To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 510194274-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Gmina Węgliniec: Realizacja usługi transportowej polegającej na odwozie dzieci uczestniczących w zajęciach w ramach projektu: "Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Węgliniec", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Węgliniec", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574049-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Węgliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000,
ul. ul. Sikorskiego
3,
59-940
Węgliniec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 77 11 435, e-mail
wegliniec@wegliniec.pl, faks
075 77 12 551.
Adres strony internetowej (url): www.wegliniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi transportowej polegającej na odwozie dzieci uczestniczących w zajęciach w ramach projektu: "Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Węgliniec", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UR.271.19.2019.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja usługi transportowej polegającej na odwozie dzieci uczestniczących w zajęciach w ramach projektu: "Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Węgliniec", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Ruszowie raz w tygodniu: 1) Trasa 1 : bus (do 20 osób) - Ruszów- Jagodzin- Piaseczna 50 km/ dz. x 56 tyg. .(w tym 14 tygodni w 2019 roku i 42 tygodnie w 2020 roku) = 2800 km; 2) Trasa 2 autobus Ruszów- Kościelna Wieś- Polana 52 km / dz. x 56 tyg.(w tym 14 tygodni w 2019 roku i 42 tygodnie w 2020 roku) = 2912 km. 3. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów wskazanych do obsługi tras przewozowych. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia podstawienie pojazdu zastępczego w ciągu max 40 minut o parametrach pozwalających na wykonanie usługi zgodnie z umową. 4. Środki transportu użyte wykorzystywane do wykonania usługi muszą spełniać następujące wymagania: a) być sprawne technicznie i spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 1260) oraz ustawy z dnia 6 września 2001r. o Transporcie drogowym (Dz. U z 2017r. poz. 708 ze zm.); b) posiadać odpowiednie oznaczenie, że przewożone są nimi dzieci, a także oznaczenie trasy przewozu; c) spełniać wymogi sanitarne; d) posiadać odpowiednie ogrzewanie; e) być objęte ubezpieczeniem OC i NNW. 5. Wykonawca nie może przewozić większej liczby dzieci i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc siedzących w używanych do przewozu środkach transportu objętych ubezpieczeniem OC. 6. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków mogących wystąpić w trakcie wykonywania usługi. 7. Wykonawca zobowiązuje się zawarcia i posiadania umowy OC pojazdów, NNW oraz ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres zawartej umowy. 8. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz podczas jazdy. 9. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. 10. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 11. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 12. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. 13. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ustala się następujące warunki płatności. 1) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy; 2) Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy; 3) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660; 4) Rozliczenie usług następować będzie miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury potwierdzonego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Ruszowie; 5) Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 16. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej jednej osoby związanej z wykonywaniem transportu osób (kierowcy); 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi formularz nr 5 do SIWZ; 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy - formularz nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chroma Krzysztof
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.