To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-17
Ogłoszenie nr 510195622-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.
Gmina Rytro: "Roboty budowlane - Remont infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych" . " Od drogi powiatowej na Polankę w km. 0+000-0+305"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590282-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rytro, Krajowy numer identyfikacyjny 49189267600000,
ul. Rytro
265,
33-343
Rytro, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 446 90 40, e-mail
gmina@rytro.pl, faks
18 446 90 40.
Adres strony internetowej (url): Rytro.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty budowlane - Remont infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych" . " Od drogi powiatowej na Polankę w km. 0+000-0+305"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Roboty budowlane - Remont infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych" . " Od drogi powiatowej na Polankę w km. 0+000-0+305"II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiot zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem infrastruktury drogowej będącej w zarządzie Gminy Rytro, uszkodzonej wskutek intensywnych opadów deszczu. 3.1.2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Remont drogi gminnej " Od drogi powiatowej na Polankę w km. 0+000-0+305" Długość remontowanego odcinka drogi: 305 m. Zakres robót obejmuje: - wyrównianie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni asfaltowej - wykonanie poboczy z kruszyw łamanych 3.1.3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają: Przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 3.1.5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, b) organizacja placu budowy, c) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, d) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, e) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, f) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, i) Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd dobudynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi, 3.2. Pozostałe wymagania: 3.2.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: o osoby bezpośrednio (fizycznie) realizujące roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, o operatorów sprzętu i kierowców. b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - informacje takie jak imię i nazwisko, data zgłoszenia powinny być możliwe do zidentyfikowania. d) Z tytułu niespełnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. 3.2.2. Powyższy wymóg określony w punkcie 3.2.1 dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 3.2.3. Wszędzie tam, gdzie opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3.2.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 3.2.5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 3.2.6. Oznaczenie zgodne z CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Roboty drogowe II.5) Główny kod CPV: 45233140-2 Dodatkowe kody CPV:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Roboty budowlane - Remont infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych" . " Od drogi powiatowej na Polankę w km. 0+000-0+305" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42402.28
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych S.A
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52154.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. art. 92 ust ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wybrano ofertę, ocenioną na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny oraz gwarancji jakości.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ponadto informuję, że w toku postępowania nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa zostanie zawarta stosownie do art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI RYTRO
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytro w 2025 roku wraz z dostarczeniem worków i ich dystrybucją
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2024/2025
więcej: przetargi RYTRO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.