To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 510192602-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji : Dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568176-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji , Krajowy numer identyfikacyjny 01018240100000,
ul. Skwer Kard. S. Wyszyńskiego
9,
01-015
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 597 30 80, e-mail
przetargi@krrit.gov.pl, faks
22 597 31 86.
Adres strony internetowej (url): www.krrit.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/4/DA/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Biura KRRiT dalej jako "Sprzęt" wraz z rozładunkiem i wniesieniem sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2 Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie Części: 2.1 Część I - dostawa 70 sztuk zestawów laptopów dla Biura KRRiT; 2.2 Część II - dostawa 70 sztuk monitorów ekranowych dla Biura KRRiT. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Istotnych Postanowieniach Umowy Stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ, dla każdej z dwóch części zamówienia. 4 Szczegółową specyfikację techniczną Sprzętu z wyspecyfikowaniem rodzaju, minimalnych technicznych wymagań i ilości przedstawiono w kol. 2 i 3 w: 4.1 Uszczegółowieniu Formularza Ofertowy dla Części I zamówienia, Specyfikacji Technicznej Części I - stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 4.2 Uszczegółowieniu Formularza Ofertowy dla Części II zamówienia, Specyfikacji technicznej Części II - stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5 Miejsce realizacji zamówienia (dotyczy Części I i II przedmiotu zamówienia): 5.1 dostawa: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa; 5.2 świadczenie usług gwarancyjnych i rękojmi: - skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa; - skwer kard. S. Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa; - ul. Sobieskiego 101, 00-763 Warszawa. 6 Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Części I musi być: 6.1 fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta; 6.2 objęty minimum 36-miesiączną gwarancją oraz rozszerzoną rękojmią od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Dłuższy okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi zestawów laptopów będzie przedmiotem oceny ofert w kryterium "okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi". 7 Sprzęt będący przedmiotem zamówienia Części II musi być: 7.1 fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta; 7.2 objęty minimum 36-miesiączną gwarancją oraz rozszerzoną rękojmią od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Dłuższy okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi monitorów ekranowych będzie przedmiotem oceny ofert w kryterium "okres gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi". 8 Postanowienia SIWZ stosuje się do każdej części zamówienia, chyba że SIWZ stanowi inaczej. 9 Równoważność - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 9.1. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". 9.2 Zaoferowane rozwiązania równoważne muszą być o parametrach wymaganych przez Zamawiającego lub lepszych. 9.3 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (...) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". 9.4 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu Równoważności oferowanego rozwiązania w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 9.5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, informacja o tym musi znaleźć się w odpowiedniej pozycji Uszczegółowienia Formularza Oferty, Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2 dla Części I zamówienia, Załącznik nr 3 dla Części II zamówienia). Informacje te muszą w sposób jednoznaczny określać zarówno producenta, jak i konkretny oferowany Produkt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30237000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa 70 sztuk zestawów laptopów dla Biura KRRiT |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty w Części I zamówienia opiewająca na kwotę 763 707,00 zł brutto przewyższa o 328 707 zł brutto kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia; Zamawiający dokonał analizy możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowych Części zamówienia oraz celowość i uzasadnienie ekonomiczne ich zwiększenia na realizację powyższych Części zamówienia. W wyniku przeprowadzonej analizy, Zamawiający stwierdził, że nie jest w stanie zwiększyć tych środków. Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa 70 sztuk monitorów ekranowych dla Biura KRRiT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52717
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMMITIS Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64144.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.