eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójZadanie nr 1"Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju etap II - przebudowa na deptak na odcinku od ul. Rzewuskiego do ul. Parkowej". Zadanie nr 2"Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju" etap III - budowa utwardzonego placu z fontanną posadzkową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w ramach projektu pn. "Rozwój społeczno - gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-01

Ogłoszenie nr 510189903-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: Zadanie nr 1: "Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju etap II - przebudowa na deptak na odcinku od ul. Rzewuskiego do ul. Parkowej". Zadanie nr 2: "Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju" etap III - budowa utwardzonego placu z fontanną posadzkową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w ramach projektu pn. "Rozwój społeczno - gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Rozwój miast, działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567513-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540145236-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie nr 1: "Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju etap II - przebudowa na deptak na odcinku od ul. Rzewuskiego do ul. Parkowej". Zadanie nr 2: "Przebudowa ulicy 1-go Maja w Busku Zdroju" etap III - budowa utwardzonego placu z fontanną posadzkową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w ramach projektu pn. "Rozwój społeczno - gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSID.271.22.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących robót budowlanych dla następujących zadań inwestycyjnych: 1.1. Zadanie nr 1: "PRZEBUDOWA ULICY 1-GO MAJA W BUSKU ZDROJU ETAP II - PRZEBUDOWA NA DEPTAK NA ODCINKU OD UL. RZEWUSKIEGO DO UL. PARKOWEJ": 1) Branża drogowa: a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych i wykończeniowych, b) przebudowa drogi gminnej o przekroju ulicznym na ciąg pieszo-jezdny (deptak) obejmujący całą szerokość pasa drogowego, na długości około 546,0m o następujących konstrukcjach: o Konstrukcja ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej uszlachetnionej przeznaczonej dla pieszych (KR1-2,G3), warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, gr. 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4cm oraz warstwa ścieralna z kostki betonowej uszlachetnionej, bezfazowej gr 8cm, o Konstrukcja części ciągu pieszo-jezdnego przeznaczonej dla pojazdów (KR1,G3), warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.25 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4cm oraz warstwa ścieralna z kostki betonowej uszlachetnionej, bezfazowej gr 8cm, o Konstrukcja ciągu pieszo-jezdnego z płyt granitowych (KR1,G3), warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.25 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 4cm oraz warstwa ścieralna z płyt granitowych gr 8cm szarych, szczeliny wypełnione fugą epoksydową o nośności co najmniej 35MPa, o Konstrukcja nawierzchni ulicy 1-ego Maja na odcinku o przekroju ulicznym, warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 7cm, oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 5cm, o Konstrukcja chodnika z płyt granitowych gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm oraz warstwie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.15 cm, o Konstrukcja chodnika z kostki brukowej bezfazowej gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm oraz warstwie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.15 cm, o Konstrukcja dojść pieszych i zjazdów do części jezdnej z kostki granitowej gr 6/4 i 7/9cm łupanej na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm oraz warstwie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.15 cm, o Konstrukcja zatoki autobusowej/parkingowej wraz ze zjazdem indywidualnym z kostki brukowej bezfazowej gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm oraz warstwie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.25 cm, c) ułożenie oporników granitowych i betonowych o wymiarach 12x25cm na ławie z betonu C8/10 do ograniczenia nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego od strony zieleńców, przy ciekach, d) ułożenie obrzeży granitowych i betonowych 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej do ograniczenia nawierzchni chodników z płyt granitowych od strony zieleńców, e) ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22x100 cm oraz drogowych 15x30x100 na ławie z betonu C8/10 na połączeniu nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z nawierzchnią ul .Parkową i Rzewuskiego. 