To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 510197389-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, KUCHARSKIEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567642-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540143089-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, KUCHARSKIEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):32/ZP/D/MUND/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dostaw artykułów odzieżowych, których zakres przedmiotowy oraz ilościowy został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki. 3. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 18200000-1 - odzież wierzchnia; 18300000-2 - części garderoby; 18400000-3 - odzież specjalna i dodatki; 18810000-0 - obuwie inne niż sportowe oraz ochronne. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części: CZĘŚĆ I - ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA CZĘŚĆ II - ODZIEŻ PERSONELU MEDYCZNEGO CZĘŚĆ III - ODZIEŻ KUCHARSKA 5. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w SIWZ i projekcie umowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta oznaczone kodem cyfrowym. 6. Zamawiający prześle Wykonawcy loga Jednostki Wojskowej, wykonane w programie graficznym, które zostaną naniesione na wskazane w Opisie Przedmiotu Zamawiania elementy odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy. 7. Wykonawca zapewni zgodność asortymentu odzieży z Polskim Normami, który opisano w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 8. Odzież powinna spełniać wymagania PN określonych dla danej grupy odzieży, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz normami zharmonizowanymi, określonymi w Komunikacie Komisji w ramach wdrażania dyrektywy Rady 89/686/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do wyposażenia ochrony osobistej. 9. Umowa realizowana będzie ze starannością wymaganą w tego rodzaju działalności oraz z zasadami profesjonalizmu zawodowego, obowiązującymi przepisami, a także ustaleniami zawartymi w projekcie umowy. 10. Cena towaru stanowiącego przedmiot umowy przedstawiona w ofercie jest stała i nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej zamówionej odzieży i obuwia w granicach 20%, w ramach asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, niepowodującej zmiany wartości umowy, informując o tym Wykonawcę w terminie 5 dni przed planowana dostawą. 12. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży i obuwia, oferowana cena brutto jednego egzemplarza artykułu sportowego nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto. 13. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony przedmiot umowy na okres min. 24 - maks. 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 14. Wykonawca odpowiada za dostawę pod względem ilościowym i jakościowym do czasu zakończenia czynności związanych z odbiorem dostawy przez Zamawiającego. 15. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV: 18200000-0, 18300000-2, 18400000-3, 18810000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101188.52
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VESTIM GROUP SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111916.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ODZIEŻ PERSONELU MEDYCZNEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ODZIEŻ KUCHARSKA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27600.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE OPTIMA PIOTR ZANIAT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30900.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa aparatu do terapii nerkozastępczej, łóżka porodowego oraz łóżek intensywnej terapii wraz z szafkami przyłóżkowymi
- "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych, na drogach wojewódzkich oraz w obrębie zatok i peronów przystankowych", w podziale na 6 części.
- Zakup wraz z dostawą systemu nawigacji do planowania zabiegów otolaryngologicznych
- "Przebudowa autostrady A1 polegająca na budowie ekranu akustycznego na odc. od gr. województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego do węzła Kutno Północ w rejonie m. Strzelce od km 238+037 do km 238+221
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Wymiana urządzenia dylatacyjnego przęsła mostu przez rz. Wisłę w Grudziądzu (dylatacja w części jezdni drogowej między przęsłem nr 2 oraz nr 3)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23.
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.