eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskDostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510194466-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o.: Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553104-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13033598400000, ul. ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 662 35 49, e-mail sekretariat@zdimplonsk.pl, faks 23 662 35 49.
Adres strony internetowej (url): www.zdimplonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco baza Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8, do realizacji robót powierzonych przez Gminę Miasto Płońsk dla nw. zadań: ZADANIE NR 1: ul. Krańcowa; ZADANIE NR 2: ul. Targowa; ZADANIE NR 3: ul. Szkolna; ZADANIE NR 4: ul. Fiołkowa. 3.2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment: Lp. Nazwa asortymentu J.m. Planowana ilość dostawy I. ZADANIE NR 1 ul. Krańcowa 1 Opornik bet. o wym.12x25x100 mb 454,00 2 Obrzeże betonowe szare o wym. 8x30x100 mb 50,00 3 Betonowa kostka brukowa szara, grub. 8 cm m2 1 133,00 4 Betonowa kostka brukowa kolor czerwony, grub. 8 cm m2 356,00 5 Betonowa kostka brukowa szara, grub. 6 cm m² 19,00 II. ZADANIE NR 2 ul. Targowa 1 Opornik bet. o wym. 12x25x100 mb 1 155,00 2 Betonowa kostka brukowa czerwony grub. 6 cm m2 250,00 3 Betonowa kostka brukowa szara, grub. 8 cm m2 3 570,00 4 Obrzeże 8x30x100 szare mb 230,00 III. ZADANIE NR 3 ul. Szkolna 1 Betonowa kostka brukowa szara, grub. 6 cm m2 41,00 2 Betonowa kostka brukowa kolor czerwony, grub. 6 cm m2 179,00 3 Obrzeże 6x20x100 szare mb 20,00 IV. ZADANIE NR 4 ul. Fiołkowa 1 Opornik bet. o wym. 12x25x100 mb 160,00 2 Betonowa kostka brukowa szara, grub. 8 cm m2 130,00 3 Betonowa kostka brukowa kolor grafitowy, grub. 8 cm m2 305,00 4 Betonowa kostka brukowa kolor czerwony, grub. 8 cm m2 80,00 Miejsce dostawy zamówienia to siedziba spółki: Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. Adres: 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) zamówienie obejmuje sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8. Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Zamawiający nie przewiduje kaucji za palety transportowe; 2) zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - do dnia 31.12.2019, partiami - w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa - w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy); 3) termin realizacji pojedynczej dostawy - do 72 godzin od zlecenia przekazywanego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową; 4) faktyczna ilość zamawianych wyrobów - będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego; 5) odbiór ilościowy - w dniu dostawy; 6) każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału; 7) Wykonawca zapewni, że dostarczane materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć. Kostka brukowa musi spełniać normę Betonowe kostki brukowe - Wymagania i metody badań PN-EN 1338:2005 wraz z poprawką PN-EN 1338:2005/AC:2007; 8) krawężniki i obrzeża muszą spełniać normę PN-EN 1340:2004; 9) partie dostarczonych materiałów, których jakość budzi zastrzeżenia poddane zostaną badaniom laboratoryjnym w uprawnionym laboratorium; 10) zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako nie spełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci, zaś kosztami badań laboratoryjnych obciąży Wykonawcę; 11) zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191276.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBET Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Spółka cywilna Aleksandra Bielawska, Michał Gadomski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 8b
Kod pocztowy: 09-100
Miejscowość: Płońsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228695.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228695.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228695.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.