2) Branża sanitarna: budowa sieci kanalizacji deszczowej, a w tym: a) budowy sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC U lite średnicy 315mm na odcinku od studni D.II.7 do studni D.II.17 długości około 380,50m wraz z wykonaniem studni rewizyjnych średnicy 1200mm w ilości 12 sztuk, b) budowy przyłączy sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U lite SN8 średnicy 200 mm długości około 82,90 m, zakończonymi wpustami ulicznymi osadnikowymi, średnicy 500mm w ilości 21 sztuk. 3) Branża elektryczna: budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego, a w tym: a) budowa wydzielonej linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 5x25mm² o długości około 2066,0 m, b) zabudowa nowych słupów oświetleniowych parkowych stalowych H=4,0m w ilości 35 sztuk, wraz z montażem opraw oświetleniowych TYPU LED w ilości 35 sztuki, c) wykonanie odcinków linii kablowej (rezerwowe-awaryjne) tzw. bypassy do istniejących latarni przy ul. 1-ego Maja oraz od strony Parku Zdrojowego w Busku-Zdroju, d) zabudowa złącza kablowo-pomiarowego ZKP-22 wraz z szafą sterowniczą SOM3 przy stacji trafo "1-go Maja", e) budowa kanalizacji teletechnicznej z rur światłowodowych gładkościennych, wewnątrz podłużnie ryflowanych o przekroju 2x40mm długości 690,00m wraz z zabudową studni teletechnicznych typu SK-2 i SK-1 w ilości 13,0 sztuk. 4) Branża zieleń parkowa: a) założenie trawników parkowych oraz trawników dywanowych siewem na gruncie, b) nasadzenie roślinności niskiej (bylinowej) - w tym między innymi aksamitka rozpierzchła karłowa pomarańczowa w ilości 25 szt./m2, aksamitka rozpierzchła żółta w ilości 25 szt./m2, aster Gawędka Blue King w ilości 5-7 szt./m2, begonia wiecznie kwitnąca kolory: biały, różowy i czerwony 25 szt./m2, berberys `Bagalelle´ w ilości 6szt./m2, berberys `Bonanza Gold´ w ilości 6szt./m2, bergenia `baby doll´ w ilości 9szt./m2 5) Branża mała architektura: a) zakup, dostawa i montaż ławek parkowych w ilości 30 szt., b) montaż koszy na śmieci w ilości 7 szt (zestawy do segregowania zakupione i przekazane przez Zamawiającego), c) zakup, dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości 10 szt., 6) Pielęgnacja roślin w czasie trwania okresu gwarancyjnego - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlano-wykonawczym w zakresie zieleni. 1.2. Zadanie nr 2: PRZEBUDOWA ULICY 1-GO MAJA W BUSKU ZDROJU" ETAP III - BUDOWA UTWARDZONEGO PLACU Z FONTANNĄ POSADZKOWĄ ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ": a) wykonanie robót przygotowawczych, ziemnych i wykończeniowych, b) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych i decyzji administracyjnych w tym decyzja na prowadzeniu prac budowlanych z Urzędu Ochrony Zabytków w Kielcach decyzji o pozwolenie na rozbiórkę dla obiektu handlowego "GOMEX" przy ul. 1-go Maja w Busku Zdroju, c) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejącego obiektu handlowego "GOMEX" wraz z fundamentami żelbetowymi, pochylnią, tarasem, schodami terenowymi i budynkami zaplecza techniczno-magazynowego przy ul. 1-ego Maja w Busku Zdroju, d) wykonanie robót budowlanych w zakresie: rozbiórki fundamentów betonowych wraz z ich odbudową we wskazanej lokalizacji oraz przeniesienie tymczasowego obiektu budowlanego tj. kiosku handlowego (prasowego), e) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki wszystkich przyłączy do budynku handlowego "GOMEX" w tym wodno-kanalizacyjnego, gazowego, elektrycznego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i uzgodnień z gestorami sieci , f) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejących ciągów pieszych z kostki betonowej elementów małej architektury w obrębie budynku handlowego "GOMEX" na działce nr 125/6 obręb 13 Busko-Zdrój, g) wycinka istniejącego drzewostanu oraz krzewów kolidującego z planowanym zagospodarowaniem terenu wraz z opracowaniem