To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 510197524-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.
Zarząd Powiatu w Olkuszu: "Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku" - postępowanie IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586438-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000,
ul. ul. Mickiewicza
2,
32-300
Olkusz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
032 6430414, 6476670, e-mail
przetargi@sp.olkusz.pl, faks
326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku" - postępowanie IV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP.272.17.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi do zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów. Świadczenie usług odbywać się będzie na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Trzyciążu następującym sprzętem: 1) 5 samochodów z własnymi piaskarkami P-1 i pługami odśnieżnymi: ? ilość km jazdy: 28 700 km ? ilość godzin dyżuru: 2 100 godz. 2) 1 ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3: ? ilość godzin świadczonej usługi: 1 100 godz. Podane ilości kilometrów jazdy, godzin dyżuru i godzin świadczenia usługi są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całkowitej ilości zamówienia podanego w wykazie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wymagania dotyczące sprzętu: 1) Samochody ciężarowe świadczące usługi dla ODM w Trzyciążu: a) moc silnika minimum 200 KM, b) ładowność minimum 7,5 tony, c) dopuszczalna masa całkowita do 26 000 kg, d) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, e) aktualne badania techniczne pojazdu, f) aktualne ubezpieczenie OC pojazdu, g) układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika, h) reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach, i) podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy, j) łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przy użyciu piaskarek P-1 lub innych równoważnych i pługów typu średniego. Do dnia 16-12-2020 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu (nośnik i nr rejestracyjny,), który będzie brał udział w akcji zimowej wraz z wykazem obsady kierowców i numerami posiadanych przez nich telefonów komórkowych. 2) Ładowarki świadczące usługi dla ODM w Trzyciążu: a) pojemność łyżki min. 1,0 m3, b) napęd 4x4, c) sygnał świetlny koloru pomarańczowego, d) aktualne ubezpieczenie OC. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o minimalnej wartości 100 000 zł. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ważnego ubezpieczenia na każde żądanie zamawiającego. Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt: 1) Samochody ciężarowe: ? ważne prawo jazdy kat. C, 2) Ładowarki ? ważne uprawnienia na koparko-ładowarkę lub ładowarkę. Wykonawca, którego samochody zostaną zakwalifikowane w wyniku przetargu, zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25-10-1994 r. (Dz.U. MT i GM nr 10/94 poz. 20), lub załadunkiem materiałów na polecenie dyżurnych w Obwodzie Drogowo-Mostowym w Trzyciążu. Obowiązkiem Wykonawcy jest: ? bezwzględne stosowanie się do poleceń Dyżurnego Obwodu Drogowo-Mostowego prowadzącego Akcję Zimową, ? każdorazowo na wezwanie Dyżurnego Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą, w ilości określonej przez Dyżurnego (ilość podstawionego sprzętu będzie uzależniona od aktualnie panujących warunków atmosferycznych i będzie wynosiła od 1 do 5 szt.; o ilości będzie decydował Dyżurny prowadzący Akcję Zimową), na wskazany Obwód Drogowo Mostowy i przystąpienia do akcji maksymalnie w ciągu 2-ch godzin (oznacza to, iż wymagany czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast, jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, iż zapewnia czas reakcji odpowiednio krótszy, może otrzymać dodatkowe punkty w punktacji ocenianych kryteriów stosownie do zapisów Rozdz. XIV SIWZ), ? zapewnienia całodobowej obsady podstawionego sprzętu, ? w przypadku awarii sprzętu wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia innego sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowany w ofercie. Zamawiający przekaże wykonawcy do użytkowania plac załadunkowy materiałów wraz z materiałami oraz niezbędne pomieszczenia socjalne. Wykonawca będzie użytkował zaplecze socjalne i utrzymywał je w stałej czystości. Ponadto w wyjątkowych sytuacjach na drogach, Zamawiający może zlecić pracę sprzętu na innym Obwodzie Drogowo-Mostowym (tj. na ODM nr 1 w Olkuszu). Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Trzyciążu (Trzyciąż 107A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Samochód wskazany w ofercie przez Wykonawcę może zostać wyposażony w GPS, który zostanie dostarczony i zamontowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym podstawi sprzęt do ZUD w celu zamontowania urządzeń GPS, które zostaną powierzone Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiada materialnie za stan GPS. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość montażu urządzenia GPS na ładowarkach. Jeżeli środek transportowy (sprzętowy) wyposażony w GPS ulegnie awarii, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o awarii Zamawiającego i podstawić sprawny środek transportowy (sprzętowy). W przypadku, gdy Wykonawca użyje środka transportowego (sprzętowego), w którym nie jest zamontowane urządzenie GPS lub urządzenie nie działa z winy Wykonawcy, wynagrodzenie za ilość przejechanych kilometrów (ewentualnie ilość przepracowanych godzin) zostanie pomniejszone o 30%. Ponadto w przypadku stwierdzenia niewykonania trasy zgodnie z poleceniem Dyżurnego prowadzącego Akcję Zimową, trasa zostanie ponownie wykonana bez roszczeń o dodatkową zapłatę, a kosztami materiałów zostanie obciążony Wykonawca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
360648.15
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Habryń Marek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
376300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Udzielenie schronienia w postaci miejsca w schronisku dla osób bezdomnych dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały - etap 1
- Świadczenie usług dotyczących przygotowania, dostarczenia i wydania jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taką formę pomocy z OPS Olkusz
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przed bezdomnością zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.