To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-11
Ogłoszenie nr 510191715-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.
Politechnika Gdańska: Dostawa książek krajowych i zagranicznych w ramach projektu "Zintegrowany
Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej POWR.03.05.00-00-Z044/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561815-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540126601-N-2019, 540130123-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000,
ul. Narutowicza
11/12,
80-233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 472 400, e-mail
dzp@pg.gda.pl, faks
583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa książek krajowych i zagranicznych w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/156/061/D/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek krajowych i zagranicznych w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (nr umowy POWR.03.05.00-00-Z044/17). Zamówienie obejmuje dostawę (wraz z transportem) książek krajowych, zagranicznych wydawanych w wersji drukowanej, określonych opisem bibliograficznym (autor, tytuł, wydawca/dystrybutor, nr wydania, rok wydania, ISBN/ISSN/ISSN+ISBN), w jednym lub wielu egzemplarzach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: Część 1: dostawa książek krajowych Część 2: dostawa książek zagranicznych (1) Część 3: dostawa książek zagranicznych (2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - formularz rzeczowo-cenowy dostawy książek krajowych - załącznik nr 2/1) do SIWZ - formularz rzeczowo-cenowy dostawy książek zagranicznych (1) - załącznik nr 2/2) do SIWZ - formularz rzeczowo-cenowy dostawy książek zagranicznych (2) - załącznik nr 2/3) do SIWZ. Tytuły książek dostarczanych do Zamawiającego, muszą być tożsame z wykazem przedstawionym w załącznikach nr 2/1) - 2/3) do SIWZ. Zamawiający nie przyjmie dostaw niezgodnych w zakresie roku wydania,numeru wydania i/lub dodruku, ISBN i/lub ISSN, z danymi opisanymi w ww. załącznikach. Zamawiający nie zamierza zastępować książek czasowo niedostępnych alternatywnymi pozycjami. Zamawiający nie przewiduje jakichkolwiek zamienników dla tytułów zamieszczonych w ofercie. Zamawiający wymaga, w przypadku publikacji niedostępnych u wydawcy, realizację z rynku wtórnego, antykwarycznego egzemplarzy nowych i używanych w stanie: "używana - jak nowa" ("used - like new"), "używana - stan bardzo dobry" (used - very good"). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na książki wynosił 12 miesięcy i obejmował wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady powstałe w trakcie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie, że przedmiot umowy nie jest własnością osób trzecich i nie jest obciążony prawem osób trzecich. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. Realizacja przez Zamawiającego mniejszych ilości książek niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22110000-4
Dodatkowe kody CPV: 22113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1: dostawa książek krajowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2855.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OSDW AZYMUT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2998.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: dostawa książek zagranicznych (1) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29636.16
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABE-IPS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31117.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3: dostawa książek zagranicznych (2) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27364.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABE-IPS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-134, ul. 1 Sierpnia 6, bud. D Wiśniowy Business Park
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28732.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU FURGON NIEOZNAKOWANY DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 7-8 W ILOŚCI 1 SZT.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Naprawa konstrukcji bramowych
- wynajem urządzeń nagłośnieniowych i konstrukcji scenicznych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby wydarzenia w dniu 8.06.2025 9. Edycji Karnawału Latawców
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.