eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach - instalacja wentylacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510194706-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Gmina Pilchowice: Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach - instalacja wentylacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569631-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach - instalacja wentylacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.63.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ppoż. stropu i ścian poddasza nieużytkowego wraz z wykonaniem pionów wentylacyjnych oraz dymowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, zlokalizowanym przy ul. Rynek 13 w Pilchowicach, działka o nr ewidencyjnym 336/90 w Pilchowicach. W zakresie planowanych robót przewidziano: ? Wykonanie przekuć i przejść w stropach oraz ich zabezpieczenie zgodnie z dokumentacją. ? Wykonanie pionów wentylacyjnych z rur blachy ocynkowanej o Ø16cm oraz dymowych z rur z blachy kwasoodpornej Ø15 cm o wraz z ich zabudową płytami g-k (kanały dymowe obudowane płytami ognioodpornymi). ? Wykonanie zabezpieczenia ppoż. drewnianego stropu nad pierwszym piętrem - strop należy obudować płytami ognioodpornymi do odporności ogniowej REI60. ? Wykonanie zabezpieczenia ppoż. ścian poddasza - obudowa ścian płytami ognioodpornymi do odporności ogniowej REI60. ? Montaż stolarki drzwiowej na poddaszu - montaż drzwi o odporności ogniowej EI30 wraz z ich obróbką. ? Prace wykończeniowe zabudowy g-k wewnątrz mieszkań (prace obejmują wykonanie obróbki przejść przez przegrody w budynku, wykonanie gładzi na wykonanych obudowach pionów wentylacyjnych oraz dymowych, malowanie nowo powstałych powierzchni). ? Wykonanie remontowych robót budowlanych przywracających stan pomieszczeń oraz przegród budowlanych z przed okresu prowadzenia prac (roboty obejmują odtworzenie pokrycia dachowego wraz z odtworzeniem izolacji w obrębie nowo powstałych kominów, szpachlowanie oraz malowanie uszkodzonych powierzchni, odtworzeni posadzki). Całe zadanie opisane zostało szczegółowo w niżej wymienionej Dokumentacji: ? Przebudowa budynku dla zadania pn. "Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pilchowicach przy ul. Rynek 13" - część architektoniczno-budowlana ? Projekt przebudowy, ocieplenia budynku dla zadania pt.: "Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pilchowicach przy ul. Rynek 13" - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Ekspertyza techniczna - Budynek przy Rynek 13 w Pilchowicach Wytyczne prac: - Prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401 wraz z ewentualnymi zmianami) oraz stosownymi normatywami w tym zakresie. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ opracowanych przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo-Produkcyjne "MARWIT" S-ka z o.o. 44-100 Gliwice ul. Częstochowska 16 b) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie mieszkalnym, w związku z czym Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić mieszkańcom korzystanie ze swoich lokali. Jednocześnie Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa oraz dostosuje harmonogram robót do mieszkańców. c) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. d) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, określone w przedmiocie i zakresie zadania. e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia: - magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji, - dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - wywóz i ewentualną utylizacja materiałów powstałych przy realizacji zamówienia, - obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia. f) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie wszystkich odbiorów częściowych i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie. g) Obowiązki stron: - Zamawiający nie ponosi kosztów magazynowania, transportu materiałów i urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia, - Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, - Wykonawca opracuje i uzyska wszelką dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Zamawiający zastrzega, że zakres prac ma tylko charakter szacunkowy i może ulec zmianie. Inne wymagania: 1. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 2. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnym obiekcie mieszkalnym i dostosuje do niej sposób realizacji robot budowlanych. 4. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45432210-9, 45331200-8, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54915.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane K&K BUDPLAST Teresa Krupa
Email wykonawcy: bud.plast@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kosmonautów 40d/9
Kod pocztowy: 44-113
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.