inwentaryzacji zieleni oraz uzyskaniem decyzji o wycince od Urzędu Ochrony Zabytków w Kielcach, h) wykonanie utwardzonego placu na skrzyżowaniu ulic: Rzewuskiego i 1-ego Maja w Busku-Zdroju o konstrukcji z płyt granitowych płomieniowanych gr 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr.25 cm oraz warstwie ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr.15 cm, i) wykonanie fontanny posadzkowej z niecką żelbetową 16 dyszowej z podświetleniem w formie 20 reflektorów LED zgodnie z projektem budowlanym, j) wykonanie do fontanny posadzkowej przyłącza kanalizacji technologicznej grawitacyjnej z rur PVC U lite średnicy 160mm i 110mm oraz kanalizacji tłocznej z rur PE średnicy 63mm, przyłącza wodociągowego z rur PE średnicy 63mm wraz z zestawem wodomierzowym, k) wykonanie przyłącza elektrycznego dla zasilania fontanny posadzkowej wraz ze złączem pomiarowym typu ZKP-22, l) wykonanie maszynowni do fontanny posadzkowej w formie żelbetowej komory podziemnej, m) założenie trawników parkowych oraz trawników dywanowych siewem na gruncie, nasadzenie drzewostanu ozdobnego w betonowych donicach, n) zakup, dostawa i montaż ławek parkowych i koszy na odpady, 2. WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO: 1) Zamawiający informuje, że ze względu na zabudowę ulicy 1-ego Maja w obiekty pensjonatowo-uzdrowiskowe prowadzenie robót budowlanych w przypadku Zadania nr 1 należy podzielić na minimum trzy etapy uwzględniając konieczność dojazdu zaopatrzenia, komunikacji pieszej kuracjuszy oraz dojazdu pojazdami mechanicznymi przez mieszkańców ulicy do posesji. Ponadto etapy prowadzenia robót należy uzgodnić z Zamawiającym i uwzględnić w opracowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych. Rozpoczęcie kolejnego etapu robót możliwe jest wyłącznie po zakończeniu poprzedniego etapu. 2) Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, betonowa kostka brukowa, itp.) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. Destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej należy odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, przewiezienia oraz rozładunku na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od miejsca inwestycji do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 4,0 km. 3) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w 2 egzemplarzach odrębnie dla każdego z zadań i przedłożenia go Zamawiającemu w terminie 7 dniu od podpisania umowy. Wykonawca robót przy opracowywaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji musi uwzględnić czasowe udostępnienie części placu budowy dla zarządcy sieci gazowej tj. Polska Spółka Gazownicza sp. z o. o. Oddział: Zakład Gazowniczy w Kielcach (Gazownia Busko-Zdrój) w celu wykonania przebudowy sieci gazowej wraz z przyłączami do budynków. 4) Zamawiający informuje, że nie gwarantuje miejsca do składowania nadmiaru mas ziemnych pochodzących z wykopów. W związku z powyższym znalezienie miejsca składowania oraz wszelkie koszty związane z transportem i utylizacją odpadów powstałych na terenie placu budowy leży w gestii Wykonawcy. 5) Rozliczenie oraz fakturowanie robót budowlanych musi zostać wykonane odrębnie dla każdego zakresu i zadania inwestycyjnego. 6) Zadania objęte niniejszym zamówieniem realizowane są z budżetu jednostki samorządu terytorialnego (Gmina Busko-Zdrój) oraz ze środków Unii Europejskiej Projekt pn. "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko - Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" jest planowany do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowa 6 Rozwój miast, działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. 