To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-08
Ogłoszenie nr 510196009-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru
inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Utworzenie sal do praktycznej nauki zawodu wraz z
zakupem wyposażenia i usunięciem barier dla osób niepełnosprawnych, w Zespole Szkół
Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9 w Świętochłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna, dla działania 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, dla poddziałania 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577798-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 51589100000000,
ul. ul. Katowicka
54,
41-600
Świętochłowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 491 800, e-mail
zp@swietochlowice.pl, faks
32 349 18 12.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swietochlowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Utworzenie sal do praktycznej nauki zawodu wraz z zakupem wyposażenia i usunięciem barier dla osób niepełnosprawnych, w Zespole Szkół Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9 w Świętochłowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INZP.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych (dawniej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych) w celu utworzenia sal do praktycznej nauki zawodu oraz usunięcia barier dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą wyposażenia oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wymagania realizacyjne, obowiązki Wykonawcy oraz pozostałe informacje niezbędne do realizacji usługi zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pełnić w imieniu i na rzecz Zamawiającego funkcje nadzoru inwestorskiego przy pomocy wielobranżowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, którym kieruje i za który odpowiada. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych (dawniej Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych) w celu utworzenia sal do praktycznej nauki zawodu oraz usunięcia barier dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą wyposażenia oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres przewidziany do wykonania w ramach inwestycji robót obejmuje m.in.: 1) wyniesienie oraz zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki elementów wyposażenia oraz umeblowania znajdujących się w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, 2) wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz wnęk pod tablice rozdzielcze, 3) wykonanie poszerzeń istniejących otworów drzwiowych, 4) osadzenie nowych nadproży, 5) wykonanie niezbędnych zamurowań, 6) wykonanie otworów w stropach na potrzeby m.in. szybu dźwigu, szachtu instalacyjnego oraz przejść przewodów instalacji wodno-kanalizacyjnej, 7) wykonanie przebić na potrzeby przejść przewodów/elementów instalacji, 8) wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych żelbetowych oraz stalowych (wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz przeciwpożarowym), 9) budowę żelbetowego szybu windy (wraz z ewentualną koniecznością wykonania podbicia istniejących fundamentów budynku np. poprzez wykonanie iniekcji strumieniowej - ang. jet grouting), 10) odtworzenie i/lub wykonanie nowych izolacji poziomych oraz pionowych (w związku 11) z wykonanymi robotami), 12) zabezpieczenie przeciwpożarowe dylatacji konstrukcyjnych, 13) dostawę i montaż windy osobowej, 14) montaż systemu oddymiania klatek schodowych (klap oddymiających), 15) uzupełnienie oraz uszczelnienie pokrycia dachowego (w związku z wykonanymi robotami), 16) wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy, 17) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 18) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (w tym: instalacji wody bytowo-gospodarczej, instalacji hydrantowej, instalacji kanalizacji sanitarnej), 19) wykonanie instalacji ciepła technologicznego, 20) wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz niskoprądowej (w tym m.in.: zasilenie obiektu z istniejącego przyłącza, budowę nowego układ pomiarowy, wyposażenie obiektu w przeciwpożarowy wyłącznik prądu [PWP], zabudowę tablic rozdzielczych [tablicy głównej, tablic lokalnych piętrowych, tablicy wymiennikowni], instalacji oświetleniowej [oświetlenie podstawowe, awaryjne ewakuacyjne, zewnętrzne oraz nocne], instalacje gniazd wtyczkowych [ogólnego stosowania oraz komputerowych "DATA"], instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zasilania, sterowania systemem oddymiania, sieci strukturalnej), 21) obudowę szachtów instalacyjnych oraz elementów konstrukcji stalowej, 22) wymianę uszkodzonych (luźnych) tynków wewnętrznych, 23) częściową wymianę posadzek, 24) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pomieszczeń mokrych, 25) wykonanie nowych okładzin ściennych oraz podłogowych, 26) remont istniejących posadzek ciągów komunikacyjnych, 27) wykonanie sufitów podwieszanych, 28) wykonanie nowych oraz przebudowę istniejących balustrad oraz pochwytów, 29) montaż stolarki i ślusarki drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej), 30) dostawę i montaż elementów białego montażu oraz armatury, 31) dostawę i montaż elementów wyposażenia sanitariatów (m.in. luster, dozowników do mydła w płynie, pojemników na papier oraz ręczniki, koszy na śmieci, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, systemowych wydzieleń) 32) uzupełnienie wyprawy tynkarskiej oraz odtworzenie powłoki malarskiej elewacji (w związku z wykonanymi robotami), 33) montaż zadaszenia systemowego ze szkła hartowanego, 34) wykonanie elementów informacji wizualnej (oznaczenia przeciwpożarowego, oznakowania przegród przeszklonych, oznakowania informacyjnego itp.) oraz grafiki dekoracyjnej oznaczenia wizualnego, 35) wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy, 36) wyposażenie sal zajęć (meblowe oraz sprzętowe), 37) roboty wskazanej w dokumentacji jako możliwe do wystąpienia w miarę realizacji robót podstawowych, 38) przekazania wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 39) roboty towarzyszące, 40) opracowanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 41) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu, 42) pozostałe roboty/czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis inwestycji zawarty został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, uzgodnieniach branżowych, decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę. Wszelkie ww. dokumenty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz stanowią załącznik nr 2 do postępowania. Do momentu ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowalnych, dokumentacja projektowa będzie jeszcze aktualizowana. UWAGA. Zamawiający przewiduje finansowanie realizacji zadania w roku 2021 r. II. Klauzule społeczne Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71315540-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38677.45
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojtyła Construction Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.