To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192937-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej: Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587982-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Dorodna
16,
03-195
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
sursek@ichtj.waw.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ichtj.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/5/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta: 1) z Wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w kryterium "łączna cena brutto oferty", o którym jest mowa w Rozdziale XV SIWZ, nie mniejszą jednak niż 80 pkt.; 2) na okres 3 lat licząc od daty jej zawarcia, w związku z art. 100 ust. 1 ustawy. 2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie dostawy i/lub zakupy dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj. dostawy i/lub zakupy: 1) komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, tj.: a) komputerów i sprzętu komputerowego (Grupa 1A), w szczególności: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i stacji dokowania, serwerów sprzętowych, monitorów do komputerów i serwerów, podzespołów komputerowych (np.: procesorów, płyt głównych, pamięci komputerowych, dysków twardych, napędów wewnętrznych, zasilaczy, kart sieciowych), klawiatur i myszy komputerowych, obudów, napędów zewnętrznych, czytników, kontrolerów, adapterów, głośników, ups-ów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów stacjonarnych i przenośnych, ploterów, kamer internetowych, projektorów, rzutników, ekranów wielkoformatowych, itp., b) akcesoriów komputerowych (Grupa 1B), w szczególności płyt cd/dvd/blu-ray, toreb i plecaków do komputerów przenośnych, podkładek pod mysz, baterii/akumulatorów, pendrivów, listew zasilających, ładowarek, kabli sygnałowych i zasilających, przedłużaczy, słuchawek, wskaźników, materiałów do konserwacji komputerów i sprzętu komputerowego, itp.; Komputery i sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe, muszą posiadać na indywidualnych opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) wyrobu, numer katalogowy, opis zawartości. 2) licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego (Grupa 2) dla dostaw którego wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży oprogramowania z licencją edukacyjną przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec, ESET oraz dostawy słowników języków obcych, subskrypcji automap, itp.; 3) materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (Grupa 3), które obejmować będą dostawę tonerów, tuszy, w szczególności tonerów zapewniających w wydrukach; a) monochromatycznych: strona A4 - 5% pokrycie zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną), b) kolorowych: strona A4 - 20% pokrycie (po 5% na każdy kolor składowy: czarny, cyjan, magenta, żółty) zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (lub równoważną), dla wydajności wskazanych przez producentów drukarek. Materiały eksploatacyjne dla drukarek nowych, będą zamawiane w oryginale, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji dla danego urządzenia. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 30100000-0, 31000000-6, 32000000-3, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020; DODAJE SIĘ w polu tel. wpis: (+48) 22 504 12 20; DODAJE SIĘ w polu fax wpis: (+48) 22 811 19 17
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62589.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający informuje, że w Sekcji IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM podana Cena wybranej oferty/wartość umowy w kwocie 62589.78 PLN dotyczy wyłącznie wyboru Wykonawcy umowy ramowej. W Sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia podana jest Wartość bez VAT: 900000.00 PLN. 2)Realizacja przedmiotu zamówienia objętego umową ramową odbędzie w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej do 12.09.2022 r. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa licencji na: serwer poczty i pakiet biurowy wraz z wdrożeniem
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania do realizacji badań ankietowych w ramach projektu RID dla Instytutu Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa oprogramowania dla WIŁ-PIB
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.