To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192009-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Łódzki Ośrodek Geodezji: Zakres opcjonalny: IPS - Zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w podziale na zadania częściowe nr 1- 4 na potrzeby projektu "Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi - IPS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi - IPS" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego województwa łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523294-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540045591-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Geodezji, Krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000,
ul. Traugutta
21/23,
90-113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48 422726806, e-mail
t.zajac@log.lodz.pl, faks
+48 422726800.
Adres strony internetowej (url): www.log.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakres opcjonalny: IPS - Zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w podziale na zadania częściowe nr 1- 4 na potrzeby projektu "Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi - IPS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OAZP.2710/20/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji wspierających obsługę pomocy społecznej w Łodzi. A) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 - zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej działania przeciw przemocy w rodzinie - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.1 OPZ; Zadanie częściowe nr 2 - zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej obsługę procesu umieszczania dzieci w pieczy instytucjonalnej i rodzinnej - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.2 OPZ; Zadanie częściowe nr 3 - zakup i wdrożenie aplikacji wspomagającej działania wspierające rodziny z dysfunkcjami wychowawczymi - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.3 OPZ; Zadanie częściowe nr 4 - zakup i wdrożenie aplikacji wspierającej proces przyznawania stypendiów i zasiłków szkolnych - szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.4 OPZ; B) W ramach realizacji każdej z czterech wymienionych powyżej części Zamawiający wymaga : 1. Opracowania dokumentu Plan Realizacji Zamówienia (dalej PRZ) według wymagań opisanych w rozdziale VIII OPZ. 2. Zapewnienia możliwości działania dostarczonych aplikacji z systemem Active Directory (AD) użytkowanym przez Zamawiającego. 3. Zapewnienia konfigurowania ról i uprawnień poszczególnych użytkowników, personalizacji ustawień. 4. Instalacji dostarczanych aplikacji na serwerach wirtualnych umieszczonych na infrastrukturze przetwarzania danych Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych (dalej MCPD) udostępnionej przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenia szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonych aplikacji. 6. Zapewnienia wymiany danych (np. poprzez interfejs wymiany danych) dostarczonych aplikacji z systemami Zamawiającego,- dotyczy zadania częściowego nr 3 i nr 4 według zasad opisanych w OPZ załączniku nr 1.5. 7. Wykonania Dokumentacji Powykonawczej (dalej DP). 8. Świadczenia serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy niż 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 1.2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określają wzory umów stanowiące załączniki nr 2.1 i nr 2.2. do Rozdziału II s.i.w.z. 1.3. Podane opisy funkcjonalności aplikacji należy traktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza oferowanie aplikacji o funkcjonalnościach lepszych niż żądane. 1.4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Powołując się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanego przez Zamawiającego oprogramowania, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego oprogramowanie równoważne posiada funkcjonalność zgodną z opisaną przez Zamawiającego. 1.5. W celu wykazania, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym w s.i.w.z. wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 10 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane aplikacje wszystkich wymaganych funkcjonalności i warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1.6. Pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 2.1 i nr 2.2. do Rozdziału II niniejszej s.i.w.z. 1.7. Prawo opcji w zadaniu częściowym nr 4:Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany w ust. 1. 1.8. Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu usług to jest: wykonania dodatkowych prac programistycznych polegających na dostosowaniu dostarczonej aplikacji, w tym w szczególności dostosowania interfejsów wymiany danych dostarczonej aplikacji do interfejsów aktualnie użytkowanych i przewidzianych do wdrożenia przez Zamawiającego systemów (elektronicznego obiegu dokumentów, systemu obsługującego wnioski elektroniczne, systemu Zintegrowane Finanse Miasta itp.), które to systemy nie są przedmiotem niniejszego postępowania. 1.9. Opcją jest wykonania dodatkowych prac programistycznych określonych w ust.1.8. zleconych do wykonania w okresie od 1 czerwca 2019 do 30 listopada 2019 roku - maksymalnie 500 roboczogodzin. 1.10. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 1.11. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.12. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy wraz z określeniem wielkości tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 72262000-9
Dodatkowe kody CPV: 72265000-0, 80511000-9, 48700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 - zakup i wdrożenie aplikacji wspierającej proces przyznawania stypendiów i zasiłków szkolnych -szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności jest wyspecyfikowany w Załączniku nr 1.4 OPZ; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127642.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYGNITY SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający skorzystał z prawa opcji i w dniu 28 sierpnia 2019r. udzielił zamówienia na zakres opcjonalny to jest: 500 osobogodzin. Zgodnie ze złożoną ofertą cena brutto roboczogodziny wynosi 246,00zł. Prawo Opcji obejmuje realizację prac programistycznych przy przebudowie dostarczonych i już działających systemów to jest dostosowania dostarczonej aplikacji, w tym w szczególności dostosowania interfejsów wymiany danych dostarczonej aplikacji do interfejsów aktualnie użytkowanych i przewidzianych do wdrożenia przez Zamawiającego systemów (elektronicznego obiegu dokumentów, systemu obsługującego wnioski elektroniczne, systemu Zintegrowane Finanse Miasta itp.), (które to systemy nie były przedmiotem niniejszego postępowania). Wyciąg z ogłoszenia o zamówieniu nr 523294 z dnia 08-03-2019 1.7. Prawo opcji w zadaniu częściowym nr 4:Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany w ust. 1. 1.8. Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu usług to jest: wykonania dodatkowych prac programistycznych polegających na dostosowaniu dostarczonej aplikacji, w tym w szczególności dostosowania interfejsów wymiany danych dostarczonej aplikacji do interfejsów aktualnie użytkowanych i przewidzianych do wdrożenia przez Zamawiającego systemów (elektronicznego obiegu dokumentów, systemu obsługującego wnioski elektroniczne, systemu Zintegrowane Finanse Miasta itp.), które to systemy nie są przedmiotem niniejszego postępowania. 1.9. Opcją jest wykonania dodatkowych prac programistycznych określonych w ust.1.8. zleconych do wykonania w okresie od 1 czerwca 2019 do 30 listopada 2019 roku - maksymalnie 500 roboczogodzin. 1.10. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 1.11. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.12. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy wraz z określeniem wielkości tego zamówienia. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.