eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych w Placówkach Terenowych KRUS w Piaskach, Tomaszowie Lubelskim, Hrubieszowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim oraz w Kraśniku, w podziale na 6 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510196452-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Wykonanie robót budowlanych w Placówkach Terenowych KRUS w Piaskach, Tomaszowie Lubelskim, Hrubieszowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim oraz w Kraśniku, w podziale na 6 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580356-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262001310, ul. ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 463 191, e-mail lublin@krus.gov.pl, faks 817 462 238.
Adres strony internetowej (url): https:// www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w Placówkach Terenowych KRUS w Piaskach, Tomaszowie Lubelskim, Hrubieszowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim oraz w Kraśniku, w podziale na 6 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0800-OP.261.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w 6 Placówkach Terenowych: 1) Część nr 1 - Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski; 2) Część nr 2 - Naprawa i wymiana rynien spustowych, malowanie elewacji, wymiana rolet okiennych, przełożenie kostki brukowej w Placówce Terenowej KRUS w Tomaszowie Lubelskim, ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski; 3) Część nr 3 - Naprawa kominów, naprawa dachu, wymiana pokrycia dachowego, naprawa gzymsów, malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Hrubieszowie, ul. Kolejowa 8, 22-500 Hrubieszów; 4) Część nr 4 - Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Parczewie przy ul. 11-go Listopada 15, 21-200 Parczew; 5) Część nr 5 - Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim przy ulicy Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski; 6) Część nr 6 - Malowanie ogrodzenia, malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS Kraśnik przy ulicy Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik, 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 48 miesięcy (odpowiednio dla części), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi w formie pisemnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262100-2, 45261900-3, 45442110-1, 45261320-3, 45431200-9, 45421145-2, 45442100-8, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 16.08.2019 r. do godz. 10:00 w części 1, 2, 3 4 i 5 zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawa i wymiana rynien spustowych, malowanie elewacji, wymiana rolet okiennych, przełożenie kostki brukowej w Placówce Terenowej KRUS w Tomaszowie Lubelskim, ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 16.08.2019 r. do godz. 10:00 w części 1, 2, 3 4 i 5 zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawa kominów, naprawa dachu, wymiana pokrycia dachowego, naprawa gzymsów, malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Hrubieszowie, ul. Kolejowa 8, 22-500 Hrubieszów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 16.08.2019 r. do godz. 10:00 w części 1, 2, 3 4 i 5 zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Parczewie przy ulicy 11-go Listopada 15, 21-200 Parczew

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 16.08.2019 r. do godz. 10:00 w części 1, 2, 3 4 i 5 zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim przy ulicy Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 16.08.2019 r. do godz. 10:00 w części 1, 2, 3 4 i 5 zamówienia nie wpłynęły żadne oferty. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Malowanie ogrodzenia, malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS Kraśnik przy ulicy Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43630.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi remontowo-budowlane Janusz Sobaszek
Email wykonawcy: janusz.sobaszek@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kopernika 4/28
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53666.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53666.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53666.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.