Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 510190207-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej VIII "Rozwój rynku pracy" Działania 8.3 "Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3", Poddziałania 8.3.2 "Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT" Projekt nr: RPMA.08.03.02-14-b153/18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. Belgijska
4,
02-511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail
zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-ZP.26.14.2020.MPO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego. Wszystkie prace Wykonawca wykonywać będzie w tygodniu (pon-pt) w godzinach pracy placówek Zamawiającego, chyba że wykonanie prac będzie wymagało interwencji również w dniach w których Zamawiający nie pracuje lub poza godzinami pracy danej placówki Zamawiającego (pon-pt w godzinach od 17:00 oraz w soboty i niedziele). Zamawiający informuje, że wszystkie prace będą realizowane podczas bieżącej działalności placówek i Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzgadniania harmonogramu prac z kierownikiem danej placówki. Przez prace remontowe należy rozumieć roboty mające na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów obiektów. Do zadań Wykonawcy w ramach umowy będzie należeć: 1. przeprowadzenie raz w okresie obowiązywania umowy kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, 1) przeprowadzenie rocznej kontroli szczelności instalacji gazowej budynku od kurka głównego do odbiorników, 2) w trakcie kontroli należy dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 3) kontrole stanu technicznego instalacji gazowych mogą przeprowadzać osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, 4) przeprowadzenie kontroli należy potwierdzić stosownym protokołem sporządzonym przy udziale przedstawiciela Zamawiającego z danej placówki, 5) wynik przeprowadzonej kontroli wraz z zaleceniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić na piśmie Zamawiającemu, 6) termin wykonania kontroli zostanie wskazany przez Zamawiającego. 1. utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji sieci wodno - kanalizacyjnej, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) usuwania awarii instalacji wodociągowej polegającej na zakładaniu opasek uszczelniających, jeśli zaistnieje taka możliwość technologiczna oraz wymianie całych odcinków instalacji wodnej; 2) udrożnienia pionu kanalizacyjnego wewnątrz budynku w miarę możliwości oraz wymiany odcinków instalacji kanalizacyjnej; 3) uszczelniania połączeń kołnierzowych; 4) udrażniania podejść kanalizacyjnych; 5) czyszczenia syfonów umywalkowych i zlewozmywakowych lub ich wymiana; 6) wymiany uszczelek w bateriach i zaworach, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 7) wymiany lejków gumowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 8) wymiany syfonów z tworzyw sztucznych (komplet), po uzgodnieniu z Zamawiającym; 9) wymiany baterii i głowic w bateriach umywalkowych, zlewozmywakowych i prysznicowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 10) wymiany perlatorów w wylewkach baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 11) regulacji górnopłuków i dolnopłuków oraz wymiany na nowe kompaktów łazienkowych i sprzętu sanitarnego; 12) wymiany zaworów i całych zestawów pływakowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 13) uszczelnienia dławic przy zaworach; 14) doraźnej kontroli pracy pomp i wymienników z.w. i c.w. a w przypadku zaistnienia takiej konieczności do montażu nowych pomp, wymienników i instalacji. 2. Utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji sieci centralnego ogrzewania, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) uzupełniania wody w instalacji c.o.; 2) odpowietrzania instalacji i grzejników oraz wymiana na nowe urządzenia (po uzgodnieniu z Zamawiającym); 3) usuwania nieszczelności na dławicach pomp i zaworów; 4) kontroli prawidłowego grzania instalacji c.o; 5) regulacji instalacji c.o; 6) kontroli pracy węzła c.o; 7) czyszczenia filtrów w węźle cieplnym; 8) utrzymywania prawidłowych parametrów pracy węzła c.o; 9) uszczelniania armatury w węźle cieplnym; 10) uszczelniania i smarowania pomp c.o.; 11) dbałości o właściwy i bezpieczny stan instalacji c.o.; 12) usuwania drobnych awarii polegających na montażu opasek na rurociągach, jeżeli istnieje taka możliwość; 13) wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów instalacji c.o. na nowe, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 14) wykonania prac remontowych rządzeń w węźle, wymiana lub ich modernizacja; 15) wykonywanie prac związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności pomp ciepła. 3. Utrzymywanie prawidłowości stanu technicznego instalacji gazowej, wykonywanie napraw poprzez usuwanie awarii tych instalacji oraz wykonywanie prac remontowych tych instalacji (o ile będą konieczne dla zapewnienia poprawności ich działania). W ramach tego zakresu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do: 1) sprawdzenia szczelności zaworów i urządzeń gazowych wykonanych czujnikiem elektronicznym; 2) uszczelniania zaworów i osprzętu instalacji gazowej; 3) usuwania nieszczelności na złączach skrętnych przy odbiornikach; 4) regulacji i czyszczenia palników w taboretach i kuchenkach gazowych; 5) wymiany pokręteł wraz z materiałem; 6) wymiany palników w kuchenkach gazowych; 7) wymiany w ramach awarii instalacji, sprzętu i urządzeń gazowych; 8) dokonywania przeglądu i konserwacji kotłów i pieców gazowych c.w. i c.o. zgodnie z obowiązującymi wymogami; 9) demontażu i montażu odbiorników gazowych. Dodatkowo do zadań Wykonawcy w ramach umowy należeć będzie wydawanie orzeczeń w zakresie urządzeń i sprzętu przeznaczonego do kasacji. 4. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o konieczności wykonania prac remontowych mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego instalacji. Zamawiający zobowiązuje się zlecać Wykonawcy konieczność wykonania prac w przypadku gdy przedstawiciel placówki wystawi protokół konieczności ich wykonania. 1) Zawiadomienie o konieczności wykonania prac remontowych powinno zawierać szczegółowy zakres prac, termin wykonania, zestawienie materiałów. 2) Po otrzymaniu zawiadomienia, Zamawiający zaakceptuje konieczność wykonania całości lub części prac określonych w zawiadomieniu i wystawi zlecenie, a w przypadku otrzymania od przedstawiciela danej placówki protokołu konieczności wykonania pracy - Zamawiający zawiadomi Wykonawcę i wystawi zlecenie. 3) Materiały konieczne do wykonania zleconych prac, po uzgodnieniu z Zamawiający rodzaju i jakości potrzebnych materiałów będą w ilościach niezbędnych do realizacji zlecenia, kupowane i dostarczane przez Wykonawcę. 4) Koszty materiałów wymagających wymiany i niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ponosi Zamawiający. Każdorazowy zakup materiałów, nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Wykonawca we własnym zakresie wykona niezbędne czynności przygotowawcze do rozpoczęcia prac (opróżnienie pomieszczeń, demontaż części instalacji, itp.). 6) Wykonawca obligatoryjnie stosuje średnie ceny materiałów i pracy sprzętu wg notowań kwartalnych wydawnictwa "Promocja" Ośrodka Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa z bieżącego kwartału wykonywania robót. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wysokiego standardu realizowanych pracy i wykonywania ich terminowo. 6. W trakcie wykonywania prac Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku w miejscy wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia gruzu, materiałów rozbiórkowych). 7. Wykonawca jest zobligowany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, BHP i p.poż. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone przez siebie lub przez wyznaczone osoby prace, z tytułu niewłaściwego zabezpieczenia robót oraz za wypadek związany z wykonaną przez siebie pracą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 50500000-0, 50720000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: E.W.S Eugeniusz Świętochowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: E.W.S Eugeniusz Świętochowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowania z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamawiający udzielił zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
Przedmiotowe zamówienie:
1) zostało udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego: EUGENIUSZ ŚWIĘTOCHOWSKI E.W.S (umowa nr ZZ/UM/36/2020 z dnia 31.01.202 r. - zał. nr 1, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod numerem: 510023541-N-2020 z dnia 08.02.2020r.- zał. nr 2),
2) zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP zostały przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.7) opublikowanym w BZP pod nr 633785-N-2019 r. z dnia 09.12.2019r. przetarg nieograniczony - zał. nr 3),
3) polega na powtórzeniu podobnych robót będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego wykonywanie prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, węzłów cieplnych, instalacji gazowej oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych instalacji wraz z wykonaniem okresowej kontroli instalacji gazowych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
4) całkowita szacunkowa wartość przewidywanych na dzień wszczęcia
zamówienia podstawowego zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP została określona na kwotę
1 077 235,77 zł, co stanowi równowartość 249 840,15 euro i została uwzględniona w przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego (łączna wartość zamówienia podstawowego oraz zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP wynosi 1615853,65 zł, co stanowi równowartość 374760,22euro),
5) wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP wynosi:
492 000,00 zł brutto
400 000,00 zł netto
93 692,17 euro
zgodnie z kosztorysem inwestorskim - co stanowi 24,75 % wartości przewidywanych na dzień wszczęcia zamówienia podstawowego zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
6) mając na uwadze charakter zamówienia (przedmiot zamówienia realizowany sukcesywnie, w miarę potrzeb) oraz warunki zapłaty wynagrodzenia (wynagrodzenie kosztorysowe) zamówienie zostało udzielone do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia, która została określona na kwotę
492 000,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Budowa 4 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych dla potrzeb zasilania instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Kłopoty Stanisławy
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- 14/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.