eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05

Ogłoszenie nr 510192602-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji : Dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568176-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji , Krajowy numer identyfikacyjny 01018240100000, ul. Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 597 30 80, e-mail przetargi@krrit.gov.pl, faks 22 597 31 86.
Adres strony internetowej (url): www.krrit.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/DA/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT dalej jako "Sprzęt" wraz z rozładunkiem i wniesieniem sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2 Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie Części: 2.1 Część I - dostawa 70 sztuk zestawów laptopów dla Biura KRRiT; 2.2 Część II - dostawa 70 sztuk monitorów ekranowych dla Biura KRRiT. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Istotnych Postanowieniach Umowy Stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ, dla każdej z dwóch części zamówienia. 4 Szczegółową specyfikację techniczną Sprzętu z wyspecyfikowaniem rodzaju, minimalnych technicznych wymagań i ilości przedstawiono w kol. 2 i 3 w: 4.1 Uszczegółowieniu Formularza Ofertowy dla Części I zamówienia, Specyfikacji Technicznej Części I - stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 4.2 Uszczegółowieniu Formularza Ofertowy dla Części II zamówienia, Specyfikacji technicznej Części II - stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5 Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy Części I i II przedmiotu zamówienia): 5.1 dostawa: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa; 5.2 świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi: - skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa; - skwer kard. S. Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa; - ul. Sobieskiego 101, 00-763 Warszawa. 6 Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Części I musi być: 6.1 fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta; 6.2 objęty minimum 36-miesiączną gwarancją oraz rozszerzoną rękojmią od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Dłuższy okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi zestawów laptopów będzie przedmiotem oceny ofert w kryterium "okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi". 7 Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Części II musi być: 7.1 fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta; 7.2 objęty minimum 36-miesiączną gwarancją oraz rozszerzoną rękojmią od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Dłuższy okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi monitorów ekranowych będzie przedmiotem oceny ofert w kryterium "okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi". 8 Postanowienia SIWZ stosuje się do każdej części zamówienia, chyba że SIWZ stanowi inaczej. 9 Równoważność - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 9.1. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". 9.2 Zaoferowane rozwiązania równoważne muszą być o parametrach wymaganych przez Zamawiającego lub lepszych. 9.3 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (...) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". 9.4 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu Równoważności oferowanego rozwiązania w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 9.5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, informacja o tym musi znaleźć się w odpowiedniej pozycji Uszczegółowienia Formularza Oferty, Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2 dla Części I zamówienia, Załącznik nr 3 dla Części II zamówienia). Informacje te muszą w sposób jednoznaczny określać zarówno producenta, jak i konkretny oferowany Produkt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa 70 sztuk zestawów laptopów dla Biura KRRiT

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w Części I zamówienia opiewająca na kwotę 763 707,00 zł brutto przewyższa o 328 707 zł brutto kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia; Zamawiający dokonał analizy możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowych Części zamówienia oraz celowość i uzasadnienie ekonomiczne ich zwiększenia na realizację powyższych Części zamówienia. W wyniku przeprowadzonej analizy, Zamawiający stwierdził, że nie jest w stanie zwiększyć tych środków. Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa 70 sztuk monitorów ekranowych dla Biura KRRiT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52717
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMMITIS Spółka z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@immitis.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 83
Kod pocztowy: 85-009
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64144.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64144.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68019.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.