To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510196927-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Urząd Morski w Słupsku: REMONT OGRODZENIA I MURÓW WEWNĘTRZNYCH LATARNI MORSKIEJ W GĄSKACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586215-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): http://www.umsl.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT OGRODZENIA I MURÓW WEWNĘTRZNYCH LATARNI MORSKIEJ W GĄSKACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/20/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozdział 2. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia i murów wewnętrznych latarni morskiej w Gąskach 2.2.Przedmiot zamówienia, zgodnie z potrzebami Urzędu Morskiego w Słupsku przewiduje się wykonanie następujących robót: 2.2.1. dezynfekcję zabrudzonych i osłabionych murów latarni i ogrodzenia (wraz z budynkiem maszynowni); 2.2.2. wzmocnienie lub podklejenie znacznie osłabionych historycznych cegieł i zapraw; 2.2.3. usunięcie z elewacji latarni lakieru poliestrowego (PE) z lica cegieł i spoin oraz resztek warstw bitumicznych; 2.2.4. usunięcie z ogrodzenia latarni wtórnych, niewłaściwych mas klejowych, zapraw i zacierek cementowych oraz cementowo-wapiennych; 2.2.5. oczyszczanie powierzchni ścian, sklepień ościeży okiennych, wnęk łukowych i detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.2.6. uporządkowanie przebiegu przewodów we wnętrzu latarni 2.2.7. usunięcie silnie osłabionej i spudrowanej warstwy cegieł oryginalnych, słabiej wypalonych, porażonych przez bakterie, ze ścian, wnęk/ościeży oraz detali architektonicznych we wnętrzu latarni; 2.2.8. usunięcie z ogrodzenia i wnętrza latarni zniszczonych cegieł historycznych; 2.2.9. przemurowanie muru ogrodzeniowego z cegły pełnej - ostatnią warstwę cegieł przykryć czapką betonową 2.2.10. odsalanie obszarów murów o podwyższonym zasoleniu; 2.2.11. stabilizację pęknięć i rozwarstwień w murach; 2.2.12. przygotowanie i gruntowanie podłoża, 2.2.13. uzupełnienie brakujących wątków ceglanych; 2.2.14. uzupełnianie ubytku w cegłach, 2.2.15. oczyszczenie i uzupełnienie spoiny płyt kamiennych galerii; 2.2.16. wymianę zniszczonych, spękanych i wtórnych fug do głębokości min. 1,5 cm, zarówno w obszarze zrekonstruowanych fragmentów jak i w części oryginalnej; 2.2.17. konserwację tynków i pobiał wraz z dekoracją malarską (zabiegi te muszą być wykonane po skutecznym odsoleniu murów wewnętrznych latarni); 2.2.18. scalenie kolorystyczne uzupełnień, 2.2.19. wymianę lub renowację i uzupełnianie stolarki drzwiowej; 2.2.20. oczyszczenie i zabezpieczenie skorodowanych, metalowych elementów w murach latarni i laterny; 2.2.21. wymiana oraz uzupełnienie uszkodzonych elementów balustrady i pochwytów; 2.2.22. zapewnienie drożności otworów wentylacyjnych w laternie; 2.2.23. posadzkę betonową w przedsionku wykonać jako antypoślizgową 2.2.24. impregnację biobójcza, 2.2.25. impregnację przeciwsolną; 2.2.26. hydrofobizację powierzchni ceglanych; 2.2.27. remont budynku dyżurki (z dociepleniem) latarnika; 2.2.28. docieplenie dyżurki z wykonaniem okładziny tynku od strony drogi w formie analogicznej do muru (płytki cegłopodobne); 2.2.29. uszczelnienie przeciw przesiąkom wody pomiędzy łazienką a innymi pomieszczeniami. 2.2.30. magazynowi paliw (maszynowni) - przywrócić pierwotny wygląd; 2.2.31. wykonanie projektu kotłowni (w maszynowni) i ciepłociągu zasilającego dyżurkę latarnika (konserwatora) i biuro inspektora OOW wraz z wykonaniem ogrzewania. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Programie prac konserwatorskich stanowiących odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 11 do SIWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, został zawarty w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Projekcie budowlanym, w STWiORB oraz w programie prac konserwatorskich z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB po zatwierdzeniu ich przez autora programu prac konserwatorskich i inspektora nadzoru . 2.5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Projekcie budowlanym oraz w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z Projektantem i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 2.6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 2.7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.7.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace budowlane, prace konserwatorskie i renowacyjne na budynku latarni pod nadzorem kierownika budowy, kierownika prac konserwatorskich lub renowatora zabytków, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 2.7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 2.8. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212350-4, 45261900-3, 45262500-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
460040.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Galeria Czystości
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
557986.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.