eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-17

Ogłoszenie nr 510195324-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.

Powiat Legionowski: Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580123-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 13269858000000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPu.272.48.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg kategorii powiatowej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Powiatu Legionowskiego - oznakowanie cienkowarstwową farbą akrylową z elementami odblaskowymi. 2. Zakres robót obejmuje: 1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, 2) przygotowanie i dostarczenie materiałów, 3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) - oczyszczenie, likwidacja (frezowanie - ok. 15% przewidywanej całkowitej powierzchni wykonania oznakowania) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie, 5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. 3. Prace powyższe będą wykonywane z materiałów Wykonawcy, odpowiadającym wymogom Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) i posiadające aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innych upoważnionych jednostek badawczych. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie jak i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego, normy, instrukcje i wymogi jakościowe. 4. Wykonanie jednorazowego pomalowania oznakowania poziomego obejmującego ok. 80% całości zamówienia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych od otrzymania pisemnego zlecenia, lecz nie później niż 30 dni od wprowadzenia na roboty z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym. Pozostałe 20% zamówienia zlecone będzie każdorazowo w zależności od potrzeb. Wykonawca będzie zobligowany do rozpoczęcia wykonania prac w terminie maksymalnie 5 dni od daty otrzymania zlecenia (termin wymagany). 5. Zaoferowanie czasu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie krótszym niż 30 dni oraz rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie krótszym niż 5 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie dłuższym niż 30 dni lub rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie dłuższym niż 5 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania lub terminu rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20%, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminach wymaganych, bez przyznawania dodatkowych punktów. 6. Cena za wykonanie 1m2 (malowania) oznakowania poziomego obejmuje wszystkie elementy ujęte poniżej, tj: 1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, 2) przygotowanie i dostarczenie materiałów, 3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) - oczyszczenie, likwidacja (frezowanie) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie, 5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót, oraz pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Przewidywana powierzchnia do wykonania oznakowania 16 000 m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. 9. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 10. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy, od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 11. Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: - kierowca samochodu dostawczego, - operator malowarki znaków na jezdni - urządzenia wysokociśnieniowego do malowania farbą akrylową z elementami odblaskowymi (maszyna do malowania pasów i innych symboli na jezdni), Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGMAX Marcin Kot
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Świderska 18
Kod pocztowy: 05-480
Miejscowość: Karczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130880
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130880
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.