eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceRemont drogi gminnej 200231K - ul. Ks. Jakuba Wyrwy odcinek I w km od 3+627,00 do km 3+802,00 i odcinek II w km 3+710,00 do 3+740,00 km w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05

Ogłoszenie nr 510192841-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.

Burmistrz Ryglic: Remont drogi gminnej 200231K - ul. Ks. Jakuba Wyrwy odcinek I w km od 3+627,00 do km 3+802,00 i odcinek II w km 3+710,00 do 3+740,00 km w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577613-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000, ul. ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej 200231K - ul. Ks. Jakuba Wyrwy odcinek I w km od 3+627,00 do km 3+802,00 i odcinek II w km 3+710,00 do 3+740,00 km w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi ul. Rynek w miejscowości Ryglice na odcinku 205 mb wraz z remontem chodnika o powierzchni 234 m2 oraz przebrukowanie istniejących nawierzchni chodnika o powierzchni 152 m2. Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe - trasa drogi w terenie równinnym; Mechaniczne karczowanie gęstych krzaków i podszycia, - Roboty rozbiórkowe: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 8 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km; rozebranie nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych i betonowej kostki brukowej; rozebranie krawężników betonowych; rozebranie obrzeży betonowych; rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu; Wywóz gruzu - załadowanie koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (na plac Zamawiającego) - Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. - Remont jezdni: skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm. - Remont parkingu: uzupełnienie nawierzchni po likwidacji krawężnika - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość warstwy po zagęszczeniu 40 cm; skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; - Remont jezdni na obiekcie mostowym: skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm; nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; - Remont chodnika: podbudowa z pospółki - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; podsypka z grysu 2/8 mm z zagęszczeniem mechanicznym - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; nawierzchnie z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm typu nostalit na podsypce z grysu. - Remont zjazdów w ciągu chodnika: podbudowa z gruntu lub pospółki stabilizowanych spoiwem hydraulicznym lub wapnem C1,5/2<4 MPa - grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm; podsypka cementowo- piaskowa 1:4 z zagęszczeniem mechanicznym - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm typu nostalit na podsypce cementowo- piaskowej. - Przebrukowanie istniejących nawierzchni: remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej (częściowo z krawężnikiem) z uzupełnieniem podsypki i wypełnieniem spoin piaskiem; - Elementy drogowe: ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem; krawężniki betonowe o wymiarach 15x25 cm; ława pod obrzeża C12/15 z oporem; obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych; wymiana włazów i kratek żeliwnych; regulacja pionowa studzienek telefonicznych. Uwaga: Materiał z rozbiórki zostaje w dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zeskładuje gróz z rozbiórki na placu składowym przy ul. Mickiewicza 27 w Ryglicach. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem robót oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarze robót. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonanie warstwy profilującej i ścieralnej. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. o W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. o Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia - do dnia 15.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45230000-8, 45113000-2, 45112000-5, 45111000-8, 45233000-9, 45233222-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji II, pkt II.4) niniejszego ogłoszenia:Jest to zamówienie udzielane w częściach, a nazwa aktualnie udzielanej części (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) zamówienia to "Remont drogi gminnej 200231K - ul. Ks. Jakuba Wyrwy odcinek I w km od 3+627,00 do km 3+802,00 i odcinek II w km 3+710,00 do 3+740,00 km w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice".

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162429.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: ofertowanie@pdmdebica.pl, sekretariat@pdmdebica.pl
Adres pocztowy: Dębica, ul. Drogowców 1
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199569.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199569.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249077.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 74594.26 PLN tj. 44,88 %.

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji IV niniejszego ogłoszenia pkt IV.2): Całkowita Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia wynosi: 326 636,39 zł, w tym wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) wynosi: 162 429,53 zł netto. Ogłoszenie o zamówieniu powiązanym z aktualnie udzielanym zamówieniem, zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.05.2020 r. pod nr 536879-N-2020 [ZP.271.1.5.2020].


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.