Ogłoszenie z dnia 2020-10-05
Ogłoszenie nr 510193188-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.
Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zelowie : Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zelowie , Krajowy numer identyfikacyjny 36614524900000,
ul. Żeromskiego
28,
97-425
Zelów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
531090793, e-mail
zukzelow@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): bipzuk.zelow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/ZUK/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie w ilości 200 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09135000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
423600.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTEROIL SPÓŁKA JAWNA KAMECCY-GALUBA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
536000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art 70 Ustawy, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie
zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie
dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest
mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia, oraz szacowana jego wartość wypełnia
przesłanki określone w zdaniu poprzedzającym. Obowiązek zaproszenia przez
zamawiającego do udziału w postępowaniu tylko takich wykonawców, którzy
świadczą w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące
przedmiotem zamówienia został spełniony - Zamawiający zaprosił pięciu takich
Wykonawców. W postępowaniu złożono co najmniej dwie oferty niepodlegające
odrzuceniu, więc nie zachodzą podstawy do unieważnienia postępowania. Wybrana
oferta na wykonanie przedmiotu zamówienia ma najniższą cenę, jest zgodna z
przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, spełnia warunki określone w
SIWZ, uzyskując na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert (najniższa cena)
100 punktów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KWP w Lublinie.
- Zakup energii cieplnej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.