To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 510191168-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul.Pogodnej (dz.nr 1733/7) w Rzeczenicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584225-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22159754400000,
ul. ul. Człuchowska
11,
77-304
Rzeczenica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 833 15 25, e-mail
zgk-rzeczenica@op.pl, faks
59 833 15 25.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPÓŁKA ZO.O.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul.Pogodnej (dz.nr 1733/7) w Rzeczenicy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) w Rzeczenicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a. projekt budowlany; b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c. przedmiar robót. d. dokumentacja geologiczna - geotechniczne rozpoznanie podłoża gruntowego 2. Warunki ogólne w tym zobowiązania Wykonawcy: a. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem. b. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody na zajęcie pasów drogowych oraz zabezpieczenia budowy w okresie trwania realizacji budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót budowlanych. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego. c. Wykonawca zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, oraz wszelkie inne środki niezbędne do zabezpieczenia i ochrony robót; d. Wykonawca wszystkie prace związane z realizacją w/w zakresu wykona zgodnie z przepisami obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska; e. W Przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń (istniejąca infrastruktura podziemna) w trakcie prowadzenia prac Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia na swój koszt; f. Odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu będzie dokonywany w czasie uniemożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowanego ogólnego postępu robót. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Zamawiającego na wniosek Wykonawcy; g. Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą pozostaje po stronie Wykonawcy; h. Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodników oraz naprawa innych własności publicznych i prawnych pozostaje po stronie Wykonawcy; i. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren po robotach oraz załączyć do dokumentacji powykonawczej protokoły zejścia z terenów (potwierdzenie właścicieli działek o przywróceniu terenów do stanu sprzed rozpoczęcia robót); j. Elementy metalowe sieci wod. - kan. Zdemontowane podczas wykonywania robót należy zdeponować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (do dokumentacji powykonawczej załączyć protokół zdeponowania materiałów); k. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnieni ciągłości dostaw wody w przypadku budowy/ modernizacji sieci wodociągowej oraz ciągłości odprowadzania ścieków w przypadku prowadzenia robót przy sieci kanalizacyjnej; l. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowych parametrów mikrobiologicznych i fizykochemicznych wody, poniesienia odpowiedzialności odszkodowawczej za pogorszoną jakość wody oraz za szkody spowodowane zanieczyszczeniem urządzeń technicznych u odbiorców usług - w przypadku budowy/ modernizacji sieci wodociągowej lub przy realizacji prac mających wpływ lub mogących wywołać skutek rzutujący na nieprzerwana i poprawną pracę sieci wodociągowej; m. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w następstwie jego działań w tym za ewentualne roszczenia klientów Zmawiającego z tytułu pogorszenia jakości świadczonych usług przez Zamawiającego; n. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia drzew i krzewów na placu budowy, tak aby nie doszło do ich uszkodzenia. Niedopełnienie właściwego zabezpieczenia drzew oraz krzewów na terenie inwestycji s spowodowanie uszkodzenia lub całkowitego ich zniszczenia naraża wykonawcę na sankcje finansowe wynikające z Ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2016r. poz.2134 z późniejszymi zmianami); 3. Pozostałe warunki wykonania prac: o Kierownik budowy winien legitymować się aktualnymi uprawnieniami oraz ubezpieczeniem OC; o Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania urządzeń i materiałów ujętych w dokumentacji projektowej lub równoważnych zatwierdzonych przez Zamawiającego. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty. Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić proponowane materiały z Zamawiającym oraz przedłożyć stosowane atesty certyfikaty deklaracje zgodności aprobaty przewidzianych do zastosowania materiałów budowlanych i urządzeń; o Zmian technologii i materiałów oraz urządzeń dokonać można na podstawie pisemnego wniosku złożonego do Zamawiającego przez Wykonawcę; o Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników pod względem BHP i Ppoż. przed podjęciem prac; o Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót (należy traktować jako pomocnicze) oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Do SIWZ załączona została również dokumentacja geologiczna. o Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest projekt budowlany. o Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej dokumentacji powykonawczej w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego lub uzyskaniu braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy. Ostateczny termin dostarczenia dokumentacji powykonawczej nie później niż do dnia odbioru końcowego;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178869.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD iNSTALACYJNO-BUDOWLANYINŻBET DANUTA KOWALIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226627.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.