eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich - sprawa nr 58/2019

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510190423-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich - sprawa nr 58/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573384-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540149552-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich - sprawa nr 58/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

58/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów, urządzeń wyposażenia warsztatowego, narzędzi i drobnego wyposażenia warsztatowego, akcesoriów i wyposażenia pojazdów, materiałów i środków technicznych, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 3: Dostawa żarówek i bezpieczników ZADANIE NR 4: Dostawa farb i artykułów malarskich 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu i być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu (o ile dotyczy). 2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać parametry określone przez Zamawiającego w przywołanych w treści Formularza ofertowego numerach katalogowych produktów, z tym, że przedmiotowe numery katalogowe mają charakter wyłącznie pomocniczy i informacyjny co do wymaganych parametrów i nie nakładają na Wykonawcę obowiązku dostawy tak konkretnie określonych numerem katalogowym produktów (o ile dotyczy). 3) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) - dotyczy zadania nr 2 (poz. nr 39 I 43). 5) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologację winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji, w taki sposób, aby nie można było go zetrzeć, np. E4. - dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 38,39). 6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 7) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0


Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 44800000-8, 44832200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18688.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DACHY POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@czesci-honker.pl
Adres pocztowy: ul. Wójta Henryka 45
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22986.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22986.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27234.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia jest art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. Jedyna oferta złożona przez firmę "Klimar" Spółka Jawna Mariusz Klityński Norbert Klityński, ul. Wrocławska 3, 52-200 Suchy Dwór z oferowaną ceną 29.381,65 zł przewyższa kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 10.642,66 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania tj. 18.738,99 zł do ceny oferty najkorzystniejszej mając na uwadze wysokość przydzielonych środków finansowych oraz zasady gospodarnego oszczędnego wydatkowania tych środków (art. 44 u.o.f.p.)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa żarówek i bezpieczników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1916.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IGNIS Piotr Borzucki
Email wykonawcy: biuro@ignis.info.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. Sowińskiego 7/80
Kod pocztowy: 40-272
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2357.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2357.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4108.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa farb i artykułów malarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34072.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy4@metalzbyt.sklep.pl
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko- Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41908.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41908.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52048.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.