To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 510195129-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o.: Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wprowadzenie nowych usług lecznictwa uzdrowiskowego oraz rozwój infrastruktury uzdrowiskowej i turystyczno - rekreacyjnej w Uzdrowisku Horyniec Sp. z o. o. poprzez utworzenie Klinicznego Centrum Diagnostyczno Terapeutycznego - schorzeń neurologicznych i kardiologicznych oraz rozbudowę sanatorium Jawor" jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach umowy o dofinansowanie Projektu nr RPPK.06.01.00-18-0023/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583835-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 78103200000000,
ul. ul. Sanatoryjna
3,
37-620
Horyniec-Zdrój, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 6313088, 6313147, e-mail
biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl, faks
166 313 355.
Adres strony internetowej (url): http://uzdrowisko-horyniec.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UH-ZP.26.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: "Dostawa wyposażenia do budynku sanatoryjnego Jawor": 1) Łóżko - 15 szt. 2) Materac - 15 szt. 3) Szafka przyłóżkowa - 15 szt. 4) Poduszka - 15 szt. 5) Kołdra - 15 szt. 6) Poszewka - 30 szt. 7) Poszwa - 30 szt. 8) Prześcieradło - 30 szt. 9) Koc - 15 szt. 10) Lampka nocna - 15 szt. 11) Stolik do pokoi pacjentów - 7 szt. 12) Krzesło do pokoi pacjentów - 15 szt. 13) Szafa do pokoi pacjentów - 7 szt. 14) Telewizor - 7 szt. 15) Radio - 7 szt. 16) Aparat telefoniczny - 7 szt. 17) Czajnik bezprzewodowy - 7 szt. 18) Wieszak ścienny z półką - 7 szt. 19) Półka łazienkowa z lustrem - 7 szt. 20) Suszarka do włosów - 7 szt. 21) Kosz na śmieci - 7 szt. 22) Zestaw mebli wypoczynkowych - 2 kpl. 23) Krzesło na hall - 10 szt. 24) Krzesło dla personelu medycznego - 3 szt. 25) Biurko lekarskie - 1 szt. 26) Fotel lekarski - 1 szt. 27) Kozetka lekarska - 1 szt. 28) Ciśnieniomierz - 1 szt. 29) Parawan lekarski - 1 szt. 30) Biurko do gabinetu pielęgniarek - szt. 31) Krzesło do gabinetu pielęgniarek - szt. 32) Szafa kartotekowa 1 - szt. 33) Szafa na leki - 1 szt. 34) Laptop - 2 szt. 35) Drukarka do pomieszczenia pracowników medycznych - 1 szt. 36) Aparat telefoniczny do gabinetów medycznych - 2 szt. 37) Kosz na śmieci - 2 szt. 38) Regał na bieliznę brudną i czystą i do pomieszczenia gospodarczego - 1 szt. 39) Stół do jadalni - 8 szt. 40) Krzesło do jadalni - 32 szt. 41) Szafa przelotowa - 1 szt. 42) Zmywarko - wyparzarka - 1 szt. 43) Taboret elektryczny - 1 szt. 44) Stół roboczy przyścienny z półką - 1 szt. 45) Stół roboczy przyścienny z półką - 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 39512000-4, 39110000-6, 39121000-6, 39143210-1, 30213100-6, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132604.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
110924.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI HORYNIEC-ZDRÓJ
- "Dostawa nabiału dla "Uzdrowisko Horyniec Sp. z o.o."
- "Dostawa pieczywa dla "Uzdrowisko Horyniec Sp. z o.o."
- "Dostawa mięsa i wędlin do "Uzdrowisko Horyniec Sp. z o.o."
więcej: przetargi HORYNIEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.