To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192054-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego w Ślemieniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt " Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego w Ślemieniu" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiegona lata 2014-2020, Poddziałanie 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543924-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540099119-N-2019,540099271-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Ślemieniu, Krajowy numer identyfikacyjny 70010136000000,
ul. ul. Krakowska
148,
34-323
Ślemień, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 654 098, e-mail
ugslemien@ugslemien.ig.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego w Ślemieniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIBR.271.2.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego w Ślemieniu" W zakres inwestycji wchodzi opracowanie: - kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z projektem aranżacji wnętrz oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa powinna obejmować projekty wykonawcze w podziale na poszczególne branże w ilości 4 egz. każdy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorysy ofertowe i przedmiary, - dokumentację powykonawczą wraz z obliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego wykonanej inwestycji, - uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń lub certyfikatów wynikających z wykonanej dokumentacji, oraz wykonanie na podstawie ww. dokumentacji robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy, nadbudowy zdegradowanego obiektu wraz z przebudową istniejących instalacji w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich branżach. Inwestycję zaplanowano na działkach nr ewid. 661/4, 661/5 w Ślemieniu będących własnością GminyŚlemień. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz w załącznikach w szczególności w: 1) Programie Funkcjonalno Użytkowym ( PFU) - załącznik nr 9 do SIWZ, Z wyłączeniem: - zapisu na str. 4 PFU pkt.1.2. -" Podane w programie funkcjonalno - użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań" - zapisu na str. 11, 12, 13 PFU pkt. 3.5.1. Wymagane wyposażenie pomieszczeń: a) kuchenka: lodówki, szafki kuchenne dolne, szafki kuchenne wiszące, pojemniki na odpady z PCV, szafki stojące z blatem ze stali nierdzewnej, blaty ze stali nierdzewnej z półką, szafki i zlewy ze stali nierdzewnej, naświetlacz do jaj, umywalka ceramiczna, blaty ze stali nierdzewnej z półką i szufladami, taboret elektryczny, kuchnie elektryczne indukcyjne, piekarnik indukcyjny, piekarnik parowy, zmywarka do naczyń, szafa przelotowa. b) aneks kuchenny świetlicy: lodówka, szafki kuchenne dolne, szafki kuchenne wiszące, pojemniki na odpady PCV, zlew ze stali nierdzewnej, umywalka ceramiczna, blaty ze stali nierdzewnej z półką i szufladami, kuchnia elektryczna, zmywarka do naczyń. - zapisu na str. 14 pkt. 3.6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zagospodarowania terenu, 2) Koncepcji przebudowy i nadbudowy zdegradowanego obiektu - załącznik nr 10 do SIWZ, z wyłączeniem lamp zewnętrznych na baterie fotowoltaiczne. 3) Audycie energetycznym - załącznik nr 12 do SIWZ Uwaga: 1. Rozwiązania równoważne: a) W przypadku gdy w niniejszej SIWZ oraz w PFU został wskazany znak towarowy ( marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ oraz w PFU, pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ oraz w PFU. b) W przypadku gdy w niniejszej SIWZ lub PFU przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym. c) Ilekroć w niniejszej SIWZ oraz w PFU mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy pzp. d) Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt. 1 Prawa budowlanego, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie. e) Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. f) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty budowlane związane z przebudową i nadbudową (budynku) - roboty branży ogólnobudowlanej, - roboty branży sanitarnej, - roboty branży elektrycznej, 3.3. Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Obowiązki Wykonawcy: prace projektowe: 1) Wykonawca zapewnia opracowanie dokumentacji z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz ustaleniami dokonanymi ze służbami Zamawiającego. 2) Wszelkie niezbędne prace poprzedzające opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprzedzające roboty budowlane Wykonawca wykona na własny koszt; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w procesie tworzenia dokumentacji projektowej na każdym etapie jej opracowania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych; 4) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od Zamawiającego pisemną akceptację przyjętych rozwiązań; 5) Dokumentacja będzie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, rysunki, opisy; 6) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby ( materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania; 7) Dokumentacje projektowe mają określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów; 8) Do obowiązków Wykonawcy należy przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej określonej w Rozdziale III ust.1 SIWZ, tj. a) Projekt budowlany odrębnie dla każdej z branż 4 egz. b) Projekt wykonawczy odrębnie dla każdej z branż 4 egz. c) Kosztorysy ofertowe, przedmiar robót dla każdej z branż 1 egz. d) STWiORB odrębnie dla każdej z branż 1 egz. e) Dokumentacja powykonawcza zgodnie z ustawą Prawo Budowlane 2 egz. f) Projekt aranżacji wnętrz - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna. g) oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD - 2 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie rozszerzonym PDF. