eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budżet obywatelski - Rejon III - budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510198260-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Gmina Knurów: "Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budżet obywatelski - Rejon III - budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582464-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budżet obywatelski - Rejon III - budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.50.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. "Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budżet obywatelski - Rejon III - budowa placu zbaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej", w tym: 1) budowę placu zabaw w obrębie działki nr 2113 w rejonie ul. Dworcowej w Knurowie, w tym: a) dostawa i montaż następujących urządzeń: a.1) zestaw zabawowy drewniany - 1 szt.; a.2) huśtawka podwójna - 1xsiedzisko płaskie+1xsiedzisko z oparciem - 1 szt.; a.3) huśtawka równoważnia - 1 kpl.; a.4) zabawka na sprężynie - Labirynt - 1 szt.; a.5) zabawka na sprężynie - Auto - 1 szt.; a.6) piaskownica kwadratowa 300x300 z piaskiem - 1 kpl.; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek systemowych SBR i EPDM wraz z podbudową (pod urządzenia zabawowe); c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz podbudową (chodnik, nawierzchnie pod ławki i stojak na rowery); d) dostawę i montaż ogrodzenia systemowego z paneli metalowych wraz z furtką - 1 kpl.; e) dostawę i montaż ławek z oparciem - 4 szt.; f) dostawę i montaż koszy na odpady - 1 szt.; g) dostawę i montaż stojaka na rowery na 5 stanowisk - 1 szt.; h) dostawę i montaż tablicy regulaminowej placu zabaw - 1 szt.; i) wykonanie trawnika; j) nasadzenie krzewów ozdobnych (Kalina koralowa); 2) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, niwelacja powierzchni, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót itp.); 3) serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie gwarancji zadeklarowanej w ofercie licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt 9 wzoru umowy, tj. w okresie obowiązywania gwarancji, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta; 4) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie gwarancji zadeklarowanej w ofercie licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt 9 wzoru umowy, tj. w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie zaleceń wynikających z protokołu kontroli; 5) pielęgnację wykonanego trawnika i nasadzonych krzewów ozdobnych w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Wszystkie urządzenia zabawowe zamontowane na placu zabaw winny być zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normami PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie lub PN-EN 1176:2017 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie lub normami EN 1176:2019 lub EN 1176:2017, oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 6. Zastosowanie innych urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej jest dopuszczalne pod warunkiem, że posiadają one parametry/cechy/właściwości takie same lub lepsze od produktów referencyjnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, jakościowym, estetycznym - muszą spełniać założenia przyjęte w dokumentacji projektowej oraz obowiązujące normy i przepisy. Zmiana któregokolwiek z urządzeń, elementów, materiałów itd. wymienionych w dokumentacji musi się odbywać z uwzględnieniem wszystkich parametrów technicznych, które są istotne z punktu widzenia działania obiektu jako całości, a także z uwzględnieniem konkretnych ograniczeń architektoniczno - konstrukcyjnych obiektu. Wykonawca robót, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zasady oraz kryteria równoważności dla oferowanych przez Wykonawców urządzeń równoważnych zostały zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym pt. "Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budżet obywatelski - Rejon III - budowa placu zabaw dla dzieci wraz z miejscem dla rowerów przy ul. Dworcowej", strony 9 - 16. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej zał. nr 3 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233222-1, 45233253-7, 45233260-9, 37535200-9, 43325000-7, 37535240-1, 45112723-9, 45236210-5, 45340000-2, 45342000-6, 45112720-8, 37410000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130208.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TEL-BRUK Radosław Telenga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czartoryskiego 13/57
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.