eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłownoZakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-13

Ogłoszenie nr 510193163-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.

Centrum Medyczne Sp. z o.o w Głownie: Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostępności do usług diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Głownie" wybrany do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578183-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540156795-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne Sp. z o.o w Głownie, Krajowy numer identyfikacyjny 10083574700000, ul. Kopernika 19, 95--15 Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 719 15 00, 696 425 969, e-mail dkozlowska@remedium.glowno.pl, esitkiewicz@remedium.glowno.pl, faks 42 710 85 00.
Adres strony internetowej (url): www. remedium.glowno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi realizowany w ramach Projektu pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostępności do usług diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Głownie" wybranego do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie Uchwały podjętej przez Instytucję Zarządzającą w dniu 6 września 2018 r. nr 1268/18 na podstawie umowy nr UDA-RPLD.07.02.00-10-0027/18-00. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na cztery Części, tj.: 1. Część nr 1 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 1.1. Aparatu do stymulacji mięśniowej inerwowej w ilości 1 szt., 1.2. Lampy kwarcowej w ilości 1 szt., 1.3. Aparatu do terapii falą uderzeniową w ilości 1 szt., 1.4. Urządzenia do krioterapii w ilości 2 szt., 1.5. Systemu do reedukacji chodu w ilości 1 szt., 2. Część nr 2 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 2.1. Lampy do PUVA w ilości 1 szt., 2.2. Spirometru w ilości 1 szt., 2.3. Elektroencefalografu w ilości 1 szt., 2.4. Elektromiografu w ilości 1 szt., 2.5. Audiometru w ilości 1 szt., 2.6. Aparatu do elektrokoagulacji w ilości 1 szt., 2.7. Urządzenia oceny ryzyka sercowo - naczyniowego w ilości 2 szt., 3. Część nr 3 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 3.1. Densytometru w ilości 1 szt., 3.2. Komputerowego Densytometru ultradźwiękowego w ilości 1 szt., 4. Część nr 4 obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 4.1. USG Doppler w ilości 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń składających się na poszczególne Części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzętu - Opis minimalnych parametrów oraz Załącznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowany sprzęt. Ww. załączniki stanowią jednocześnie określenie minimalnych parametrów, wymagań Zamawiającego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równoważności rozwiązania równoważnego o czym mowa w pkt. 3.11. SIWZ. Wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w rozdziale 3 SIWZ oraz w treści Wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33121100-5, 33121300-7, 38425800-8, 33182200-1, 33121400-8, 33112320-7, 33150000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego wzakresie obsługi: 1. Aparatu do stymulacji mięśniowej i nerwowej w ilości 1 szt., 2. Lampy kwarcowej w ilości 1 szt., 3. Aparatu do terapii falą uderzeniową w ilości 1 szt., 4. Urządzenia do krioterapii w ilości 2 szt., 5. Systemu do reedukacji chodu w ilości 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115981.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115981.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115981.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 1. Lampy do PUVA w ilości 1 szt., 2. Spirometru w ilości 1 szt., 3. Elektroencefalografu w ilości 1 szt., 4. Elektromiografu w ilości 1 szt., 5. Audiometru w ilości 1 szt., 6. Aparatu do elektrokoagulacji w ilości 1 szt., 7. Urządzenia oceny ryzyka sercowo - naczyniowego w ilości 2 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.18.1986 z późn. zm.) bowiem do dnia 01 sierpnia 2019 r. do godz. 07:15, nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 1. Densytometru w ilości 1 szt., 2. Komputerowego Densytometru ultradźwiękowego w ilości 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.18.1986 z późn. zm.) bowiem do dnia 01 sierpnia 2019 r. do godz. 07:15, nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi: 1. USG Doppler w ilości 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.18.1986 z późn. zm.) bowiem do dnia 01 sierpnia 2019 r. do godz. 07:15, nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.