To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-06
Ogłoszenie nr 510194200-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Piotrkowie Kujawskim: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne w ramach projektu : Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - "Moja Przyszłość"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - "Moja Przyszłość"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585937-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Piotrkowie Kujawskim, Krajowy numer identyfikacyjny 91028137400000,
ul. ul. Włocławska
37,
88-230
Piotrków Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 654 066, e-mail
zeas@piotrkowkujawski.pl, faks
542 654 066.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne w ramach projektu : Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - "Moja Przyszłość"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZEAS.230.07.2020.SK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w komputery przenośne. Część II - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy. Część III - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt multimedialny Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 4.1 został szczegółowo określony w załączniku nr 4A, 4B, 4C do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Pomoce dostarczone w ramach niniejszego zamówienia mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Pomoce powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu, uruchomienia i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5, 32322000-6, 42962000-7, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w komputery przenośne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53300.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PIXEL Marcin Jaskólski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65559.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważniono zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288.), tzn. "Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt multimedialny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważniono zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288.), tzn. "Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.