eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceCzyszczenie przewodów wentylacyjnych w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-12

Ogłoszenie nr 510192802-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.

Muzeum Śląskie: Czyszczenie przewodów wentylacyjnych w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577960-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 00109412100000, ul. ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7799300-1, 32 2130866, e-mail zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://muzeumslaskie.pl/pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Czyszczenie przewodów wentylacyjnych w budynkach Muzeum Śląskiego w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MŚ-ZP-DKB-333-7/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie przewodów wentylacyjnych w budynkach zlokalizowanych na terenie Muzeum Śląskiego w Katowicach, przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1. W zakres zamówienia wchodzi: - czyszczenie przewodów wentylacyjnych, - dezynfekcja kratek nawiewnych oraz wywiewnych instalacji wentylacyjnej, - przygotowanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej z czynności czyszczenia, - sporządzenie protokołów oraz dokumentacji powykonawczej z czyszczenia przewodów, - nadzór nad pracami. Przewody wchodzą w skład 19 układów wentylacyjnych. Długość przewodów: - 21 435,06 m2 przewodów o przekroju prostokątnym, - 519,14 m2 przewodów o przekroju kołowym, - 798,21 mb. przewodów elastycznych o przekroju kołowym fi 125 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem umowy, który stanowił Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Termin realizacji: 2.1. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania od 45% do 50% zakresu przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe), obejmującego wszystkie trzy rodzaje przewodów - w terminie do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega, że długość przewodów podlegających czyszczeniu w zamówieniu podstawowym może nie być rozłożona równomiernie na każdy z trzech rodzajów przewodów. 2.2. Pod pojęciem zrealizowania przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy w sposób umożliwiający przejęcie go przez Zamawiającego, tj. bez istotnych wad, usterek lub niezgodności z OPZ. 2.3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania pozostałej części zakresu przedmiotu zamówienia (opcja zamówienia) w terminie do 10 tygodni od dnia przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia dotyczącego realizacji opcji, w tym Wykonawca będzie zobowiązany: a. rozpocząć wykonywanie czynności czyszczenia przewodów w obiektach Zmawiającego w terminie nie późniejszym niż do 2 tygodni od dnia przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia o realizacji opcji; b. wykonać kompleksowe czynności czyszczenia przewodów w terminie nie dłuższym niż do 8 tygodni od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy miejsca realizacji przedmiotu umowy. 2.4 Zamawiający przekaże zawiadomienie o realizacji opcji w okresie od 02.01.2020 r. do 31.01.2020 r. drogą elektroniczną na adres wskazany w § 13 ust. 1 wzoru umowy. 2.5 W treści zawiadomienia Zamawiający wskaże termin końcowy realizacji, tj. do 10 tygodni od dnia przekazania zawiadomienia. 2.6 Przedmiot zamówienia w ramach opcji jest tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego - w zakresie rodzajów przewodów oraz wykonywanych czynności. 2.7 Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z opcji, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. 3. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób: 4.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem prac (prace czyszczenia przewodów oraz dezynfekcji kratek wywiewnych i nawiewnych, rozbiórkowo-montażowe, wszelkie prace przygotowawcze i porządkowe, itp.), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów i środków służących do czyszczenia przewodów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia personelu - regulują zapisy wzoru umowy: § 6 ust. 4 pkt 3) i 4). 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w rozdz. IV ust. 6 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy wzoru umowy: § 6 ust. 4 pkt 5) i 6), § 7 ust. 1 pkt 3) i 4), § 8 ust. 1 pkt 7).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90912000-3


Dodatkowe kody CPV: 90921000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296078.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Signum Development Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kamil.roszkowski@czyszczeniewentylacji.com
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 11
Kod pocztowy: 83-010
Miejscowość: Straszyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364176.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.