eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaDostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510196871-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580015-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5721635, 5721151, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks 825 721 793.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R7.ST.372.16.2019.bw

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z instalacją do RDW we Włodawie 2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem bariery ochronnej drogowej U-14a na drodze wojewódzkiej nr 816 relacji Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Zosin m. Świerże, km 110+175 do 110+325 - długości 150 m. o poniższych parametrach: - poziom powstrzymywania - N2, - klasa poziomu szerokości pracującej - W5, - poziom intensywności zderzenia - A. Zakres zadania: 1) wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych, 2) oznakowanie miejsca montażu, 3) dostarczenie materiałów, 4) osadzenie słupków bariery (bezpośrednie wbicie w grunt), 5) montaż bariery i prowadnicy, przekładek, wsporników (z pomocą właściwych śrub i podkładek) z wykonaniem niezbędnych odcinków początkowych i końcowych, umocowanie elementów odblaskowych, 6) uporządkowanie terenu. 2.1. Lokalizację barier określa załącznik do SIWZ - projekt stałej organizacji ruchu nr rej. 4063.91.2019 z dnia 10.07.2019r. 2.2. Dostawę wraz z instalacją należy wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu i Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. 2.3. Dostarczone elementy barier ochronnych powinny odpowiadać warunkom: a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1 ÷ 4 (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) b) muszą posiadać krajową ocenę techniczną lub aktualną aprobatę techniczną oraz wystawioną na ich podstawie krajową deklarację właściwości użytkowych. c) Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy gwarancję wyrobu, 2.4. Okres rękojmi jakości dla prac instalacyjnych wynosi 2 lata od daty odbioru. 2.5. Na dostarczone elementy barier ochronnych okres gwarancji wynosi 5 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). 2.6. Rozliczenie za wykonanie zadania będzie rozliczeniem ryczałtowym. 2.7. Wykonawca dostarczy elementy barier na miejsce instalacji własnym środkiem transportu, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 2.8. Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy: 1) gwarancję wyrobu; 2) aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację właściwości użytkowych. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokółu odbioru dostawy wraz z instalacją, warunkujące wystawienie przez Wykonawcę faktury. UWAGA! Zgodnie z brzmieniem przepisów przejściowych do ustawy o wyrobach budowlanych aprobaty techniczne wydane przed dniem 1 stycznia 2017 r. mogą być wykorzystane jako krajowe oceny techniczne do końca ważności tych aprobat. W/w zmiany przepisów przedstawione są poniżej: SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY PRZED 01.01.2017 r. SYSTEM OBOWIĄZUJĄCY OD 01.01.2017 r. Polska norma wyrobu/aprobata techniczna Polska norma wyrobu/ Krajowa ocena techniczna Ocena zgodności z Polską Normą wyrobu lub Aprobatą techniczną Ocena i weryfikacja stałości właściwości użytkowej wyrobu Krajowa deklaracja zgodności Krajowa deklaracja właściwości użytkowych Znak budowlany Znak budowlany 3. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt i dostarczenia elementów oznakowania wolnych od wad oraz usunięcia wad w wykonaniu zamówienia w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy oraz sposób instalacji spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać, że oferuje rozwiązania równoważne. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928300-1


Dodatkowe kody CPV: 45233292-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S-System Jacek Sirant
Email wykonawcy: biuro@s-system.eu
Adres pocztowy: ul. Marii Konopnickiej 10
Kod pocztowy: 11-510
Miejscowość: Wydminy
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.