eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup pakietu usług szkoleniowych i superwizyjnych dla kadry zarządzającej / i szkolenia z obsługi klienta w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510195885-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup pakietu usług szkoleniowych i superwizyjnych dla kadry zarządzającej / i szkolenia z obsługi klienta w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579350-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (url): opsgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup pakietu usług szkoleniowych i superwizyjnych dla kadry zarządzającej / i szkolenia z obsługi klienta w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.321.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej (160 h) 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem (60 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne związane z zarządzaniem nowopowstałym zespołem: 1. Integracja, prawidłowa komunikacja i praca nad relacjami w zespole. 2. Jak określać cele dla zespołu (wraz z pracą nad celami w trakcie warsztatu). 3. Konflikty, trudności i procesy ich rozwiązywania. 4. Motywowanie i budowanie zaangażowania członków zespołu. 5. Zarządzanie wizerunkowe i identyfikacja z zakładem pracy. 6. Wsparcie kadry zarządzającej w przygotowaniu i przeprowadzeniu spotkania grupowego dla zarządzanego zespołu. Dodatkowe informacje. 1. Celem warsztatów jest nabycie przez kadrę zarządzającą umiejętności i wiedzy pozwalających na stworzenia prawidłowych relacji i efektywnego działania nowopowstałych zespołów. 2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 3. Szkolenie obejmuje 60 godzin zegarowych dla ok. 20 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 2 grupy po ok. 10 osób, po 30 godzin zegarowych na grupę. 4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych na grupę dziennie. 5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 2. Przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania dla kadry zarządzającej (100 h) Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania pracą zespołu w kontekście wdrażanego usprawnienia organizacyjnego. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja superwizji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 2. Superwizja procesu zarządzania będzie odbywała się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych; w łącznym wymiarze 100 godzin zegarowych dla ok. 20 osób. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. CZĘŚĆ II Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. 2. Opanowanie umiejętności właściwego do sytuacji doboru procedur komunikacyjnych. 3. Rodzaje postaw asertywnych zgodnych z kodeksem etycznym. 4. Opanowanie form przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych oraz kontrolowania emocji. 5. Kompetencje w zakresie obsługi klienta pomocy społecznej w sferze budowania dobrych relacji klienta z instytucją i rozpoznawania potrzeb klienta. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 godzin zegarowych dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 10-15 osób) 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 4 godziny zegarowe dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Czesc I :Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniajacych potencjał kadry zarzadzajacej (160 h)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41463.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HUMANLAB Marcin Bański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.3-go Maja 22
Kod pocztowy: 40-096
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Czesc II :Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Brainstorm Group Sp.z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perla 10
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3999.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone w oparciu o art 39-46 pzp - przetarg nieograniczony. Oferta uznana za najkorzystniejszą spełniającą warunki zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.