To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 510191583-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie: Dostawa obuwia profilaktycznego dla pracowników SPSK Nr 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570349-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540152320-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102923400000,
ul. Stanisława Staszica
16,
20-081
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48815344610, e-mail
zamowienia@spsk1.lublin.pl, faks
+48815324153.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spsk1
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obuwia profilaktycznego dla pracowników SPSK Nr 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EO/EZ-2735/43/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obuwia profilaktycznego dla pracowników SPSK Nr 1, którego szczegółowy opis zawarto w Załącznikach Nr 1 do SIWZ - "Formularz oferty - formularz cenowy". 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi 1 zadanie. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 4. Wykonawca zapewnia oznakowanie zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173). 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18830000-6 obuwie ochronne, 18813000-1 obuwie z cholewkami ze skóry, 18813300-4 obuwie lekkie.Obuwie medyczne damskie różne rozmiary wg potrzeb Obuwie profilaktyczne, stabilne, dokładnie i estetycznie wykonane, skórzane (cholewka, wkładka), kolor biały, cholewka odkrywająca palce i piętę z możliwością regulacji tęgości. Podeszwa z lekkim uniesieniem w okolicy pięty, o niskiej ścieralności, antypoślizgowa, z profilowanymi wkładkami posiadającymi wałek podpalcowy, zagłębienie w tylnej części wkładki oraz podparcie łuku podłużnego stopy klejone przy użyciu kleju bezwonnego. Buty z możliwością wielokrotnego mycia i dezynfekcji, odporne na ścieranie, wilgoć i przykre zapachy, nie odparzające. Obuwie medyczne męskie różne rozmiary wg potrzeb Obuwie profilaktyczne, stabilne, dokładne i estetycznie wykonane, skórzane (cholewka, wkładka) kolor biały, cholewka perforowana kryjąca palce, z paskiem dwufunkcyjnym przekładanym na piętę, podeszwa o niskiej ścieralności, antypoślizgowa, z profilem ortopedycznym, klejone przy użyciu kleju bezwonnego. Buty z możliwością wielokrotnego mycia i dezynfekcji, odporne na ścieranie, wilgoć i przykre zapachy, nie odparzające.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18830000-6
Dodatkowe kody CPV: 18813000-1, 18813300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Załącznik nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72688.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medibut Zakład Produkcyjny Sp. c. Janusz Brudz, Anna Krytosik - Brudz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89406.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu"
- Dostawa cięgnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Ochrona mienia w obiektach przy ul. Długiej 6, 8 w Lublinie wraz z zabezpieczeniem mienia
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Usługa - opracow. ekspertyzy stanu techn. budynku w m. Gniewczyna Łańcucka wraz z oceną oraz określ. zakresu i kosztu niezbędnych robót budow., umożliwiających wykorzystanie go jako budynku garażowego
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa butów służbowych.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum) - postępowanie powtórzone
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa odzieży BHP oraz składników umundurowania
więcej: Obuwie z cholewkami ze skóry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.