eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, KUCHARSKIEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197389-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, KUCHARSKIEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567642-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540143089-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, KUCHARSKIEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

32/ZP/D/MUND/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dostaw artykułów odzieżowych, których zakres przedmiotowy oraz ilościowy został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki. 3. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 18200000-1 - odzież wierzchnia; 18300000-2 - części garderoby; 18400000-3 - odzież specjalna i dodatki; 18810000-0 - obuwie inne niż sportowe oraz ochronne. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części: CZĘŚĆ I - ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA CZĘŚĆ II - ODZIEŻ PERSONELU MEDYCZNEGO CZĘŚĆ III - ODZIEŻ KUCHARSKA 5. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w SIWZ i projekcie umowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta oznaczone kodem cyfrowym. 6. Zamawiający prześle Wykonawcy loga Jednostki Wojskowej, wykonane w programie graficznym, które zostaną naniesione na wskazane w Opisie Przedmiotu Zamawiania elementy odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy. 7. Wykonawca zapewni zgodność asortymentu odzieży z Polskim Normami, który opisano w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 8. Odzież powinna spełniać wymagania PN określonych dla danej grupy odzieży, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz normami zharmonizowanymi, określonymi w Komunikacie Komisji w ramach wdrażania dyrektywy Rady 89/686/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do wyposażenia ochrony osobistej. 9. Umowa realizowana będzie ze starannością wymaganą w tego rodzaju działalności oraz z zasadami profesjonalizmu zawodowego, obowiązującymi przepisami, a także ustaleniami zawartymi w projekcie umowy. 10. Cena towaru stanowiącego przedmiot umowy przedstawiona w ofercie jest stała i nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej zamówionej odzieży i obuwia w granicach 20%, w ramach asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, niepowodującej zmiany wartości umowy, informując o tym Wykonawcę w terminie 5 dni przed planowana dostawą. 12. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży i obuwia, oferowana cena brutto jednego egzemplarza artykułu sportowego nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto. 13. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony przedmiot umowy na okres min. 24 - maks. 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 14. Wykonawca odpowiada za dostawę pod względem ilościowym i jakościowym do czasu zakończenia czynności związanych z odbiorem dostawy przez Zamawiającego. 15. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


Dodatkowe kody CPV: 18200000-0, 18300000-2, 18400000-3, 18810000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101188.52
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VESTIM GROUP SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 14/18
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: RADOM
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111916.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111916.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123968.53
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ODZIEŻ PERSONELU MEDYCZNEGO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ODZIEŻ KUCHARSKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27600.85
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE OPTIMA PIOTR ZANIAT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Potkanowskiej 50
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: RADOM
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30900.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30900.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33430.91
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.