eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-ZdrójDostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510195129-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o.: Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wprowadzenie nowych usług lecznictwa uzdrowiskowego oraz rozwój infrastruktury uzdrowiskowej i turystyczno - rekreacyjnej w Uzdrowisku Horyniec Sp. z o. o. poprzez utworzenie Klinicznego Centrum Diagnostyczno Terapeutycznego - schorzeń neurologicznych i kardiologicznych oraz rozbudowę sanatorium Jawor" jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach umowy o dofinansowanie Projektu nr RPPK.06.01.00-18-0023/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583835-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 78103200000000, ul. ul. Sanatoryjna 3, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6313088, 6313147, e-mail biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl, faks 166 313 355.
Adres strony internetowej (url): http://uzdrowisko-horyniec.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UH-ZP.26.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: "Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor": 1) Łóżko - 15 szt. 2) Materac - 15 szt. 3) Szafka przyłóżkowa - 15 szt. 4) Poduszka - 15 szt. 5) Kołdra - 15 szt. 6) Poszewka - 30 szt. 7) Poszwa - 30 szt. 8) Prześcieradło - 30 szt. 9) Koc - 15 szt. 10) Lampka nocna - 15 szt. 11) Stolik do pokoi pacjentów - 7 szt. 12) Krzesło do pokoi pacjentów - 15 szt. 13) Szafa do pokoi pacjentów - 7 szt. 14) Telewizor - 7 szt. 15) Radio - 7 szt. 16) Aparat telefoniczny - 7 szt. 17) Czajnik bezprzewodowy - 7 szt. 18) Wieszak ścienny z półką - 7 szt. 19) Półka łazienkowa z lustrem - 7 szt. 20) Suszarka do włosów - 7 szt. 21) Kosz na śmieci - 7 szt. 22) Zestaw mebli wypoczynkowych - 2 kpl. 23) Krzesło na hall - 10 szt. 24) Krzesło dla personelu medycznego - 3 szt. 25) Biurko lekarskie - 1 szt. 26) Fotel lekarski - 1 szt. 27) Kozetka lekarska - 1 szt. 28) Ciśnieniomierz - 1 szt. 29) Parawan lekarski - 1 szt. 30) Biurko do gabinetu pielęgniarek - szt. 31) Krzesło do gabinetu pielęgniarek - szt. 32) Szafa kartotekowa 1 - szt. 33) Szafa na leki - 1 szt. 34) Laptop - 2 szt. 35) Drukarka do pomieszczenia pracowników medycznych - 1 szt. 36) Aparat telefoniczny do gabinetów medycznych - 2 szt. 37) Kosz na śmieci - 2 szt. 38) Regał na bieliznę brudną i czystą i do pomieszczenia gospodarczego - 1 szt. 39) Stół do jadalni - 8 szt. 40) Krzesło do jadalni - 32 szt. 41) Szafa przelotowa - 1 szt. 42) Zmywarko - wyparzarka - 1 szt. 43) Taboret elektryczny - 1 szt. 44) Stół roboczy przyścienny z półką - 1 szt. 45) Stół roboczy przyścienny z półką - 2 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 39512000-4, 39110000-6, 39121000-6, 39143210-1, 30213100-6, 30232110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132604.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 4a
Kod pocztowy: 35-307
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110924.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110924.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240178.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.