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne : jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać dokumentację techniczną ( część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami), trzeci: projekt aranżacji wnętrz. h) Decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu; 9) Wykonawca zobowiązuje się opatrzyć dokumentacje, jak i ich części pisemnym oświadczeniem, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami i że są kompletne z punktu widzenia celu, któremu maja służyć. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się opatrzyć dokumentacje, jak i ich części pisemnym oświadczeniem, że nie naruszają one jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności autorskich praw osobistych i majątkowych. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia, o których mowa w tym ustępie stanowią integralną część dokumentacji. 10) Miejscem przekazania dokumentacji lub jej części będzie siedziba Zamawiającego; 11) Przy przekazaniu dokumentacji lub jej części Zamawiający nie jest zobowiązany do dokonania sprawdzenia jej kompletności i jakości. Podpisanie protokołu przekazania przez Zamawiającego jest wyłącznie dowodem przekazania dokumentacji przez Wykonawcę w terminie określonym w umowie i nie stanowi potwierdzenia jej jakości i rzetelności. 12) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, zaopiniowania dokumentacji przez właściwe władze lub instytucje oraz uzyskanie danych technicznych, itp.; 13) Dokumentem potwierdzającym odbiór dokumentacji lub jej części będzie protokół odbioru przygotowany przez Wykonawcę i podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron; 14) Wykonawca zobowiązany jest w ramach ceny ryczałtowej do zapewnienia nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym w wykonanej dokumentacji przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego tj. do dnia jego całkowitego zakończenia i rozliczenia; 15) Żadna część robót budowlanych nie zostanie rozpoczęta dopóki odpowiednia dokumentacja projektowa nie zostanie zaaprobowana przez Zamawiającego i nie zostanie zatwierdzona przez uprawniony organ wydający pozwolenie na budowę; 16) Aprobata Zamawiającego nie będzie miała wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót w zakresie określonym niniejszą umową; 17) Za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej odpowiada Wykonawca; 18) Na potrzeby uzyskania przez Wykonawcę wszelkich opinii, decyzji, pozwoleń, warunków i innych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw; Roboty budowlane 19) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w SIWZ oraz w załączniku Nr 9 - (PFU), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego lub nadzoru autorskiego; 20) Użycie materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz w PFU; 21) Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego w przypadku, gdy wytyczne projektowe ( w tym program funkcjonalno - użytkowy) nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu mającego wpływ na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów lub urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z autorem PFU i Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym pod warunkiem zapewnienia materiałów równoważnych, nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W takiej sytuacji przed wbudowaniem tych materiałów, na Wykonawcy ciąży obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały zamienne nie są gorsze od projektowych oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie; 22) Stosowanie materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy; 23) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach; 24) Wszystkie materiały budowlane muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, itp., które należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej, wykonanej w 2 egzemplarzach. Każdy z dokumentów musi być potwierdzony "za zgodność z oryginałem" i opatrzony czytelnym podpisem osoby odpowiedzialnej; 25) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a. instrukcje ( w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b. dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c. protokoły badań i urządzeń, d. