eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRewitalizacja w Gminie Jaraczewo - budowa sali sportowej w Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-01

Ogłoszenie nr 510190594-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo: Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - budowa sali sportowej w Górze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działanie 9.2 "Rewitalizacja miast i ichdzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" Poddziałanie 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenówwiejskich, poprzemysłowych i powojskowych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575600-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000, ul. ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 473 102, e-mail ug@jaraczewo.pl, faks 627 473 102.
Adres strony internetowej (url): www.jaraczewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - budowa sali sportowej w Górze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-zp.271.01.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. mediami oraz zagospodarowaniem terenu służącym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. W ramach budowy planuje się stworzenie powierzchni użytkowej 569,49 m². W budynku znajdą się takie pomieszczenia jak: pokój nauczycielski, toalety, szatnia, korytarze, kotłownia, magazyn, pomieszczenie gospodarcze, sala sportowa. Zamówienie obejmuje kompleksową realizację inwestycji określoną w projekcie zaprojektowanego budynku sali sportowej wraz z wszelkimi instalacjami wewnątrz oraz sieciami, jak również zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek sali sportowej jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczony o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy- 631,61 m2; -powierzchnia całkowita-631,61 m2; - powierzchnia użytkowa-569,49 m2; - kubatura- 4842,72 m3; - długość-34,57 m; -szerokość-20,90 m; - wysokość max- 9,96 m; - ilość kondygnacji-1. Budynek wykonany jest w technologii murowanej:FUNDAMENTY - Ławy fundamentowe monolityczne z betonu C20/25 zbrojone stalą B500B ŚCIANY PODZIEMNE - Ścianyfundamentowe do poziomu izolacji przeciwwilgociowej z bloczków betonowych typu M kl. 20 na zaprawie cementowej markiM10, ocieplone styropianem AQUA gr. 20cm [ l^=0,031 W/mK ]. ŚCIANY NADZIEMNE - ściana wewnętrzna gr. 25cm - z pustaków ceramicznych klasy 20 na zaprawie cementowowapiennej klasy M10 - ściana wewnętrzna gr. 12cm - z pustaków ceramicznych klasy 10 na zaprawie cementowo wapiennej klasy M5 NADPROŻA - W ścianach nośnych z typowych belek żelbetowych sprężonych typu KONBET SBN120 - W ścianach działowych wzmocnienia z prefabrykowanych belek SBN 72/120STROP - Strop z płyt SP20 KOMINY I WENTYLACJA - kanały wentylacyjne w budynku zaprojektowano z ceramicznych pustaków do przewodów wentylacyjnych 19x19 - ponad dachem komin obmurowany cegłą i otynkowany, wyposażony w nasady kominowe WIEŃCE , TRZPIENIE ŻELBETOWE - Wieńce z betonu C20/25 i stali B500B - Trzpienie żelbetowe z betonuC20/25 i stali B500B POKRYCIE - Dach pokryty papą wierzchniego krycia . SUFITY - Nad salą - sufit akustyczny np. ECOPHON super G 35 na konstrukcji T24 (Czas pogłosu 0,95 kg V-174 , odporność na uderzenia klasa 2A ) - Nad łazienkami,szatniami - sufit podwieszany z płyt kartonowo gipsowych GKBI na ruszcie stalowym. TYNKI I WYKOŃCZENIE ŚCIAN ISUFITÓW - Tynk ścian wewnętrznych cementowo-wapienny trójwarstwowy kategorii III z zaprawy marki M2 - Tynk zewnętrzny cienkowarstwowy typu baranek, ziarno gr. 1,0 mm malowany farbami silikonowymi. - Tynki wewnętrzne sufitów w pomieszczeniach higieno sanitarnych z płyty GKBI gr. 12,5 mm - Tynki wewnętrzne sufitów w korytarzu , sali lekcyjnej,magazynie, kotłowni i szatniach. - tynk cem-wapienny. - Okładziny ścian pomieszczeń higieno sanitarnych z płytek ceramicznych do poziomu sufitów podwieszanych. POSADZKI - łazienki, szatnie, korytarze- płytki gresowe - sala gimnastyczna - podłoga systemowa o nawierzchni poliuretanowej IZOLACJE TERMICZNE I AKUSTYCZNE - Izolacja przeciwwilgociowa pionowa - powłoki bitumiczne - Izolacja przeciwwilgociowa pozioma - z papy - Izolacja przeciwwilgociowa stref mokrych w łazienkach - izolacja alternatywna - Izolacja termiczna i akustyczna ścian zewnętrznych -nadziemne styropian Termonium Plus fasada gr. 12 i 20 cm [l=0,031 W/mK] - Izolacja termiczna i akustyczna ścian podziemnych - styropian AQUAgr. 20 cm [l= 0,031 W/mK] - Izolacja termiczna i akustyczna stropodachu - styropian gr. 20 cm np. EPS 100-038 [ lambda =0,038 W/mK ], ocieplenie dachu gr. 25 cm wełna mineralna [ lambda = 0,033 W/mK ] STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA Stolarka okienna - Materiał PCV i AL, kolor zgodny z zestawieniem stolarki Stolarka drzwiowa - Drzwi z AL, kolor zgodny z zestawieniem stolarki - Drzwi wewnętrzne płytowe, wypełnienie płyta wiórowa otworowana, okleina CPL, drewnopodobna ,jasny buk, ościeżnica regulowana - Drzwi i ścianki kabin prysznicowych systemowe z HPL - Drzwi i ścianki kabin WC systemowe z HPL - Drzwi EI 30 w ścianie oddzielenia pożarowego aluminiowe przeszklone Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich instalacji wewnątrz budynku m.in. instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, strukturalne, grzewcze.Wokół budynku przewidziano tereny utwardzone w postaci chodników, dojść opasek z kostki betonowej. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Z uwagi na to, iż prace budowlane wykonywane będą przy istniejącej, funkcjonującej szkole podstawowej, należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa - przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających ze szkoły. Szczegółowy harmonogram prowadzonych robót musi być każdorazowo uzgodniony z administratorem obiektu przyległego, tj. Szkołą Podstawową w Górze.Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1/Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy 2/ Przeprowadzenia wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji 3/ Zapewnienia na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów 5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia 6/sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2)dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. 7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań, 8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac, 9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa 2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności 3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego 4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem 5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad 6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy 7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych 8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1853658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe "CEGIEŁKA" włodzimierz Gościniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 58
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Wilkowyja
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2280000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2280000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2384525.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.