To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 510191334-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1, Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577016-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17319004000000,
ul. Andriollego
64,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7792557, e-mail
sekretariat@ozec.eu, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://ozec.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zamawiający o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1, Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2020.OZEC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: 1) Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1 w Otwocku. Oprawy LED do wymiany w SP nr 6: Lampa sufitowa 18W 4000K IP20- 7 szt. Lampa sufitowa 24W 4000K IP20- 40 szt. High-Bay COMPACT D I 100W IP65- 10 szt. Oprawa Hermetyczna 40W- 34 szt. Oprawa Hermetyczna 36W- 7 szt. SLIM PANEL LED 40W 30x120 NATYNK- 12 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 128 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 139 szt. Oprawa LED ośw. Awaryjnego i ewakuacyjnego- 28 szt. PODSUMOWANIE- 405 szt. o Wykonanie i dostosowanie instalacji elektrycznej zasilania opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. o Wykonanie powykonawczo niezbędnych pomiarów ochrony przeciwporażeniowej - oporności izolacji obwodów oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego. o Wykonanie powykonawczych pomiarów natężenia oświetlenia. o Zamontowanie licznika energii elektrycznej, z możliwością przesyłu danych do systemu zdalnego monitorowania zużycia energii. . o Przygotowanie dokumentacji powykonawczych (zestawień montażowych opraw LED, schematów instalacji oświetleniowych oraz wymienionych opraw LED, wyników pomiarów, itp.). 2) Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76 w Otwocku. Oprawy LED do wymiany w SP nr 12: Lampa sufitowa 18W 4000K IP20- 47 szt. Lampa sufitowa 24W 4000K IP20- 98 szt. Żarówka LED A60 E27 10W- 56 szt. High-Bay COMPACT D I 150W IP65- 16 szt. Oprawa Hermetyczna 40W- 32 szt. Oprawa Hermetyczna 60W- 15 szt. Oprawa Hermetyczna 18W- 2 szt. Oprawa Hermetyczna 36W- 65 szt. SLIM PANEL LED 40W 30x120 NATYNK- 293 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 301 szt. Oprawa LED ośw. Awaryjnego i ewakuacyjnego- 27 szt. PODSUMOWANIE- 972 szt. o Wykonanie i dostosowanie instalacji elektrycznej zasilania opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. o Wykonanie powykonawczo niezbędnych pomiarów ochrony przeciwporażeniowej - oporności izolacji obwodów oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego. o Wykonanie powykonawczych pomiarów natężenia oświetlenia. o Zamontowanie licznika energii elektrycznej, z możliwością przesyłu danych do systemu zdalnego monitorowania zużycia energii. o Przygotowanie dokumentacji powykonawczych (zestawień montażowych opraw LED, schematów instalacji oświetleniowych oraz wymienionych opraw LED, wyników pomiarów, itp.). 2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia określają projekty techniczne będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 3. Wszystkie oprawy LED dostarcza Zamawiający. 4. W przypadku, jeżeli SIWZ - dokumentacja, projekty wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru towaru (opraw LED) od Zamawiającego na swój koszt. 2) Strony ustalają, że miejscem odbioru i przekazania opraw LED Wykonawcy będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się w Otwocku przy ul. Andriollego 64 (siedziba Zamawiającego). 3) W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego towaru (opraw LED) z magazynu o którym mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 12.00, w uzgodnionym terminie. 4) Reklamacje Wykonawcy dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów (przekazanych opraw LED), Zamawiający zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie do 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji. 5) Zamawiający zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie do 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Zamawiający. 6) Zabezpieczenia terenu robót. 7) Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót. 8) Zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac. 9) Organizacji zaplecza budowy. 10) Ubezpieczenia budowy. 11) Wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian. 12) Wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 13) Prowadzenia prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 7. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. 8. Dokumenty wymienione w ust. 2, specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170555.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "EL-SAD" Spółka Jawna Usługi Elektroenergetyczne i Ogólnobudowlane Wiesław i Arkadiusz Sadowscy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Dostawa izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.