7) Wytyczne dotyczące pielęgnacji projektowanej zieleni: Pielęgnacja drzew i krzewów - w ciągu 1 roku po Odbiorze Końcowym Robót tj. : a) w zakresie pielęgnacji trawników: o w pierwszym okresie po założeniu trawnika należy stosować obfite podlewanie. Potem stosować zraszanie systematyczne. Częstotliwość i ilość uzależniona będzie od warunków pogodowych. Nie dopuszczać do zbyt długotrwałego przesuszenia podłoża. o pierwsze koszenie należy wykonać po osiągnięciu wysokości trawy 7cm. Nawożenie stosować w miarę potrzeb bogatym w azot nawozem wiosną lub wczesnym latem oraz nawozem wieloskładnikowym jesienią. Od kwietnia do końca września usuwać chwasty i systematycznie kosić. W miarę potrzeb dosiewać trawę w miejscach ubytków tą samą mieszanką z jakiej był zakładany z zastosowaniem odpowiedniej procedury opisanej powyżej. Stosować okresowe zabiegi pielęgnacyjne takie jak: aeracja, wertykulacja, wałowanie - w zależności od potrzeb. o łąkę kwietną należy kosić dwa razy w ciągu roku, w końcu kwietnia i w końcu października, po przekwitnięciu kwiatów. b) w zakresie pielęgnacji drzew, krzewów i bylin: o krzewy w ciągu pierwszego roku należy systematycznie podlewać w okresie wegetacyjnym, szczególnie podczas okresów intensywnego wzrostu, zawiązywania pąków kwiatowych i kwitnienia. Należy również zasilać nawozami NPK, w miarę potrzeb, w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu. o odchwaszczanie gleby należy przeprowadzać regularnie (min. 5 razy na sezon), nie przekopując jednak zbyt głęboko ziemi w obrębie bryły korzeniowej, tak aby nie uszkodzić korzeni. o dwa razy do roku należy przeprowadzać cięcia formujące krzewy, mające na celu ich zagęszczenie i lepsze przyjęcie się. Po kwitnieniu należy wycinać przekwitłe kwiatostany. o przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. o podlewanie roślin w godzinach rannych lub późnowieczornych (w miarę potrzeb), ilość wody potrzebna do jednorazowego podlewania to 5 l/m2, o pielenie podłoża, o pielęgnację korony drzewa, o zwalczanie chorób i szkodników, o regulację wiązadeł drzew, o wymianę uszkodzonych palików. o mechaniczne lub chemiczne zwalczanie szkodników (preparatami odpowiednimi do stosowania w miejscach użyteczności publicznej), o wymiana uschniętych lub zniszczonych egzemplarzy, o zabezpieczenie na zimę (dot. egzemplarzy wrażliwych na mróz), Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy, roślin bylinowych, drzew i krzewów. 8) Zamawiający informuje, że zaprojektowane ciągi piesze i pieszo-jezdne - biorąc pod uwagę ich warstwy konstrukcyjne i przyjętą kategorię ruchu KR1-2 - zostały przeznaczone do ruchu pojazdów technicznych obsługi parku (odśnieżanie, zamiatanie) oraz dla pojazdów uprzywilejowanych (Straż Pożarna itp.). 9) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej typy opraw oświetleniowych są jedynie rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca jest zobowiązany przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego do analizy dokumentacji projektowej, w tym schematów ideowych które określają ilości poszczególnych typów opraw. W przypadku zmiany typów opraw zaproponowanych przez projektanta, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia obliczeń fotometrycznych potwierdzających równoważność opraw uwzględnionych do wyceny zamówienia. 10) Ponadto Zamawiający informuje, że realizacja robót budowlanych będzie zlokalizowana na terenie kompleksu parkowego w strefie uzdrowiskowej (teren objęty ochroną konserwatorską) oraz w sąsiedztwie innych zadań inwestycyjnych. W związku z powyższym potencjalny wykonawca robót będzie zobowiązany do: - zabezpieczenia istniejącego drzewostanu oraz innej roślinności przed zniszczeniem w toku realizacji prac budowlanych, oraz jego odtworzenie w sytuacji zniszczenia, - ograniczenia obszaru placu budowy do wykonywanych w danym okresie robót, szczelnego odgrodzenia alejek dochodzących do placu budowy oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót (w tym opracowanie planu oznakowania i uzyskanie uzgodnienia z Zamawiającym). Powyższe ma na celu umożliwienie korzystania z kompleksu parkowego kuracjuszom i innym osobom - składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu w miejscach do tego przeznaczonych (zabrania się składowania na terenach zielonych nieobjętych terenem przedmiotowego zamówienia). - wykonywania prac uciążliwych w sposób ograniczający dyskomfort dla użytkowników kompleksu parkowego, w tym cięcie kostki na mokro - utrzymywania w należyty porządku dróg dojazdowych do budowy - umożliwienie czasowego dojazdów zaopatrzenia do obiektów sanatoryjnych, handlowych oraz restauracyjnych na terenie Parku Zdrojowego - wykonania i utrzymania tymczasowych dojść pieszych o nawierzchni utwardzonej w pełni, oznakowanych dla swobodnej komunikacji kuracjuszy do obiektów sanatoryjnych, handlowych oraz restauracyjnych na terenie Parku Zdrojowego - odtworzenia zniszczonych przez sprzęt budowlanych terenów zielonych na terenie kompleksu parkowego w zakresie trawników, klombów i innych zieleńcy - zorganizowanie zaplecza budowy w sposób umożliwiający dojazd służb ratunkowych pogotowia i straży pożarnej 11) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej typy, wymiary oraz schematy ułożenia dotyczące kostki szlachetnej i płyt granitowych są jedynie rozwiązaniami przykładowymi. Wymiary płyt granitowych oraz kostki uszlachetnionej będą uzależnione od przyjętych schematów ułożenia nawierzchni na poszczególnych ciągach komunikacyjnych. Zamawiający na etapie przygotowania zamówienia publicznego w ramach przedmiaru robót i opisu przedmiotu zamówienia ujednolicił grubości poszczególnych nawierzchni ulicy 1-go Maja, ponadto dopuszcza zastosowanie wielorodzajowych wymiarów płyt granitowych i kostek szlachetnych jednakże Wykonawca robót będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego opracowane schematy ułożenia nawierzchni na poszczególnych ciągach komunikacyjnych. 12) Wykonywanie przeglądów serwisowo- konserwacyjnych oraz usuwanie stwierdzonych wad i usterek - Wymagania ogólne: a) Wykonawca jest zobowiązany do serwisowania i przeprowadzania corocznych przeglądów technicznych urządzeń objętych zamówieniem w okresie gwarancji, przy czym koszty tych przeglądów Wykonawca uwzględni w cenie oferty. b) Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone przez podmioty wskazane przez producentów, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym/Użytkownikiem lub wyznaczonych przez producenta/sprzedawców urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego/Użytkownika. c) Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne - obejmuje również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe. d) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu z czasem realizacji maksymalnie do 3 dni od momentu zgłoszenia awarii w okresie obowiązującej gwarancji (przez Zamawiającego lub Użytkownika). e) Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przeglądów serwisowo - konserwacyjnych w okresie objętym gwarancją i rękojmią z uwzględnieniem następujących terminów: - przed uruchomieniem fontann po przerwie zimowej - koniec marca początek kwietnia, - po zakończeniu pracy fontann (w danym roku kalendarzowym) - początek listopada. f) Terminy, w których dokonywane będą rozruch fontann oraz przeglądy serwisowo - konserwacyjne będą ustalane przez Użytkownika/Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, na co najmniej 14 dni przed planowaną przez Wykonawcę datą przystąpienia do dokonania przedmiotowych prac. g) Wykonawca jest zobowiązany dokonywać wpisów o zrealizowanych usługach serwisowych, w prowadzonej przez Użytkownika książce serwisowej. h) Materiały eksploatacyjne, a także części zamienne niezbędne do usunięcia stwierdzonych wad usterek podczas przeglądów serwisowo - konserwacyjnych jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawca. i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję eksploatacji fontann, a także przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi tych obiektów. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 3.1 Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ i zawiera: o wielobranżowe projekty budowlane i budowlano-wykonawcze; o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.2 Przedmiarach robót - załącznik nr 9.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45231110-9, 45232150-8, 44163160-9, 45100000-8, 45112710-5, 45316100-6, 45330000-9, 45111291-4, 45233140-2, 45310000-3, 45231112-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7565280.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana ANNA - BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@annabud.pl
Adres pocztowy: ul. Rondo ONZ 1 Piętro 10
Kod pocztowy: 00-124
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5521294.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5521294.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7745816.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierzy podwykonawcy: - część robót drogowych, - instalacje sanitarne i elektryczne, - zagospodarowanie terenu - zieleń.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.