To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 510189893-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Gmina Kaczory: Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Kaczorach - Etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575782-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kaczory, Krajowy numer identyfikacyjny 57079119300000,
ul. ul. Dworcowa
22,
64-810
Kaczory, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 2842371, 2842372, e-mail
inwestycje@kaczory.com.pl, faks
672 841 233.
Adres strony internetowej (url): bip.kaczory.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Kaczorach - Etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 130522P ul. Leśna w Kaczorach Etap II od km 1+690,00 do km 2+125,40 o łącznej długości 435,40 m z przebudową zjazdów na działki i oczyszczeniem rowu przydrożnego - roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano następujące elementy drogi: Konstrukcje nawierzchni według katalogu nawierzchni półsztywnych i podatnych z 2014 r.: > jezdnia: · 10 cm - warstwa odcinająca - piasek · 20 cm - podbudowa - mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, · 6 cm - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S 50/70, > zjazdy bitumiczne: · 10 cm - warstwa odcinająca - piasek · 20 cm - podbudowa - mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, · 5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W 50/70, · 4 cm - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S 50/70, > zjazdy z kostki betonowej: · 10 cm - warstwa odcinająca - piasek, · 20 cm - podbudowa - mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, · 3 cm - podsypka piaskowo-cementowa 4:1, · 8 cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I. 1. Jezdnia Przyjęto szerokość podstawową jezdni 3,50 m z poszerzeniami w obrębie skrzyżowań i na mijance oraz w końcowym odcinku przebudowy (km 2+080,00 do km 2+125,30) do szerokości 5,00 m z odpowiednimi poszerzeniami na łukach poziomych. Jedynie w początkowym odcinku (w pobliżu przejazdu kolejowego, km 1+103,00 do km 1+430,40) poszerzono do 4,00 m. Od km 1+320,10 do km 1+430,40 na lewej krawędzi jezdni oraz w końcowym odcinku km 2+080,00 do 2+125,40 na obu krawędziach jezdni planuje się ustawienie krawężnika ulicznego 15x30 cm. Natomiast od km 1+430,40 do km 2+080,00 na obu krawędziach nawierzchni bitumicznej planuje się ustawienie krawężnika drogowego 12x25. Krawężniki uliczne z betonu wibroprasowanego, ułożone jako wystające i obniżone na zjazdach o wymiarach 15*22 cm, wraz z przejściowymi krawężnikami skośnymi (lewym i prawym), oraz krawężniki drogowe z betonu wibroprasowanego muszą być ułożone na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 3 cm i ławie z betonu C16/20. Projekt przewiduje wykonanie następujących ław z betonu klasy C16/20: · ława betonowa zwykła dla krawężników częściowo zatopionych na zjazdach i krawężników drogowych, w ilości 0,05 m3/mb, · ława betonowa z oporem dla krawężników wystających w ilości od 0,06 do 0,07 mm3/mb w zależności od usytuowania krawężnika względem nawierzchni. Spoinowanie wszystkich powyższych elementów betonowych należy wykonać z zachowaniem należytej staranności, pamiętając przy ich układaniu o zachowaniu odstępów między elementami max. do 1 cm i dokładnym zwilżeniu powierzchni tak, by spoina miała możliwość poprawnego związania. Menisk spoiny - wklęsły. Nie wolno dopuścić do zabrudzenia łączonych powierzchni elementów zaprawą przy wykonywaniu spoinowania krawężników. 2. Pobocza Pobocza obustronne o szerokości 0,75 cm, gruntowe ulepszone od km 1+103,00 do km1+430,40 i od km 2+080,00 do km 2+125,30 ze spadkiem poprzecznym 8% i umocnione płytami wielootworowymi na 5 cm podsypce piaskowej i 15 cm podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych od km 1+430,40 do km 2+080,00 z 2% spadkiem poprzecznym. Na zewnętrznej krawędzi umocnionego pobocza należy ustawić krawężnik uliczny na ławie betonowej. 3. Zjazdy Nawierzchnia zjazdów: od km 1+103,00 do km 2+080,00 bitumiczna o konstrukcji jak jezdnia drogi, na pozostałym odcinku z betonowej, kolorowej kostki brukowej grubości 8 cm na 3 cm podsypce cementowo-piaskowej i 20 cm podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych. Szerokość i długość zjazdów dostosowana do warunków terenowych. 4. Odwodnienie Odwodnienie za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na do rowu przydrożnego, który należy oczyścić (odtworzyć) z namułu z odwozem gruntu na składowisko. 5. Roboty ziemne Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków podłużnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Roboty ziemne to w większości wykopy (usunięcie ziemi roślinnej) oraz dowóz gruntu (nasypy) w miejsce usuniętej ziemi roślinnej. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na nasypy lub uzupełnienie poboczy w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Spadek skarp nasypów i wykopów 1 : 1,5 w wykopach gdzie nie można zachować powyższy spadek skarpy należy umocnić geokratą. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98. 6.Oznakowanie pionowe i poziome Planuje się oznakowanie znakami pionowymi przejazd kolejowy, niebezpieczny zakręt i stromy zjazd. Na dojeździe do przejazdu kolejowego planuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a (N1W4A). Szczegóły w oddzielnym opracowaniu - organizacja ruchu. 7.Uwagi końcowe Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami, zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem prawa budowlanego (ustawa z dnia 04.07.1994 r.; tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186). Szczegóły techniczne wykonania robot w postaci specyfikacji technicznych w oddzielnym opracowaniu wykonawca powinien bezwzględnie stosować. Do wykonania robot należy stosować materiały atestowane oraz przeprowadzić wszelkie, wymagane przepisami badania techniczne w trakcie realizacji robot z tym, że ze względu na niewielkie zakresy poszczególnych odcinków, formy badań zostaną ustalone bezpośrednio przed wykonaniem poszczególnych asortymentów robot. Specyfikacje techniczne, obliczenia do przedmiaru robot, przedmiar robot i inne dane zawarte w projekcie powinny mieć decydujący głos w przypadku sporów technicznych i obmiarowych. W obrębie istniejących uzbrojeń, roboty bezwzględnie wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robot w pobliżu uzbrojeń należy ten fakt zgłosić służbom eksploatacyjnym, celem pełnienia przez nie bieżącego dozoru nad prowadzonymi robotami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
385000
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIO PRODUKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
473550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.