Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Słupsk: Dostawa czujników, elektrod, płytek, wkładów, łączników do strzykawki automatycznej, opatrunku do cewnika Tenckhoffa oraz strzykawek heparynizowanych
Numer ogłoszenia: 51018 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku , ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8460620, 8460621, faks 59 8460621.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czujników, elektrod, płytek, wkładów, łączników do strzykawki automatycznej, opatrunku do cewnika Tenckhoffa oraz strzykawek heparynizowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czujników, elektrod, płytek, wkładów, łączników do strzykawki automatycznej, opatrunku do cewnika Tenckhoffa oraz strzykawek heparynizowanych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda on przedłożenia w ofercie poniższych oświadczeń i dokumentów: 1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679 ze zmianami), którymi są deklaracja zgodności CE lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Materiały producenta tj. karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów z zaznaczeniem której pozycji i pakietu dotyczą. Ocena zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez zamawiającego nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 6 oraz 7 niniejszej SIWZ oraz: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo-Cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku braku dokumentu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sziedziba Zamawiajacego pokój nr 21 osobiście, pocztą lub pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sziedziba Zamawiajacego pokój nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standardowy przetwornik ciśnieniowy, jednorazowy, 150 cm, przezroczysty, z systemem redukcji zakłóceń R.O.S.E. Użyczenie przewodów przyłączeniowych do przetwornika do Kardiomonitora BENE View zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakładki jednorazowego użytku do videolarygoskopu McGrath Series 5 zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka do podrzewania płynów do aparatu Fluido SA200 - zestaw standardowy do 400ml/min zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do pomiaru rzutu serca metodą kardiografii impedancyjnej do monitora Mindray (moduł ICG) zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki Flo TRAC do ciągłego monitorowania hemodynamicznego za pomocą monitora VIGILEO zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik Y z klipsem na ucho do kardiomonitora BeneView zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, wkłady, łączniki, dreny do strzykawki automatycznej Optivantage DH oraz strzykawki automatycznej Optistar zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do cewnika Tenckhoffa do dializy otrzewnowej sterylny, półprzepuszczalny, z przeźroczystym okienkiem bez kleju (wielkość opatrunku: 11 cm x 11,5cm; wielkość okienka 4cm x 4cm zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki heparynizowane heparyną litową o poj. 2 ml do gazometrii zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w miejscowościach Redzikowo i Jezierzyce
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Dostawy mięsa drobiowego świeżego.
- Dostawy ziemniaków jadalnych.
- 19/TP/2025 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań metodą RT PCR
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wężyków do pompy oraz pacjenta do wstrzykiwacza INJECTOR CT Motion firmy URLICH, zestawów wkładów wielorazowego użytku do wstrzykiwacza Stellant CT D (..), w podziale na 18 części
- Dostawa materiałów szewnych oraz wyrobów medycznych
- "Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza Medrad Stellant na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do histopatologii i cytopatologii
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.