To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 510189843-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Gmina Miasta Zakopane: Świadczenie usług dowozu i opieki uczniów w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574069-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000,
ul. ul. T. Kościuszki
13,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 20 448, e-mail
przetargi@um.zakopane.pl, faks
182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dowozu i opieki uczniów w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.39.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. B. Czecha w Zakopanem, ul. Skibówki 2d i z powrotem, tj. ze Szkoły Podstawowej nr 2 na Gubałówkę, przewidywana ilość 21 uczniów. Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej. 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 oraz ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z w/w ulic na Gubałówkę - przewidywana ilość 23 uczniów. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka (Kaplica). 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 z terenu Gminy Miasto Zakopane do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Opiekuńczych w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 i z powrotem, tj. z w/w placówki do miejsc zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 16 uczniów. Ze względu na niepełnosprawności uczniów, w tym zadaniu przewoźnik dowoził ich będzie z miejsca zamieszkania, zgodnie z n/w wykazem ulic: Droga do Rojów, Polna, Droga na Szymoszkową, Skibówki, Słoneczna, Szymony, Kamieniec, Bachledzki Wierch, Nowotarska, Jagiellońska, Żeromskiego, Podhalańska, Cyrhla, Galicówka. UWAGA !!! Zamawiający informuje, że: 1) przy w/w zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów, 2) liczba uczniów oraz adresów ich zamieszkania mogą ulec zmianie, 3) w związku z ryzykiem rozwoju epidemii wywołanej koronawirusem na terenie Polski, możliwością zamknięcia szkół i kontynuacją nauki zdalnej, przewóz uczniów może odbywać się w terminach innych niż wskazane w rozporządzeniu o organizacji roku szkolnego, 4) w związku z ogłoszeniem stanu epidemii wywołanej koronawirusem na terenie Polski, należy zachować wszelkie środki ostrożności przy przewozie uczniów oraz dostosować się do aktualnych wytycznych odpowiednich instytucji oraz wprowadzonych ustaw i przepisów w tym zakresie. 5) przy doborze pojazdów do obsługi zadania nr I i nr II należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi, 6) dopuszcza się możliwość zmiany pojazdu w przypadku zmiany ilości uczniów, lecz o parametrach nie gorszych niż te które wykazał w ofercie przetargowej,7) wykonawca zobowiązany jest wskazać konkretny pojazd, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem lub drogą elektroniczną) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, 8) opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca, w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany zapewnić opiekuna podczas przewozu uczniów - wymagana jest osoba opiekuna - pełnoletnia: a) przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, c) zna podstawy udzielania pierwszej pomocy, 9) Zamawiający zastrzega, że kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna, 10) Wykonawca w trakcie świadczenia usług objętych postępowaniem zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 grudnia 2012 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022), 11) usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) oraz przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, 12) Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących (jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość uczniów podaną przez zamawiającego dla danej trasy plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy), 13) sprawdzenie tożsamości uczniów uprawnionych do przejazdu na poszczególnych trasach odbywać się będzie na podstawie legitymacji szkolnej lub imiennego dokumentu wystawionego przez Wykonawcę dla każdego ucznia na trasę przewozu, 14) w trakcie świadczenia usługi w przypadku awarii samochodu Wykonawca zapewni na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 45 minut, zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów, 15) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów, 16) Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników którymi będzie dysponować przy realizacji usług objętych zamówieniem w szczególności będzie kontrolował stan trzeźwości kierowców oraz opiekunów, 17) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwy wybór osoby opiekuna i za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałych w związku z wykonywaniem przez opiekuna obowiązków, 18) w pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym, 19) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisy Ppoż. i BHP, c) ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, d) oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych, 20) usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowej placówki oświatowej będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektora szkoły lub placówki wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz.1603), 21) w przypadku odrabiania zajęć szkolnych w szkole lub placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem, dyrektor szkoły lub placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 2 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi, 22) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych. Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego harmonogramu - planu zajęć szkolnych, 23) dane osób sprawujących opiekę (imię i nazwisko opiekuna oraz numer jego telefonu komórkowego) oraz ich pisemne oświadczenia iż: a) przeciwko nim nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, c) zna podstawy udzielania pierwszej pomocy, wykonawca przekaże zamawiającemu - Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane nie później niż do 03 września 2020 roku, 24) szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży wykonawca przekaże zamawiającemu - Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 30 po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszcza młodzież objęta dowozem, 25) harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: a) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem, b) szczegółowe godziny kursów, 26) w przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości), wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów, 27) do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: a) sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe, c) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu, d) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu, 28) w celu realizacji umowy w zakresie danego Zadania Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściwego organu, odpowiedniego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, 29) pojazdy, którymi wykonawca będzie świadczyć usługi objęte postepowaniem musza być technicznie sprawne, posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom. Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem, mailem) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, 30) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż wykazane w ofercie samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, 31) Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług zastrzega sobie prawo do kontroli świadczenia usług, włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu, 32) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją samochodu, zobowiązany jest do uiszczenia wszelkich opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy. 4. Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności: kierowców i opiekunów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. B. Czecha w Zakopanem, ul. Skibówki 2d i z powrotem, tj. ze Szkoły Podstawowej nr 2 na Gubałówkę, przewidywana ilość 21 uczniów. Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów do szkół w roku szkolnym 2020/2021 w zakresie Zadania 1. Uzasadnienie: W niniejszym postepowaniu zostały złożone 3 oferty. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona odstąpił od podpisania umowy. Cena pozostałych złożonych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 oraz ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z w/w ulic na Gubałówkę - przewidywana ilość 23 uczniów. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka (Kaplica). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Junior Trans
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2020/2021 z terenu Gminy Miasto Zakopane do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Opiekuńczych w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 i z powrotem, tj. z w/w placówki do miejsc zamieszkania poszczególnych uczniów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przewóz Osób Bronisław Szostak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86950.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.