowania obiektu. Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych prac montażowych, a po zakończeniu montażu uporządkowania terenu. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Dodatkowe postanowienia: Wykonawca, po zakończeniu prac montażowych, sporządzi dokumentację powykonawczą. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych prac na podstawie przedstawionych dokumentów i oceny wizualnej. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, dokumentację powykonawczą, protokół z UDT. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi podnośnika. W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje zgodnie z ustawą o dozorze technicznym. O terminie przeglądów/konserwacji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Każdorazowo z przeglądu/konserwacji zostanie sporządzony protokół. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *- dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6


Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45223100-7, 43322000-6, 45450000-6, 45223500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141000
Waluta ZŁOTY

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Bigas LIFT ENGINEERING
Email wykonawcy: biuro@liftengineering.com.pl
Adres pocztowy: ul. Papieża Jana Pawła II 12/16
Kod pocztowy: 18-300
Miejscowość: Zambrów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159162
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188755.80
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.