eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-13

Ogłoszenie nr 510193255-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581089-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, REGON: 510742445; osoba do kontaktu - Anna Malisz, tel. (89) 6429861; e-mail: przetargi@powiat.ostroda.pl
2) Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda, REGON: 000705410;
3) Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda, REGON: 000333285;
4) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda, REGON: 000190029;
5) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Morągu, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg, REGON: 511340720;
6) Zespól Szkół Licealnych w Morągu, ul. 11 Listopada 7, 14-300 Morąg, REGON:511323236;
7) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego, ul. Drwęcka 2, 14-100 Ostróda, REGON: 000716649;
8) Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda, REGON: 281529719;
9) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie, Szymanowo 2, 14-300 Morąg, REGON: 000239770;
10) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Olsztyńska 9A, 14-310 Miłakowo, REGON: 511343167;
11) Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, REGON: 510751190;
12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19c, 14-100 Ostróda, REGON: 510750657;
13) Zespół Placówek Pedagogicznych, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda, REGON: 361866240;
14) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda (dot. Filii w Morągu, ul. Gen. Dąbrowskiego 8, 14-300 Morąg), REGON: 510930135;
15) Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A., ul. Wł. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, REGON: 511398725;
16) Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin, ul. Żeromskiego 19, 14-300 Morąg (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk), REGON: 280016231;
17) Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie 14, 14-330 Małdyty, REGON: 511343351.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 429 800, e-mail sekretariat@powiat.ostroda.pl, faks 896 429 817.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat.ostroda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie przeprowadza niniejsze postępowanie przetargowe w imieniu swoim oraz w imieniu i na rzecz pozostałych podmiotów wymienionych w sekcji I. Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Powiat Ostródzki. Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w sekcji I, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) udostępnionym wraz z siwz na stronie internetowej http://bip.powiat.ostroda.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-AN.272.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów w roku 2020, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do siwz oraz projektem umowy - stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3.1 i 3.2 do siwz. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 4 do siwz, w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r., określa się na 1.928.195 kWh. 2. Wykaz podmiotów, na rzecz których ma być realizowana dostawa energii: 2.1. Zamawiający i jego jednostki organizacyjne: 1) Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, REGON: 510742445; 2) Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda, REGON: 000705410; 3) Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda, REGON: 000333285; 4) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda, REGON: 000190029; 5) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Morągu, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg, REGON: 511340720; 6) Zespól Szkół Licealnych w Morągu, ul. 11 Listopada 7, 14-300 Morąg, REGON:511323236; 7) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego, ul. Drwęcka 2, 14-100 Ostróda, REGON: 000716649; 8) Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda, REGON: 281529719; 9) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie, Szymanowo 2, 14-300 Morąg, REGON: 000239770; 10) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Olsztyńska 9A, 14-310 Miłakowo, REGON: 511343167; 11) Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, REGON: 510751190; 12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19c, 14-100 Ostróda, REGON: 510750657; 13) Zespół Placówek Pedagogicznych, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda, REGON: 361866240; 14) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda (dot. Filii w Morągu, ul. Gen. Dąbrowskiego 8, 14-300 Morąg), REGON: 510930135. 2.2. Podmioty, w imieniu i na rzecz których Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp: 1) Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A., ul. Wł. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, REGON: 511398725; 2) Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin, ul. Żeromskiego 19, 14-300 Morąg (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk), REGON: 280016231; 3) Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie 14, 14-330 Małdyty, REGON: 511343351. 3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 4 do siwz, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 3.1 i 3.2 do siwz). 2) Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru. 3) Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej. 4) Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 siwz, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 4) Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w tym w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w szczególności w zakresie ustalania treści stosownych pism i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów. 4. Inne postanowienia: 1) Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w § 3 siwz ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz). 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 3) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na dostawę (sprzedaż) i dystrybucję energii elektrycznej dla wszystkich punktów wskazanych w zał. nr 4 do siwz. 4) Umowy na dystrybucję zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy. 5) Umowy na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31 grudnia 2019 r. i nie wymagają wypowiedzenia. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 7) Dla punktów poboru energii, dla których w zał. nr 4 do siwz określono taryfy dwustrefowe - należy uśrednić cenę jednostkową dostawy energii, z zastrzeżeniem poz. od 46 do 47 oraz 49-50, dla których Wykonawca może podać odrębne ceny bądź jedną uśrednioną. 8) Dla punktu poboru energii nr PPE: PL0037640119984385 (WARSZTAT) - poz. 5 załącznika nr 4 do siwz - z uwagi na prowadzoną w latach 2018 - 2019 modernizację obiektu oraz częściową zmianę sposobu jego użytkowania, zużycie energii elektrycznej na niniejszym obiekcie może ulec zmianie. 9) Poz. 50 załącznika nr 4 do siwz - Punkt poboru energii elektrycznej nr PPE: PL0037640033414010 funkcjonuje pod nazwą "Kuchnia przy szpitalu Rejonowym" - faktycznie pozycja dotyczy bloku operacyjnego i Oddziału Intensywnej Terapii (OIT).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 944530.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRMEW Obrót S.A.
Email wykonawcy: przetargi@trmewobrot.pl
Adres pocztowy: ul. Ludwika Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 817518.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 817518.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 912148.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.