eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowicePełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Utworzenie sal do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem wyposażenia i usunięciem barier dla osób niepełnosprawnych, w Zespole Szkół Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9 w Świętochłowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510196009-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Utworzenie sal do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem wyposażenia i usunięciem barier dla osób niepełnosprawnych, w Zespole Szkół Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9 w Świętochłowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna, dla działania 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, dla poddziałania 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577798-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 51589100000000, ul. ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 491 800, e-mail zp@swietochlowice.pl, faks 32 349 18 12.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swietochlowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Utworzenie sal do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem wyposażenia i usunięciem barier dla osób niepełnosprawnych, w Zespole Szkół Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9 w Świętochłowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INZP.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych (dawniej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych) w celu utworzenia sal do praktycznej nauki zawodu oraz usunięcia barier dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą wyposażenia oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wymagania realizacyjne, obowiązki Wykonawcy oraz pozostałe informacje niezbędne do realizacji usługi zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pełnić w imieniu i na rzecz Zamawiającego funkcje nadzoru inwestorskiego przy pomocy wielobranżowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, którym kieruje i za który odpowiada. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych (dawniej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych) w celu utworzenia sal do praktycznej nauki zawodu oraz usunięcia barier dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą wyposażenia oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres przewidziany do wykonania w ramach inwestycji robót obejmuje m.in.: 1) wyniesienie oraz zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki elementów wyposażenia oraz umeblowania znajdujących się w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, 2) wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz wnęk pod tablice rozdzielcze, 3) wykonanie poszerzeń istniejących otworów drzwiowych, 4) osadzenie nowych nadproży, 5) wykonanie niezbędnych zamurowań, 6) wykonanie otworów w stropach na potrzeby m.in. szybu dźwigu, szachtu instalacyjnego oraz przejść przewodów instalacji wodno-kanalizacyjnej, 7) wykonanie przebić na potrzeby przejść przewodów/elementów instalacji, 8) wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych żelbetowych oraz stalowych (wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz przeciwpożarowym), 9) budowę żelbetowego szybu windy (wraz z ewentualną koniecznością wykonania podbicia istniejących fundamentów budynku np. poprzez wykonanie iniekcji strumieniowej - ang. jet grouting), 10) odtworzenie i/lub wykonanie nowych izolacji poziomych oraz pionowych (w związku 11) z wykonanymi robotami), 12) zabezpieczenie przeciwpożarowe dylatacji konstrukcyjnych, 13) dostawę i montaż windy osobowej, 14) montaż systemu oddymiania klatek schodowych (klap oddymiających), 15) uzupełnienie oraz uszczelnienie pokrycia dachowego (w związku z wykonanymi robotami), 16) wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy, 17) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 18) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (w tym: instalacji wody bytowo-gospodarczej, instalacji hydrantowej, instalacji kanalizacji sanitarnej), 19) wykonanie instalacji ciepła technologicznego, 20) wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz niskoprądowej (w tym m.in.: zasilenie obiektu z istniejącego przyłącza, budowę nowego układ pomiarowy, wyposażenie obiektu w przeciwpożarowy wyłącznik prądu [PWP], zabudowę tablic rozdzielczych [tablicy głównej, tablic lokalnych piętrowych, tablicy wymiennikowni], instalacji oświetleniowej [oświetlenie podstawowe, awaryjne ewakuacyjne, zewnętrzne oraz nocne], instalacje gniazd wtyczkowych [ogólnego stosowania oraz komputerowych "DATA"], instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zasilania, sterowania systemem oddymiania, sieci strukturalnej), 21) obudowę szachtów instalacyjnych oraz elementów konstrukcji stalowej, 22) wymianę uszkodzonych (luźnych) tynków wewnętrznych, 23) częściową wymianę posadzek, 24) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pomieszczeń mokrych, 25) wykonanie nowych okładzin ściennych oraz podłogowych, 26) remont istniejących posadzek ciągów komunikacyjnych, 27) wykonanie sufitów podwieszanych, 28) wykonanie nowych oraz przebudowę istniejących balustrad oraz pochwytów, 29) montaż stolarki i ślusarki drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej), 30) dostawę i montaż elementów białego montażu oraz armatury, 31) dostawę i montaż elementów wyposażenia sanitariatów (m.in. luster, dozowników do mydła w płynie, pojemników na papier oraz ręczniki, koszy na śmieci, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, systemowych wydzieleń) 32) uzupełnienie wyprawy tynkarskiej oraz odtworzenie powłoki malarskiej elewacji (w związku z wykonanymi robotami), 33) montaż zadaszenia systemowego ze szkła hartowanego, 34) wykonanie elementów informacji wizualnej (oznaczenia przeciwpożarowego, oznakowania przegród przeszklonych, oznakowania informacyjnego itp.) oraz grafiki dekoracyjnej oznaczenia wizualnego, 35) wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy, 36) wyposażenie sal zajęć (meblowe oraz sprzętowe), 37) roboty wskazanej w dokumentacji jako możliwe do wystąpienia w miarę realizacji robót podstawowych, 38) przekazania wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 39) roboty towarzyszące, 40) opracowanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 41) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu, 42) pozostałe roboty/czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis inwestycji zawarty został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, uzgodnieniach branżowych, decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę. Wszelkie ww. dokumenty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz stanowią załącznik nr 2 do postępowania. Do momentu ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowalnych, dokumentacja projektowa będzie jeszcze aktualizowana. UWAGA. Zamawiający przewiduje finansowanie realizacji zadania w roku 2021 r. II. Klauzule społeczne Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71315540-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38677.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojtyła Construction Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyły 10/4
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85485.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.