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami, które zaistniały w trakcie realizacji zadania zaakceptowane przez projektanta, Zamawiającego oraz inne organy. f. ostateczne pozwolenia na użytkowanie, 26) Protokolarne przejęcie placu budowy, jego zagospodarowania oraz właściwe oznaczenie i zabezpieczenie terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienie należytego ładu i porządku; 27) Urządzenie i oznakowanie placu budowy oraz utrzymanie oznakowania w należytym stanie przez cały okres trwania budowy; 28) Zabezpieczenie budowy przed kradzieżą i innymi negatywnymi zdarzeniami i ponoszenie skutków finansowych z tego tytułu; 29) Prowadzenie robót zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego; 30) W cenie oferty Wykonawca zapewnienia obsługę geodezyjną, w tym wykonania powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych, jeśli będą niezbędne dla prawidłowego zakończenia robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 31) Używanie do wykonania prac wyłącznie wydajnych oraz sprawdzonych maszyn, urządzeń i sprzętu. Odpowiedzialność za ich stan techniczny oraz zgodność z przepisami BHP spoczywa na Wykonawcy; 32) Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszej umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa, w szczególności przepisami BHP; 33) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca; 34) W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcia działek i pokrycia wszelkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego; 35) W cenie oferty Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z ewentualnego demontażu elementów istniejących; 36) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę; 37) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących jego pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót, jeżeli te były związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy, 38) Zabezpieczenia lub wznowienia osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie, 39) Zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu - jeśli wynika to z dokumentacji - przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy, 40) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, 41) Odtworzenie uszkodzonych lub zniszczonych elementów wyposażenia lub części obiektów objętych robotami budowlanymi, 42) Naprawa urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac jak również odtworzenie uszkodzonych lub zniszczonych elementów wyposażenia lub części obiektu objętego robotami budowlanymi jak również terenu przyległego, z którego korzystał Wykonawca w trakcie realizacji umowy, z tym, że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, 43) Wykonania prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, 44) Bezzwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach i okolicznościach stanowiących przeszkodę w realizacji przedmiotu umowy, 45) Usuniecie wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Zamawiającego terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, niezbędny do ich usunięcia, 46) Likwidacja placu budowy i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych, 47) W przypadku prac ulegających zakryciu, kierownik budowy zobowiązany jest do złożenia wniosku do inspektora nadzoru inwestorskiego o odbiór wykonanej pracy z wpisem do dziennika budowy, 48) Uczestniczenie w koniecznych naradach na budowie, 49) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi objętymi umową, przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe oraz do złożenia przez kierowników robót oświadczeń o przyjęciu obowiązków, 50) Kierownik budowy/robót zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy na potrzeby dokumentowania robót budowlanych, 51) Kierownik budowy/robót działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane w zakresie wymaganym przepisami wynikającymi z tej ustawy, 52). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 53) Zamawiający w celu zapewnienia rzetelnej wyceny zadania przez Wykonawców , zaleca przeprowadzenie wizji w budynku. 12. Uruchomienie obiektu 1) Wykonawca zapewni uruchomienie całego obiektu kubaturowego i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń wymaganych do jego prawidłowego użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażenia ze strony użytkownika oraz wg. wymagań wynikających z obowiązujących przepisów , wyposażenia p.poż. wg. Wymagań obowiązujących przepisów i Programu Funkcjonalno -Użytkowego oraz wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika, obiektu i urządzeń technologicznych w tym m.in. instrukcji dla użytkowania urządzeń, instrukcji bhp, instrukcji p.poż. oznaczenie drogi ewakuacji dla całej inwestycji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi technicznej przez okres gwarancji, począwszy od daty przekazania obiektu do użytkowania, wykonanych wszystkich instalacji, w tym instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zapewnieniem dostaw materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich zamontowanych eksploatacji, które zostały zamontowane przez Wykonawcę a posiadające w swych dokumentach gwarancyjnych zapis o obsłudze technicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 71220000-6, 71240000-2, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1965782
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stanisław Barzycki Zakład Budowlano - Montażowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2025810.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 86100.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.