To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198031-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583450-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177,
ul. Mińska
60,
54-610
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(71) 356-39-19, e-mail
zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRO.WOP.260.51.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego,ubińskiego,legnickiego, bolesławieckiego, lwóweckiego. Zamówienie podzielono na 2 odrębne przedmioty zamówienia: Przedmiot 1: Lustracje nieruchomości, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnych Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego. Przedmiot 2: Lustracje nieruchomości, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnych Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania z terenu powiatów: bolesławieckiego, lwóweckiego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się: a) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży, b) przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, c) przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych, d) przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego , e) przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania, f) lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich, g) przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, h) okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy, i) sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, j) dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, k) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, l)ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, m) doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek, n) sporządzanie sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy, o) prawidłową eksploatację i dpowiedzialność finansową za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 160 godzin miesięcznie. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się w Legnicy przy ul.Jaworzyńskiej 199 (Przedmiot nr 1) lub Rakowicach Wielkich 15 (Przedmiot nr 2) w godzinach urzędowania KOWR przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w biurze KOWR w Legnicyprzy ul. Jaworzyńskiej 199 (Przedmiot nr 1) lub Rakowicach Wielkich 15 (Przedmiot nr 2) przez maksymalnie jedną osobę. Osoba świadcząca usługi musi spełniać warunki udziału opisane w część II SIWZ ust. 1.2.3, pkt 2, lit. a)Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjnotechniczną, w tym: a) wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera,kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową, b)wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczonąusługą, c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych. Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 2000 km. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS. Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Lustracje nieruchomości, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnych Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w przedmiocie 1 zostało unieważnione nampostawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Lustracje nieruchomości, monitorowanie oraz obsługa nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnych Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania z terenu powiatów: bolesławieckiego, lwóweckiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66338.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Jerzy Fidorów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.