To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 510194723-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Urząd Gminy Poświętne: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Poświętnem w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569593-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Poświętne, Krajowy numer identyfikacyjny 54991500000000,
ul. Akacjowa
4,
26-315
Poświętne, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 564 034, e-mail
agnieszka.turlinska@poswietne.pl, faks
447 564 034.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Poświętnem w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UG.RZI.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wykonanie usługi przewozu uczniów do i ze szkoły (tj. Szkoły Podstawowej w Poświętnem), z terenu gminy Poświętne w roku szkolnym 2019/2020. 2. Przewidywana ilość dni roboczych w roku szkolnym wynosi - 188 dni. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Planowane godziny dowozu i odwozu uczniów Godzina dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Poświętnem - 7.45 Godzina odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Poświętnem - 14.15 2. Planowane trasy dowozu i odwozu oraz szacunkowa liczba uczniów Usługa polegająca na przewozie uczniów z poniższych miejscowości: Brudzewice, Brudzewice Kolonia, Anielin, Studzianna, Ponikła, Stefanów, Kozłowiec, Mysiakowiec, Wólka Kuligowska, Gapinin, Gapinin Kolonia, Wólka Kuligowska (Wysmyk) do Szkoły Podstawowej w Poświętnem i odwozie po zajęciach w szkole. Usługa będzie rozliczana na podstawie podanej w ofercie ceny brutto za 1 km przejazdu. a) Ponikła - Stefanów - Kozłowiec - Anielin - Studzianna - Poświętne: 37 uczniów b) Mysiakowiec - Wólka Kuligowska - Poświętne: 17 uczniów c) Gapinin - Gapinin Kolonia - Wólka Kuligowska (Wysmyk) - Poświętne: 10 uczniów d) Brudzewice - Brudzewice Kolonia - Poświętne: 39 uczniów 1 Liczba uczniów objętych dowozem - 103 2 Orientacyjna długość trasy dziennej - 129 km 3 Przewidywana liczba dni nauki szkolnej - 188 4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej dwoma pojazdami (autobusy, busy), przystosowanymi do przewozu uczniów. Kursy będą wykonywane zgodnie z dodatkiem nr 9. 3. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przebiegiem i długością trasy. 4. Długość trasy może ulec zmianie w przypadku: a) zmiany ilości dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu; b) zmiany miejsca zamieszkania uczniów; c) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkoły); d) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; 5. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 6. Terminy dowozu i odwozu uczniów, Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym. Zamawiający zapewni opiekuna na każdej trasie przewozu. 7. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. 8. Ilość uczniów na poszczególnych trasach jest ilością prognozowaną. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pojazdami (autobusami, busami) z odpowiednią ilością miejsc, które zapewnią przewozy wszystkich uczniów oraz jedno miejsce bezpłatnie dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 11. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) 12. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualne polisy ubezpieczenia OC i NW na pojazdy zgłoszone do przetargu. 13. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością kierowców zapewniającą realizację zamówienia. Kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić potwierdzenia posiadania wymaganych uprawnień kierowców, którzy będą realizować zamówienie. 14. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. Zamawiający finansuje przewóz uczniów zgodnie z podanymi trasami. 15. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. 4. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii (zgodnie z zaoferowanym czasem przez wykonawcę w formularzu ofertowym), pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym oraz przystosowany do przewozu uczniów. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 5. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138888.88
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moto-Trans Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113256.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POŚWIĘTNE
więcej: przetargi POŚWIĘTNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach stanowiących własność Gminy Pysznica w 2025r.
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Dostawa materiałów kamiennych na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga w 2025 roku
- Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego.
- "Świadczenie usług transportowych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.